Sunday, 13 March 2011

Islamic Arts στην Αίγυπτο

Οι Άραβες δεν έχουν καμία τέχνη των δικών τους, αλλά όταν εισέβαλαν στην Αίγυπτο, τη Συρία, το Ιράκ και το Ιράν έχουν υιοθετήσει το πρόστιμο τάξη τέχνες στη χώρα αυτή. Τότε άρχισε μια ισλαμική μέθοδο που προκύπτουν σταδιακά μεγαλώνει τεχνικοί που προέρχονται από δύο πηγές: την Τέχνη Βυζαντινή και Sasanian τέχνης. Οι επιδράσεις του Χριστιανισμού στην Αίγυπτο, τη Συρία, το Ιράκ το κλειδί για πολλά από τα γλυπτά, υφάσματα και άλλα προϊόντα

Μπορούμε να βρούμε τον αντίκτυπο αυτών των πλούσιες πηγές των τεχνικών υφασμάτων από την άποψη της διακόσμησης και της κατασκευής εγκαταστάσεων καθώς και τα χρώματα. Όπως και φωτογραφίας και τοίχου σχέδια και καλλιγραφία, επιχρύσωση και αυτό είναι σαφές Betzen και το Κοράνι, ειδικά τις πρώτες σελίδες των σχεδίων φυτικής και χρωματισμένο με ιδεολογική πολυμορφία των γραμματοσειρών του Κόφι και υπαλλήλων γραφείου και Mazda και άλλα

. Όπως ήταν η δέσμευση του τα βιβλία των Τεχνών, το οποίο δημιουργείται από ένα καλλιτέχνη μουσουλμανικό των χρήσεων από δέρμα, χαρτί, CD-ROM, καθώς και η χρήση του αποκοπής και επικόλλησης. Και για να παρέχουν τα βιβλία, σχέδια, εικόνες που και χρωματισμένα

Διαπιστώνουμε επίσης ότι η τέχνη της γλυπτικής σε πέτρα και σοβά, και οι δύο μουσουλμανικά τεμένη, παλάτια και τα σπίτια που πωλούνται, λαμβάνοντας ένα μεγάλο περιουσιακών στοιχείων που προέρχονται από τις ίδιες πηγές

 Μεταξύ των σημαντικότερων γεωτρήσεων τέχνης σε ξύλο και τη χρήση νέων μεθόδων της χαρακτικής σε ξύλο χρησιμοποιώντας τις μονάδες των αρχιτεκτονικών στοιχείων και των φυτών και η χρήση των αλληλοσυνδέονται και ο εμβολιασμός Balobnoss, των οστών, καθώς και η χρήση του χρώματος

Ήταν τα έργα του μετάλλου, είτε από χαλκό ή άργυρο βάζα και κύπελλα, καθώς και μερίδα του λέοντος χάλκινα της προσοχής από τον καλλιτέχνη μουσουλμανική, Betzen αγγεία διακοσμημένα με γεωμετρικά και φυτικά μοτίβα, τα πουλιά και τα ζώα και τα στολίδια του χρυσού και εισήγαγε επίσης μια μέθοδο Altkvi για χαλκό με ασήμι, καθώς και αγγεία υπήρχαν όπλα και πανοπλίες, μαχαίρια και Akhawaz της κεφαλής που είναι κατασκευασμένο από χαλκό ή ασήμι ή χρυσό

το οποίο είναι διακοσμημένο με όλων των ειδών διακοσμητικά, είτε γεωμετρικά ή floral ή γραμμές και τα γραπτά των οποίων μερικοί ήταν πρόθυμοι να γραφείς ορισμένων Quranic στίχους για το σπαθί, ένα στιλέτο, φύλλο χρυσού και ορισμένα από αυτά είχε γράψει το όνομά του σε αυτήν για Κεραμικά μεγαλύτερο μερίδιο της αισθητικής, η οποία αποκτήθηκε από την κεραμική του Ιράν, το Ιράκ, την Αίγυπτο, και πρόσθεσε μια Πολλά της τέχνης του από τη χρήση της διακόσμησης και της επιχρύσωσης και Ηλεκτρολυτική

 Η Ηλεκτρολυτική και τα περισσότερα είδη κεραμικών με μεταλλική λάμψη, η οποία είναι η υψηλότερη δυνατή ποιότητα κεραμικών προϊόντων στον ισλαμικό κόσμο και την πηγή της παραγωγικότητας στην αρχαία Αίγυπτο

Τέχνη και άκμασε την παραγωγή γυαλιού, κρυστάλλινα ποτήρια και βάζα, μπουκάλια, φιάλες και κανάτες σχέδια και γραπτά και πολυάριθμα είδη διακόσμησης και χρωμάτων

Το μερίδιο των κλωστοϋφαντουργικών στην Αίγυπτο ήταν μια σημαντική επέκταση του ιστού της Κοπτικής και πολλά είδη από ύφασμα από λινό, μετάξι, το ζαχαροκάλαμο και ήταν πολλά κέντρα στην Αίγυπτο, η οποία διέδωσε το σύνολο φήμη στον κόσμο
 Και η οποία είχε τεθεί σε διάφορους σκοπούς, όπως τα ρούχα και τα τουρμπάνια, καθώς και την Κάαμπα, κουρτίνες και ταπετσαρίες έχουν επωφεληθεί ο καλλιτέχνης και ο κατασκευαστής του αιγυπτιακού εμπορικών σχέσεων και επαφή με τον έξω κόσμο για την εισαγωγή πολλών τεχνικών για τα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα

Ένας από τους βασικούς τύπους υφασμάτων χαλιά, η οποία έλαβε μεγάλη φήμη στον κόσμο και την τέχνη προέρχεται από τα κοπτικά τέχνη. Θεωρούμε ότι κάθε εποχή της μεσαιωνικής ισλαμικής γεύση και τη γεύση και την ανάπτυξη και την ποικιλομορφία του κάθε ηλικία έχει τη δική του τέχνη, έτσι ώστε να μπορεί να προσδιορίσει την ηλικία των πλουσιότερων προϊόντος των στοιχείων της διακόσμησης

Αιγυπτιακή καλλιτέχνης έχει επωφεληθεί από το παρελθόν των πολιτισμών, αλλά η προστιθέμενη του πνεύματος και της δημιουργικότητας του, που ικανοποιεί τις ανάγκες της τέχνης στην παραγωγή της ισλαμικής τέχνης ειδικών

       

No comments:

Post a Comment