Συνήθιζε των Βασιλέων μετά την Φαραώ του Παλαιού Βασιλείου 2700-2200 π.Χ., όταν δημιουργείτε Ohramanm εκπονείται με τη μορφή των πλοίων γεωτρήσεων λαξευμένο στο βράχο, δίπλα από τις πυραμίδες, στο εσωτερικό της ξυλείας αποθηκεύει το Broken βάρκες, που το καθένα περιέχει ένα ξύλο κλάδων, μερικοί από τους μεγάλους και ένα μικρό
Ο αριθμός αυτών των λάκκων μεταξύ τριών και πέντε για μία από τις βασίλισσες. Αυτό παρέμεινε η υπόθεση μέχρι τις αρχές του σύγχρονου κράτους, εφόσον τα σκάφη, αντικαθιστώντας τα αληθινά ένα μικρό δείγμα της ένωσης με το μεγάλο βασιλιάδες τοποθετηθεί μέσα στους θαλάμους των επίπλων ταφικών τάφο
Με τον εντοπισμό του πρώτου από αυτά τα σκάφη το 1954 από τον μηχανικό Kamal δημοσιογράφου Mallakh που μεταγλωττίστηκε (σύνθετα ήλιου), και αυτό το σφάλμα επιμένει ετικέτας που χρησιμοποιείται σε αυτήν την ημέρα, ειδικά στις δημοσιεύσεις
Οι κύριοι απευθύνεται αρχαιολόγοι δειλά στα βιβλία τους και τις δικές τους απόψεις, αν έγκριση αυτού του σήματος ή διαφορά απόψεων, αλλά θα πω με βεβαιότητα είναι ένα ταφικό βάρκες, όχι και ένα σύνθετο Κυρ ιδίως του θεού ήλιου (Ρα) ήταν επίσης το όνομα
Και η οποία είναι χωρίς αμφιβολία ότι τα σκάφη αυτά έχουν χρησιμοποιηθεί κατά τη διάρκεια της ζωής του βασιλιά, είτε για μια βόλτα από τα νερά του Νείλου, σε μια σελίδα ή να επιβλέψει και θα επιθεωρήσει τις συνθήκες της χώρας στην Άνω Αίγυπτο ή Κάτω. Και δεδομένου ότι είναι ιδιωτική περιουσία του βασιλιά, είναι φυσικό να μην χρησιμοποιηθούν από άλλους μετά το θάνατο
Ήταν, λοιπόν, εναπόκειται στο λαό του βασιλιά και η υποσημείωση για να αποθηκεύσετε αυτές τις βάρκες στο σκαμμένο δίπλα στον τάφο του βασιλιά κάθε πυραμίδας. Και αφού διαλυθεί σε κομμάτια και τακτοποιήστε τα λογικά, έτσι ώστε να μπορείτε να επαν-link αυτά τα μέρη και πάλι στην μετά θάνατον ζωή
Και αν ο στόχος της εξοικονόμησης του σκάφους δίπλα στους τάφους της περιουσίας του να είσαι βασιλιάς, ούτε θα πρέπει κάποιος να τη χρησιμοποιήσετε αργότερα, ή να πιστεύει στη χρήση του βασιλιά μετά το θάνατό της, και πάλι, θα βρούμε τους αρχαίους Αιγυπτίους επιθυμούν να αναπτύξουν ένα σκάφος των Βασιλέων δίπλα Ohramanm
Αλλά κατά τη διάρκεια του Νέου Βασιλείου 1575-950 π.Χ., και με τη χρήση των Βασιλέων στους τάφους σας κάντε κλικ στο έδαφος, αντί της Al-Ahram και τη δυσκολία των θέσεων γεωτρήσεων για τα εν λόγω σκάφη πρέπει να αντικατασταθεί μόνο με τα μοντέλα των μικρών 50-110 cm, τοποθετούνται στο επιτύμβιο του εξοπλισμού του βασιλιά σε ιδιωτικό χώρο δίπλα σε ένα δωμάτιο Ταφή
Το σημαντικό ερώτημα τώρα είναι:
Γιατί να κρατήσει αυτούς τους βασιλιάδες πραγματικά δραστηριότητες, όπως η ναυσιπλοΐα αναψυχής ή μάλλον ό, τι το πραγματικό σκοπό να κρατήσει τους βασιλείς της αυτό το σκάφος δίπλα στους τάφους;
Valsbouapn τα δύο πρώτα, αλλά και οι δύο από την περιουσία του βασιλιά ή δεν πρέπει να χρησιμοποιούν άλλους βασιλείς και αποθηκεύονται δίπλα στην πυραμίδα χρειάζεται να τις χρησιμοποιήσετε ξανά και πάλι, αλλά το πώς θα χρησιμοποιηθεί και πάλι
Γιατί να κρατήσει αυτούς τους βασιλιάδες πραγματικά δραστηριότητες, όπως η ναυσιπλοΐα αναψυχής ή μάλλον ό, τι το πραγματικό σκοπό να κρατήσει τους βασιλείς της αυτό το σκάφος δίπλα στους τάφους;
Valsbouapn τα δύο πρώτα, αλλά και οι δύο από την περιουσία του βασιλιά ή δεν πρέπει να χρησιμοποιούν άλλους βασιλείς και αποθηκεύονται δίπλα στην πυραμίδα χρειάζεται να τις χρησιμοποιήσετε ξανά και πάλι, αλλά το πώς θα χρησιμοποιηθεί και πάλι
Για να επιτευχθεί η απάντηση στο ερώτημα αυτό θα πρέπει να αναφέρεται η γνώση της θεωρίας των αρχαίων Αιγυπτίων στη διάρκεια του Αρχαίου Βασιλείου σχετικά με το καθεστώς των βασιλέων μετά το θάνατο.
