Ονομάζεται «Νεφερτάρι» κάθε «Ohalahm», ή «όμορφη όμορφη». Επιβεβαιώνει την μοναδική μέθοδο της προτίμησης στο όνομα. Όπως αναφέρεται από τους ιστορικούς, η λέξη «αλλοτριωμένη» σημαίνει επίσης «καλή» ή «καλή», που τους καθιστούν μεταφράσει την επωνυμία της σε «υψηλής ειδίκευσης, ή καλύτερα, ή Otaibhm
Μήπως δεν «Νεφερτάρι» ο πρώτος που θα φέρουν αυτήν την προτίμηση, έχει προηγηθεί η Βασίλισσα «Ahmose Νεφερτάρι», Κοσμήτορας της δεκάτης ογδόης δυναστείας, που ο θεός των αρχαίων Αιγυπτίων, σύμφωνα με τις πεποιθήσεις τους μετά το θάνατό της, και ονομάστηκε «Νεφερτάρι» το όνομά του από αυτούς, και είναι πιθανό να ιστορικοί που θα μπορούσε να είναι μια από τις οικογενειακές ίδια
Όπως και ο σύζυγός Ραμσή της ΙΙ, ο οποίος ήταν λάτρης της δημιουργίας αγάλματα του παντού, η οποία ελήφθη «Νεφερτάρι» των ίδιων τίτλων για πολλές από τις σημαντικότερες από τις οποίες «Princess Γενετική», «Βασιλική Σύζυγος μεγάλων»και «κυρία Terran», «θεά της Άνω και Κάτω Αιγύπτου», και είχε επίσης ως «Σύζυγος του Θεού».
Σύμφωνα με πολλούς αιγυπτιολόγους, ο τίτλος αυτός αναφέρεται δύο φορές μπροστά από την εικόνα της, μέσα στον τάφο της, στην Κοιλάδα του Queens, έναν τίτλο την ίδια καμπάνια «Ahmose Νεφερτάρι» στο παρελθόν, αλλά λόγω της το μεγαλείο της ομορφιάς της ήταν το παρατσούκλι επίσης «Maliha Face»και «όμορφος με φτερά
Λόγω της θέσης «Νεφερτάρι» μεγάλο πίστευε ότι ένας καλός γάμος «Ραμσή ΙΙ» ήταν η εδραίωση της θέσης της στην Νότια Κοιλάδα, και ιδιαίτερα την καλή, δεδομένου ότι τίποτα απολύτως που οφείλεται στα ανατολικά του Δέλτα. Στην Κοιλάδα των Queens στην περιοχή της ενδοχώρας δυτικά του Λούξορ, στη νότια Αίγυπτο, είναι ο τάφος του διάσημου αιγυπτιακής βασίλισσας, ο οποίος ανακαλύφθηκε το 1904 από την Αρχαιολογική Αποστολή με επικεφαλής τον διάσημο Ιταλό «Skiabarrylli».
Υποτιθέμενο «Νεφερτάρι» φαβορί στέκεται ανάμεσα στις συζύγους του βασιλιά «Ραμσή ΙΙ» πέντε, και παρά την έλλειψη ιστορικών εγγράφων, μπορούμε να διακρίνουμε περισσότερες από τις ειδήσεις με τα αποτελέσματα εκείνης της εποχής, και ίσως το πιο σημαντικό ιερό «Αμπού Σιμπέλ» μικρό σε Νουβία, κτίστηκε από τον Ραμσή Η δεύτερη γιορτή της γυναίκας του στη μνήμη του το όμορφο και μοναδικό όνομα
. Είναι πιθανό ότι οι αρχαιολόγοι «Νεφερτάρι» Ραμσής ΙΙ παντρευτεί πριν αυτός ανέβηκε στο θρόνο, όπου βρήκαν την εικόνα στα διοικητικά συμβούλια της σειράς Όρος επιστρέφει στο 1290 π.Χ.. Μ, όπου κι αν βρίσκεστε με το σύζυγό της, ένα από τα μυστήρια, ένα χρόνο πριν ο
Μήπως δεν ανοίξει το νεκροταφείο «Νεφερτάρι» για το κοινό, δεδομένου ότι ανακαλύφθηκε μόλις στις αρχές της δεκαετίας του περασμένου αιώνα, και ότι είχε σημειωθεί κάποια ζημιά στις επιγραφές και διακοσμήσεις λόγω της εναπόθεσης αλάτων, όπως χρησιμοποιείται στην κακή ποιότητα του σκαλισμένα ασβεστόλιθο.
