Sunday, 13 March 2011

Εύγλωττη Αγροτικό - Η Ιστορία της Αρχαίας Φιλολογίας αιγυπτιακή

Η ιστορία της Εύγλωττη Αγροτών είναι μια ρεαλιστική απεικόνιση των συνεπειών της δωροδοκίας των πλούσιων και ισχυρών και το σύνολο αυτής της μια ιστορία που διοργάνωσε εκδηλώσεις του κατά τη διάρκεια του κανόνα της ενδέκατης Δυναστείας 2200 π.Χ.. Μ σχεδόν ενός φτωχού αγρότη από το λαό του εδάφους του Φαγιούμ κατοικούνταν από ένα χωριό που ονομάζεται πεδίο του αλατιού οδήγησε ένα μικρό κοπάδι από γαϊδούρια Bhaslat χωριού
 Και βάδισε προς την πόλη της εφημερίδας Akhbar που θέλει να πουλήσει Haslath Ο δρόμος ήταν υποχρεωμένη να περάσει το όνομα ενός άνδρα Diep (Thoti Nacht), το οποίο με τη σειρά της ήταν μια διεφθαρμένη υπάλληλος ο πρωθυπουργός του Φαραώ (Διευθυντής της Βουλής των Φαραώ)

Όταν είδε αυτό των εργαζομένων το γεωργό και το κοπάδι του ενορχήστρωσε τέχνασμα για να βιάσει τη συνοδεία, συμπεριλαμβανομένης της σηκώθηκε για να κλείσει το δρόμο λινό κεφαλαίων ανάγκασε τους αγρότες να αντανακλούν τον τρόπο με στόχο να υποχωρήσουν σε ένα πεδίο που η απληστία των εργαζομένων που καλλιεργούνται σιτάρι και το γαϊδούρι τρώει μερικά στελέχη του σίτου ευκαιρίες Vthbot για τον προσκεκλημένο (Thoti Nacht), για να επισκιάσουν την συνοδεία

 Η αντιμετώπιση του άνδρα αγρότη, λέγοντας, (έτσι μου έχει κατ 'ευθείαν τους στρατιώτες σας θα κλείσει ... Vaztrrt να πάει στο τομέα σας για να συνεχίσετε το δρόμο μου .. Atgtsb Haumeiri διότι το ένα κατέχει τελών γέμισε από τα στελέχη της Qmg) δεν ωφέλησε αιτιολογήσεις αγροτών φτωχούς, προκειμένου να ανακτήσει την αυτοκινητοπομπή του, και πέρασε τέσσερις ημέρες προσπαθώντας να τον πείσει να επιστρέψει τα γαϊδούρια χωρίς το όφελος αποφάσισε να αυξήσει την καταγγελία του προς τον πρωθυπουργό (Renzy)

Ποιος ήταν διάσημος για την αγάπη του για τη δικαιοσύνη ήταν υποδειγματική σε συμπαθεί της δικαιοσύνης και της προσέφερε το άκουσε τον υπουργό και το επιτελείο του διαβούλευση μαζί μου, και μάρτυρες, που πήγαιναν από τον συνάδελφό τους, και η απάντηση ήταν (τιμωρείται λόγω του γεωργού Thoti Nacht δεν πληρώνει τους φόρους και τα γαϊδούρια έχουν κλαπεί τομέα του σιταριού;)
Εν τω μεταξύ, ο γεωργός στεκόταν εκεί ακούγοντας την απώλεια των χρημάτων του και τα απόβλητα που δεσμεύονται είτε του πρωθυπουργού καθόταν διαλογισμό στη σιωπή ως προς το τι αυτό θα ήταν ο γεωργός όταν είδε ο πρωθυπουργός δεν μετακινείται το δάχτυλο προς τα οποία απευθυνόταν εύγλωττα εκπληκτικό