Θεωρούμε ότι στην εποχή του παλιού αναφέρουν ότι το δόγμα της λατρείας του ήλιου είναι με την επικρατούσα δόγμα ότι ο θεός ήλιος (Ra) έγινε ο προϊστάμενος θεός, που αντανακλά τον ουρανό από την ανατολή στη δύση καθημερινά
Θεωρούμε ότι στην εποχή του παλιού αναφέρουν ότι το δόγμα της λατρείας του ήλιου είναι με την επικρατούσα δόγμα ότι ο θεός ήλιος (Ra) έγινε ο προϊστάμενος θεός, που αντανακλά τον ουρανό από την ανατολή στη δύση καθημερινά
Και αυτό που θεωρήθηκε τότε ότι είμαι ο βασιλιάς του θεού ήλιου και το παρατσούκλι (Sa-Ra) κάθε γιος του θεού ήλιου Ρα στη ζωή του Aldnyaoip τότε ήταν επίσης η πίστη στην άνοδο του βασιλιά προς τον ουρανό μετά το θάνατό του, προκαλώντας τον πατέρα του (Ra) και να ενταχθεί στην ημερήσια κομβόι
Αν έπρεπε να συνοδεύεται από το θεό βασιλιά (Ra) σε αυτοκινητοπομπή του στις σύνθετες της δικής του. Αλλά οι βάρκες γενικά περιορίζεται στη χρήση μόνο στο Νείλο ή τη θάλασσα, σε κάθε νερό. Νομίζω πως η αρχαία αιγυπτιακή στη χρήση των σκαφών να διασχίζουν τον ουρανό; Είναι αυτή η μυθοπλασία ή επινοήθηκε από τον καλλιτέχνη πηγάζει από την καθιερωμένη δόγμα και μια βαθιά πίστη ότι ο ουρανός είναι ακριβώς στην περίμετρο ή μια μεγάλη θάλασσα
Στην πραγματικότητα, η έρευνα με τη μορφή της αρχαίας Αιγυπτιακής όρος για τον ουρανό με τη μορφή ενός ορθογώνιου λεκάνης ανάποδα στις άκρες πλευρά της υψηλής ορίζοντα και να εκπροσωπούν τα μέρη γραπτώς ότι ιερογλυφική γραφή της και την προφορά (bits) και μπλε χρώμα
Σκοπός του είναι ότι ο ουρανός είναι πραγματικά αυτό που σκέφτομαι είναι μόνο ένα μεγάλο ωκεανό νερού, γλιστρά κατά την οποία ο θεός (Ra) την ημέρα από την ανατολή στη δύση. Επίσης, πρόθυμοι για τη διακόσμηση της αρχαίας αιγυπτιακής ναοί και τάφοι, Επίσκοπος άσπρα αστέρια σε μπλε φόντο αντιπροσωπεύει το χρώμα του ουρανού και το χρώμα μπλε αντιπροσωπεύει το χρώμα της καθαρής θάλασσας.
Ενώ είναι λογικό τώρα, αφού πιστέψει την αρχαία αιγυπτιακή ότι ο ουρανός δεν είναι πλησίον του αυτό που βλέπει ακόμη πιο πάνω, για να σχεδιάσετε μια ανάποδα βάρκα κάτω και ιστιοπλοΐα επάνω, αλλά έσυρε βάρκες σε μέτρια, η οποία προτείνεται για μένα, κολυμπά στο χώρο (ίσως η περίπτωση αυτή ονομάζεται Η αμερικανική διαστημική υπηρεσία NASA, για να ορίσει χώρο κάψουλες "διαστημικά σκάφη» και η ετικέτα αυτή δεν είναι ακριβής επιστημονική).