Αυτό έχει οδηγήσει τους καλλιτέχνες για να καλύψει τις επιφάνειες των παλαιών τειχών με στρώματα ασβεστοκονιάματος είναι σκαλισμένα και διακοσμημένα σε χαμηλό ανάγλυφο με μεγάλη επιδεξιότητα, αλλά αυτό ήταν η αιτία της ζημίας, ορυκτό αλάτι, η οποία αποκρυσταλλώθηκε κάτω από ένα στρώμα σοβά, οι οποίες καταβάλλονται για την πτώση
Με μια επίσκεψη στο «Μέση Ανατολή» από το Μνημείο του αιγυπτιακού βασίλισσα διάσημο και έναν από τους σημαντικότερους τάφους στην κοιλάδα των βασιλισσών, για την εργασία νεκροταφείο του νεαρού Φαραώ «Τουταγχαμών» στην Κοιλάδα των Βασιλέων, επισημαίνουμε ότι τομέα, ο οποίος σκαλισμένα στον τάφο «Νεφερτάρι» από το βουνό, που ήταν η από τις χειρότερες μορφές του ασβεστόλιθου
Ως εκ τούτου, οι τοίχοι ήταν καλυμμένοι με ένα παχύ στρώμα γύψου ανάγλυφα τείχους γλυπτά στην εμφάνιση του φωτός και να τονωθεί η ευκολία της ζωγραφικής, της γλυπτικής και της ζωγραφικής σε αυτό το στρώμα, ο καλλιτέχνης για να ξεκινήσει την εφαρμογή των τελών που πολύ επιδέξια
Όπως τροποποιήθηκε αρκετές φορές, ο καλλιτέχνης σχεδιασμένα πάνελ, να προσθέσετε ένα νέο στρώμα για να καλύψει την παλαιά τάξη που προέκυψε από την κατάρρευση ορισμένων τμημάτων της νέας τροπολογίας, και εγκαταστάθηκαν στην οροφή του τάφου και την κατάρτιση αποτελεί ένα διάστημα με τη ζωγραφική από τον ουρανό γαλάζιο χρώμα σκούρο κίτρινα αστέρια Zain
Στα τοιχώματα του νεκροταφείου, μόλις που δείχνει η βασίλισσα σε όλες τις μορφές της, φορώντας ένα χαλαρό χιτώνα διαφανή πτυχώσεις του λευκού το οποίο έδειξε Saaadaha σφυρηλάτησε μια κορδέλα καρφώθηκε κάτω από το στήθος της να βγαίνει από Ραμπάτ, και τοποθετήθηκε στο κεφάλι της ένα στέμμα του χρυσού για το σχήμα ενός πουλιού Ελέους «Nekhbet». Σε πολλές περιπτώσεις, το τελευταίο μέρος ένα στέμμα, επάνω από ένα πουλί του ελέους, ο δίσκος του ήλιου μεταξύ τους Prishtine
Βασίλισσα έχει διακοσμηθεί με πολλά κοσμήματα από σκουλαρίκια και βραχιόλια και τις συμβάσεις, που δείχνει σε μορφή σκόνης στο πρόσωπό της. Σχεδιασμός του νεκροταφείου έχει υποστεί ό, τι ήταν διαδεδομένη στους τάφους των βασιλισσών του δέκατου ένατου δυναστείας στην πρώτη εποχή, όπου πολύ παρόμοια στο σχεδιασμό τους, τον τάφο της βασίλισσας «απλά» τη γυναίκα «Πρώτη Πόλη».