 (O χιλ. Δικαιοσύνης Medhat και την άρση της αδικίας γραφτό να δούμε, θα φέρει επιβάρυνση κατά μήκος πάνω από τα βάρη. Υποχρέωση να κλαίει, που ομιλούνται από το στόμα μου και έσπασε την αδικία και παγιωμένες δικαίωμα αυτό θα του Θεού, η αδικία είναι εξόριστος από το .........) γη και εντυπωσιάστηκε από τον Υπουργό διακριτικά αγρότης και αριστερά χωρίς κοπή της υπόθεσής του και πήγε αμέσως στο Φαραώ και του είπε την υπόθεση
Ποιο ήταν το γεωργό καλό να πούμε ότι ο Φαραώ τον διέταξε να μην διακοπεί σε περίπτωση που η γνώμη του την επιθυμία να αυτοσχεδιάσει ομιλίες γεωργού και άλλο είναι ένα σημείωμα της προσεκτικά τα λόγια του .. και τι πήραμε από τα λεγόμενα του ο γεωργός αυτός αντιμετωπίζει εννέα παπύρους του που είπε ο Πρωθυπουργός

 Συνηγορία ΙΙ: Ο Υπουργός σκηνοθεσία του πρώτου (Renzy) φανταστείτε την απογοήτευση που βιώνουν ο γεωργός, ο οποίος νομίζω ότι είναι ο υπουργός Δικαιοσύνης (Renzy) Afikatah (Renzy) απειλή, αλλά οι αγρότες εξακολουθούν να Tqureih στον Υπουργό

Επιχείρημα τρίτο: Κύριε υπουργέ Προστατέψτε ατυχές περιορίσετε τους κλέφτες Beware της αιώνιας (θάνατος) πλησιάζει και προτίμησε να λειτουργήσει καλύτερα και να πράττουν το ίδιο σκοπό (δηλαδή τα ίδια δικαιώματα Check Maat) »και πραγματοποίησε τιμωρία του αξίζει Δεν υπάρχει τίποτα που ισοδυναμεί με εντιμότητα δεν μιλάει σε ένα ψέμα.... γιατί είστε διαχειριστής. Μην ελαφρύ για σας. Δεν Taatkelmen συκοφαντίας για εσάς βασίζεται στη δικαιοσύνη
 Είναι το κάνει ένα λάθος της ισορροπίας. Καταλαβαίνω και τα υπόλοιπα Sian και τη γλώσσα σας είναι η εξισορρόπηση δύναμη, και η καρδιά σας είναι Almthagal "Αυτή η σύγκριση μεταξύ της δικαιοσύνης και της ισορροπίας εμφανίζονται κατ 'επανάληψη σε αυτή την ιστορία έχει βρει την ισορροπία σε αυτή την ιστορία για πρώτη φορά, και παρέμεινε η εικόνα του ένα σύμβολο της δικαιοσύνης σε αυτήν την ημέρα

Η τρίτη υπόθεση: ding Υπουργός Falah έντονα υπουργός διέταξε τους στρατιώτες του να τον νικήσει

 Υπεράσπιση τέταρτο και το πέμπτο: Δεν είναι αξιέπαινη γεωργός ξυλοδαρμό bashing τον υπουργό και η συμμετοχή του πέμπτου Παρά το γεγονός ότι περιορίζεται, αλλά Alzaha υπεύθυνος και μομφής, όπως λέει (θα είστε σε θέση που έχει συσταθεί για την αξιολόγηση των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων έχει ήδη προσχωρήσει τα χέρια με τον καταπιεστή Και οι άνθρωποι Thtermk παρόλο που επιτιθέμενο που έχω δημιουργήσει για να κάνουν τη δικαιοσύνη στους καταπιεσμένους, αλλά κοιτάξτε.. Εδώ μπορείτε drenched χέρι σας)

Λόγος VI: τη σειρά του ένα νέο πάθος που χαρακτήρισε ο υπουργός Δικαιοσύνης λέει (Περάστε την αδικία, και να πάρει τη δικαιοσύνη και έκανε ό, τι είναι σωστό και το λεκέ τι είναι κακό), αλλά συνέχισε να μην απαντήσει Renzy διαφραγμάτων

VII της ομιλίας:? να καταφύγουν σε μεγάλη δυσφήμηση (Είστε σε θέση να γράψετε εκπαιδεύτηκαν Ήταν ευγενικοί έχω μάθει ότι δεν είναι κλέφτης μου.
Σημειώθηκαν στην ίδια παγίδα, η οποία συνέβη όταν κάποιος άλλος Και σας εκπροσωπήσει την ακεραιότητα της γης για να γίνει Πρόεδρος της πόρνες που Σπορέας
Εμφυτεύματα αδικία και λέει στον τομέα Balasv του και ψέματα θα αποκομίσουν ό, τι φυτευτεί τα χέρια του και έτσι βυθισμένο κακό estate) Ο Υπουργός δεν είχε ακόμη αρθεί ένα δάχτυλο

 Λόγος VIII: Qdha συνέχισε λέγοντας ότι η απληστία της καρδιάς σας και δεν σας ταιριάζει σε σας κλέψει και δεν θα σας ωφελήσει Ακόμη και αυτοί που έχουν το YE να αποτρέψει την αδικία είναι οι ίδιοι οι παραβάτες..

