Ήταν προϊόν της εισβολής της Αλεξάνδρειας στην Αίγυπτο "332 π.Χ.. Μ» και την εργασία της και την υποταγή της Αιγύπτου στο πλαίσιο του Έλληνες και οι Ρωμαίοι σημαντικές επιπτώσεις σε μια αλλαγή στην αρχαία αιγυπτιακή τέχνη
Κατεβάστε την ελληνική και ρωμαϊκή τέχνη μαζί τους στην Αίγυπτο, «ελληνιστική» τη δική τους, που αποτέλεσε τη βάση της ελληνικής τέχνης και με την άφιξή τους στον αρχαίο πολιτισμό της Αιγύπτου και της τέχνης την χαρακτήρισε σε όλους τους τομείς, είτε γλυπτική ή τοιχογραφία ζωγραφική ή ακόμη και μια μικρή τέχνη του κοσμήματος, εργαλεία, έπιπλα και άλλα
Μπορείτε να βρείτε τους Behrhm αυτήν την αρχαία τέχνη, ωραία και άρχισε να μιμηθούν αυτή την τέχνη και τη δημιουργία της εσκεμμένης ανάμειξης της ελληνικής τέχνης και την ελληνική και την αιγυπτιακή τέχνη, αυτό είναι πιο εμφανείς, ιδιαίτερα στη γλυπτική και την αρχιτεκτονική, ειδικά ναούς.
Ήταν η πολιτική της ελληνικής και της έναρξης των Πτολεμαίων ηγεμόνων, ιδίως αρχίζοντας από τον Πτολεμαίο Α 'στη βασίλισσα Κλεοπάτρα και, επίσης, κατά τη διάρκεια της πολιτικής της ρωμαϊκής εποχής έχει ως στόχο να πλησιάσει τους Αιγύπτιους, ώστε να αποκλείσει τους εισβολείς ψευδώνυμο. Θα τους βρείτε πρόθυμοι να χαράξει αγάλματα στο ίδιο ύφος αγάλματα βασιλιάδων της Αιγύπτου στην εποχή των Φαραώ από την άποψη της κατάστασης, τόσο όρθια ή συνεδρίασης
Καθώς και τους όρους των χεριών, τα πόδια, τα χέρια, σε αντίθεση με την κατάσταση των αγαλμάτων της ελληνικής, η οποία χαρακτηρίζεται από την προσομοίωση της φύσης και δεν είναι συνθήκες κλασική αγάλματα της αρχαίας αιγυπτιακής τέχνης, παρόλο που προστίθενται δακτυλικά αποτυπώματα-πρότυπο είναι καθαρά κεφάλια των αγαλμάτων, τα οποία αντιπροσωπεύουν τα χαρακτηριστικά των κανονικών-to-face βασιλιάδες και τα μαλλιά τους στην ελληνική τέχνη ήταν το καμάρι του εθνικισμού και των εργαζομένων τους, ότι είναι πρόθυμοι να αντιπροσωπεύουν το κεφάλι και την τέχνη μαλλιά ιδιωτικής τους
Φέρνοντας τα αγάλματα της αρχαίας αιγυπτιακής τέχνης κλασικό Premier και ελληνικής τέχνης, καθώς και τον ενθουσιασμό των Βασιλέων για να εκπροσωπήσουν τον εαυτό τους στους τοίχους των ναών κατά τη διάρκεια της ελληνικής και της Ρουμανίας, αυτό είναι εμφανές στους ναούς της Φίλαε και Dendera, Kom Ombo και Edfu με τη μορφή των βασιλέων της Αιγύπτου στην εποχή των Φαραώ, με κάθε λεπτομέρεια, εάν πληρούνται οι προϋποθέσεις του φυσικού προσώπου και των ώμων, τα χέρια και τα χέρια και τα πόδια από την πλευρά της και τα μάτια προς τα εμπρός
Καθώς και από την άποψη της διακοσμήσεις και στολίδια, καθώς και σε είδη ένδυσης και καλύμματα κεφαλής, τα οποία Mathlt κορώνες των αιγυπτιακών βασιλέων γνωστή ως διακόσμηση και όλα αυτά μπροστά στην ίδια αιγυπτιακών θεοτήτων, όπως ο Όσιρις, η Ίσιδα, και Hur και Hathor και άλλων θεών
. Όπως επίσης και οι μορφές των επίπλων, ιδίως το θρόνο και Mahavp που χρησιμοποιούνται σε θρησκευτικές τελετές, καθώς και τα εργαλεία που πιάνει τους βασιλείς και βασιλικές κορυφές Kalsoljan σύμβολα όπως η ιδιοκτησία
Όπως και στον τομέα της αρχιτεκτονικής ήταν πρόθυμοι να λάβουν τα ίδια πρότυπα της αιγυπτιακής αρχιτεκτονικής, με τη μορφή των στηλών για τις μορφές λωτού και παπύρων και φύλλα φοίνικα και στήλες που κοσμούσαν το Hathor θεότητες, καθώς και τις μορφές των πυλών και είναι διακοσμημένα με το πάνω μέρος των ναών γνωστό Balofris ιδιαίτερα πόρτες διακοσμημένα με πεπιεσμένο Κυρ φτερωτό σύμβολο του θεού Ρα