Και όταν αρχίζει το νεκροταφείο πρέπει να είναι να ξεκινήσει η πέτρα της ειρήνης, αποτελείται από δέκα οκτώ βαθμών, που οδηγεί στην είσοδο του νεκροταφείου, η οποία με τη σειρά του οδηγεί σε μια αίθουσα σχεδόν τετράγωνο οι πλευρές του, το δυτικό και βόρειο «φύλλο»κατά μήκος ψηλότερο ο μέσος άνθρωπος, ήταν συχνά χρησιμοποιείται για να αναπτύξει τα εργαλεία και τις παρουσιάσεις κηδείας, με την επιγραφή Wall TOP «Aldilvp» κεφάλαιο XVII του βιβλίου «νεκρών» Ειδικές άδειες και εισάγετε τον άλλο κόσμο
Πάνω από αυτό το κείμενο, και στα αριστερά του εσωτερικού σκηνές της βασίλισσας και παίζουν «μακροφάγα», το παιχνίδι «σεν», ένα παιχνίδι φαραωνικού διάσημο παιχνίδι μέσα στη σκηνή, που ακολουθείται από την εικόνα του Αγίου Πνεύματος για το σχήμα ενός πουλιού με μια βασίλισσα, στέκεται πάνω από την Νεκρόπολη, στη συνέχεια, ο επισκέπτης διαπιστώνει τη Βασίλισσα κάτω γόνατά της σε μια στάση της προσευχής, και το Τείχος των Δακρύων σημειώνει Επισκέπτης χρέωση είναι δίσκος του ήλιου ανάμεσα σε δύο λιοντάρια
Στη συνέχεια σημειώνει Επισκέπτης πουλί «Selling«, ακολουθούμενη από τη μούμια «Νεφερτάρι μουμιοποίηση» σκηνή φυλασσόμενο «Ίσιδος και Νέφθυς» για το θηλυκό γεράκι, και από τις δύο πλευρές, στη συνέχεια, Horus όρθιοι, και ακολουθούν αυτές τις σκηνές, μέσα στο νεκροταφείο, καθώς και τα τέλη για τις μούμιες «Ra Hur, η αδελφή μου », και κάθονται σε δύο καρέκλες και κάθισε πίσω τους« Horus
Από την άλλη πλευρά του νεκροταφείου, ο επισκέπτης βλέπει «Osiris» στέκεται μέσα στη σαρκοφάγο, και την πρώτη γραμμή μεταξύ των δύο πλευρών διαγράμμιση «Ώρο» Έτσι, από φτερά στρουθοκαμήλου, και να ζήσουν άγια, και στις δύο πλευρές του τείχους που οδηγεί προς την πλευρά της αίθουσας, θα βρούμε και στις δύο πλευρές της θεάς «Nate
Και το άλλο «Sais», ακολουθούμενη από μια στήλη και στις δύο πλευρές απάνθρωπες «παππούς» του χέρι, και φοράει το στέμμα Προσκαλεσμένου «Tattenn», μέρος της οποίας κάτω είναι μια μακρά χιτώνα-όπως φόρεμα Βασίλισσα «Νεφερτάρι
Και σχετικά με το δικαίωμα στην είσοδο του νεκροταφείου, φαίνεται τοπίο του Horus οδηγεί βασίλισσας «Νεφερτάρι» πού να το υποβάλει στο «Re Hur", και να καθίσει πίσω του «Hathor» φοράει ένα σημάδι της Δύσης, και από την άλλη πλευρά, «Ίσις» οδηγεί τη βασίλισσα και υποβάλλεται στο λεγόμενο «Stative» κάθεται στο θρόνο του
Το ανατολικό τείχος του τοπίου νεκροταφείου που καταλαμβάνεται από ένα διπλό παρατηρήσεις, όπου ο τουρίστας βλέπει τη βασίλισσα με προτεταμένο χέρι κρατώντας το ραβδί μπροστά και τις προσφορές προς το χρόνο που ονομάζεται «Atom» και για άλλη μια φορά πριν από το «Osiris» κάθεται στο θρόνο του και μπροστά από τα τέσσερα παιδιά του Horus
Και στο νότιο τοίχο του ενεργειακού αυτού τοπίου αίθουσα του κεφαλαίου 184 του βιβλίου «νεκρό», μία από τις τρεις γραμμές, το ανώτερο βαθμούς επτά αγελάδες και έναν ταύρο, αλλά και στην κάτω σειρά από τέσσερα κουπιά συμβολίζουν την κατεύθυνση των δυνάμεων του ουρανού
Αυτό ακολουθείται από το Δυτικό Τείχος, ένα μοτίβο της βασίλισσας, η οποία αυξάνει τα χέρια της για να προσκυνήσουν το δικό τους τρόπο, και οι διάδοχοί του «Ίσιδος και Νέφθυς», Isindan τα δύο χέρια τους μούμια μουμιοποιημένο κεφάλι ενός εμβόλου, πάνω από τα κέρατα των βιβλίων ήλιο στη μπροστινή του όψη «Ρα», και το κάτω μέρος του κειμένου είναι γραμμένο: «Ra ακουμπάει στον Όσιρι, ο Όσιρις, ανάπαυσης in »Ra,
Ένα σύμβολο κείμενο της συνέχειας της ζωής. Και στους τοίχους αυτού του χώρου ο επισκέπτης βλέπει «Νεφερτάρι», και μπροστά από το κείμενο είναι ένα φυλαχτό να γνωρίζει τις πύλες του Βασιλείου της «Osiris». Αυτό ακολουθείται από φρουρούμενες πύλες αλυσοδεμένο. Για να μην τεντώστε τα χέρια των ληστών στο νεκροταφείο όμορφη όμορφη
No comments:
Post a Comment