 Η Εύγλωττη αγροτών πίσω για να πούμε το μεγαλύτερο εκφράσεις του θανάτου από το στόμα του (κάνω Δικαιοσύνης, ο Lord Justice, ο οποίος έγινε δικαιοσύνης πραγματικά σας., από ένα στυλό, αλλά είστε Qurtas Θωθ ο ίδιος) (το ξέρω ότι η δικαιοσύνη υπάρχει όταν είναι σωστό να
 Η δικαιοσύνη είναι αιώνια .. και δικαιοσύνης κατέβει με εκείνες που κατέχει στον τάφο όταν τοποθετείται στο φέρετρό του και Ithoy το μανδύα και να κλείσει η πόρτα και έφυγε μόνος και το όνομά του δεν έχει σβηστεί από τη γη. Έτσι, η ακεραιότητα του Λόγου του Θεού) και να συνεχιστεί η υπουργός δεν αδιαφορεί για την αύξηση γεωργό δυνατά κατάφωρη και έδωσε μια σύνοψη ένατο και τελευταίο

Πάπυρος ένατο και τελευταίο: Ο αγρότης Υπουργός κίνδυνος να προσχωρήσει σε μια ομάδα έξι (του διαβόλου) γιατί έρχεται ήθελα πραγματικά να χάσουν τη ζωή στην Θάνατον ούτε ζωντανός καλή Obinaa δεν θα αναφέρω το όνομά του στη γη και πρωταθλητής εκείνες αυτιά στα δεξιά (δείτε ότι ο Θεός μπορεί να Vodtk να Tnasrny εκείνον που έχει αδικηθεί αλλά δεν μπορείτε να ακούσετε
 Aqsdk ξέρω ότι δεν θα πια και είμαι πρόκειται να υποβάλει καταγγελία στον Θεό, "Anup") και τι ήταν «Anup" είναι ο θεός των νεκρών ήταν αγρότης σημαίνει ότι θα αυτοκτονήσει

Και στέλνει Wazzbr στρατιώτες να έρθουν Bafilah πάλι και η ανταλλαγή μερικών λέξεων επισκιάζει την έννοια (αυτό είναι μέρος του παπύρου σβήνονται και σχισμένο) ότι ο υπουργός "Rnzi"γράφτηκε σε πάπυρο νέα όλα τα παράπονα των αγροτών και όλα τα κάτω σε μας από τα έγγραφα αυτά είναι ένα αντίγραφο του παπύρου και πηγαίνετε υπουργό να τον Φαραώ και να του προσφέρει μια περγαμηνή του παπύρου ότι χωρίς τα μυστικά του Υπουργού των επιτρόπων της κάθε παροιμίες αγροτών (Φαραώ και τους βρήκε ενδιαφέρουσα την καρδιά του)

Και διέταξε ο υπουργός Φαραώ είπε ο χωρισμός της δικογραφίας και να έρθουν ειδικοί σε αυτό το φορολογικό μητρώο έργο γι 'αυτόν την ιδιότητα υπαλλήλου αγροτών, καθώς και έγγραφα που αποδεικνύουν του νομικές, κοινωνικές και τον αριθμό των μελών της οικογένειας και το ύψος της περιουσίας, και στη συνέχεια ακολούθησε στον πάπυρο μερικά λόγια κατακερματισμένων μη-έννοια, και στη συνέχεια ακολούθησε η ετυμηγορία, η οποία πέρασε να τιμωρήσει την απληστία των εργαζομένων και τη μεταφορά της κυριότητα του ακινήτου στους αγρότες, καθώς και εκ νέου Haslath και γαϊδούρια για να τον

           

No comments:

Post a Comment