Η νέα προσθήκη προστεθεί από τους Έλληνες και τους Ρωμαίους είναι Δυόσμος, η οποία δεν ήταν γνωστή στην Αίγυπτο, όπου εργάζεται Mkabdp στη διαδικασία αγοράς και πώλησης χρήματος δεν ήταν γνωστή στην Αίγυπτο
Με τον κανόνα των Πτολεμαίων της Αιγύπτου και τους Ρωμαίους, και διαπίστωσε ότι, επίσης, εισήγαγε την κοπή ένα κέρμα από άργυρο ή χρυσό ή χάλκινο ή νικέλιο με εικόνες από τους βασιλείς τους στο πρόσωπο και κάποια ιδιοκτησία decals, τις θρησκευτικές ή ντοκιμαντέρ όπως τίτλους, η ημερομηνία, αν και ορισμένοι από αυτούς βαφής βαφής κορίτσι καθαρά σαν μορφές κάποιων θρησκευτικών συμβόλων
Στον τομέα της μουσικής και του τραγουδιού συνέχισαν να Αιγυπτίους κατά τη διάρκεια της ελληνορωμαϊκής και διατηρώντας τη μουσική τους και τα μουσικά τους όργανα, και την ποίηση και τραγούδησε όπως συνέβαινε στην εποχή των Φαραώ, αλλά διαπιστώνουμε ότι οι Έλληνες και οι Ρωμαίοι έφεραν μαζί τους την τέχνη τους και τα μουσικά τους όργανα, τους
Αν και ήταν απίθανο να συμβεί, αν μια απλή ανάμειξη μεταξύ αυτών των μηχανών, ειδικά κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ και τις διακοπές και τα πανηγύρια, ειδικά σε ότι επιθυμεί Πτολεμαίους βασιλείς και οι Ρωμαίοι να κάνουν το ίδιο τα καθήκοντα των βασιλέων και των Φαραώ της επανασύνδεσης με τους Αιγυπτίους.
Στον τομέα των ενδυμάτων και υφασμάτων, που χρησιμοποιούνται στα υφάσματα φυτά πτολεμαϊκής και ρωμαϊκής στην Αίγυπτο, ιδιαίτερα στην Άνω Αίγυπτο στα Qeft για την παραγωγή των υφασμάτων και διακοσμημένο με πολύχρωμα ρούχα. Οι Αιγύπτιοι πρόθυμοι για τη χρήση των διακοσμητικών μοτίβων και τα χρώματα των ρούχων, αλλά πολύ πραγματική αιγυπτιακή από τους Αιγυπτίους μετά τη μετατροπή του στο χριστιανισμό και τα στοιχεία χρήσης της τέχνης γνωστή στην κοπτική διακόσμηση των ρούχων.
Οι Αιγύπτιοι κατά τη διάρκεια του ελληνο-ρωμαϊκή συμμορφώνονται με την τέχνη τους την αρχαία φαραωνικού σε όλους τους τομείς, είτε ρούχα αρχιτεκτονική, ή εργαλεία, και άλλα ακόμη που εγγράφονται Χριστιανισμού στην Αίγυπτο, Venbz Αιγύπτιοι και BTA για την τέχνη αυτή και εισήγαγαν οι ίδιοι, επίσης, στην τέχνη, μια νέα λεγόμενη τέχνη, Αιγύπτιος Κοπτική θρησκευτικού χαρακτήρα καθαρά
Όταν τα θρησκευτικά σύμβολα, όπως τα σταφύλια, τα φύλλα, καλάθια, σταυρούς, και των θρησκευτικών μύθων για τα πάντα, είτε στις πρωτεύουσες των στηλών ή των κρασπέδων ή κόγχες των εκκλησιών και των μοναστηριών και τις πλατφόρμες, βωμοί, και οι πόρτες, καθώς και έπιπλα και για τις δύο εκκλησίες ή τα σπίτια, τα εργαλεία των σπιτιών όλα τα είδη των βιβλίων.
Η τέχνη αυτή χαρακτηρίζεται από σαφήνεια και απλότητα σε συνδυασμό με τη χρήση της αιγυπτιακής γλώσσας, που η εξέλιξη της γραμμής με τη γραμμή όπου τα κοπτικά ελληνικά γράμματα ως ένα στοιχείο της διακόσμησης της Κοπτικής τέχνης.
Βρίσκουμε στην Αίγυπτο κατά τη διάρκεια αυτής της εποχής τι είναι σαν δύο είδη τέχνης. Το πρώτο είναι κάθε αιγυπτιακή κοπτικής τέχνης στους Αιγυπτίους την τέχνη της σύνθεσης της ελληνικής και της αιγυπτιακής τέχνης φέρει τις ιδιότητες των τεχνικών
Βρίσκουμε στην Αίγυπτο κατά τη διάρκεια αυτής της εποχής τι είναι σαν δύο είδη τέχνης. Το πρώτο είναι κάθε αιγυπτιακή κοπτικής τέχνης στους Αιγυπτίους την τέχνη της σύνθεσης της ελληνικής και της αιγυπτιακής τέχνης φέρει τις ιδιότητες των τεχνικών
No comments:
Post a Comment