Αυτή η κατάσταση είναι μέτρια για τα σκάφη λογική από την άποψη της τεχνικής πλευράς, όπως φαίνεται boats μέσα στην θάλασσα ή τον ποταμό στην ηπειρωτική χώρα μέτρια που περιβάλλεται από νερό από την κορυφή και στο κάτω μέρος, στη συνέχεια, σας όταν φωτογραφίζετε βάρκες στο ουρανό ζωγραφισμένο στον τοίχο ή κάτω ή στο σώμα της αγελάδας ή κάτω σε μια μέτρια , είναι παρόμοιο με το κανονικό καθεστώς των σκαφών στους ποταμούς και τις θάλασσες, όχι ένα αεροπλάνο που μπορεί να φανεί σε κάποιο
Και διαβεβαίωσε τους αντίληψή τους για τον ουρανό ως μια μεγάλη περίμετρο και με την πεποίθηση, στην πραγματικότητα δεν αποδέχεται την αβεβαιότητα, των βροχοπτώσεων κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Το χειμώνα, το αρχαίο αιγυπτιακό κάτω από τις ισχυρές βροχοπτώσεις από τον ουρανό και να ζητήσει πολλά από πού προήλθαν; Στη συνέχεια αποφάσισε, και πιστεύω με βεβαιότητα ότι ο ουρανός είναι το μόνο ωκεανό ή μεγάλο μεγάλο συστατικά θαλασσινό νερό, και το νερό μόνο, αλλά πού θα το νερό αυτό
Δεν ξέρει κάθε πράγμα σχετικά με την εξάτμιση από τους ωκεανούς, τα ποτάμια, και τα μάτια για το νερό, μη γίνεται συμπύκνωση των ατμών και βροχή, η πραγματικότητα της σύγχρονης επιστημονικής φυσικοί ευρήματα στο μεταγενέστερες περιόδους μετά από χιλιάδες χρόνια
Βρίσκουμε επίσης τον αρχαίο αιγυπτιακό ξεκίνησε σχετικά με αυτό το όνομα σκάφος, Vantrb χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από το βασιλιά να διασχίζουν τον ουρανό, τη συνοδεία του θεού (Ra) κατά τη διάρκεια της ημέρας με το όνομα (Manget), και η δεύτερη όταν διασχίζει τον κάτω κόσμο κατά τη διάρκεια της νύχτας μετά από τον ήλιο έχει το ονόμασαν (Mskktaat)
Όσο για τα σκάφη που ονομάζεται τις βάρκες του ήλιου είναι οι βάρκες για το Θεό (Ra) ήταν η πρώτη της εμφάνιση με την έναρξη της πέμπτης δυναστείας της χώρας και των παλαιών μετά εμφανίζονται δυνάμεις των ιερέων του ήλιου, καθώς και την άνοδο στο θρόνο μετά το τέλος της τέταρτης δυναστείας από τη βασίλισσα (Γάνδη Cao Q) τελευταία βασίλισσες οικογένεια και να αυξήσει την επιρροή των ιερέων του ήλιου, μετά το γάμο της με έναν ιερέα
, Και τότε θα διαπιστώσετε ότι από τα μέσα της τέταρτης δυναστείας άρχισαν να δείχνουν το όνομα του θεού Ρα στα ονόματα των βασιλέων, όπως: (βλασφημείται Ra - Khafre - Menkaure).
Και συνεχίζεται κατά τη διάρκεια του πέμπτου Δυναστείας ξεκίνησε με τον καθορισμό των ναών του ήλιου, ιδιαίτερα στη νότια περιοχή του Αμπού Κύριε, Γκίζα. Τα πιο σημαντικά στοιχεία αυτών των ναών, οβελίσκος και μια ένωση του θεού του ήλιου
Τα οποία αφορούν όλους τους ιερείς των αιγυπτιακών θεοτήτων πλέον για την αναγκαιότητα της προετοιμασίας μικρές βάρκες από γρανίτη ή ξύλο ή χρυσό φυλάσσεται στο ναό της Άγια των Αγίων, και το χρυσό άγαλμα του θεού του ναού, καθώς και κατά την εποχή των Φαραώ μέχρι το τέλος
Από τα στοιχεία αυτά και να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι τα αποδεικτικά στοιχεία που τώρα μπορούμε να καλούμε την βάρκα δίπλα στην πυραμίδες και αποθηκεύεται στο εσωτερικό τους βασιλικούς τάφους στην αρχαία Αίγυπτο ως ταφικά βάρκες
No comments:
Post a Comment