Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι πίστευαν στη μετά θάνατον ζωή. Λόγω της φύσης του περιβάλλοντος της αρχαίας Αιγύπτου και τις μεγάλες περιόδους του διαλογισμού σε φυσικά φαινόμενα? ειδικά στον ήλιο σαν μια φυλή, και θέτοντας ως αν πεθάνεις: τότε ξεσπάσει και πάλι στην επόμενη μέρα. Έτσι, είδαν ότι ο θάνατος είναι μια επέκταση της ζωής και ότι η παράταση της ζωής του θανάτου. Τα φυλαχτά, θυσίες και τα μέσα, έπρεπε να νεκρούς στην κυκλοφορία με ασφάλεια στην Θάνατον. Η Matteawan πυραμίδες και τις επιγραφές σχετικά με τα φέρετρα των νεκρών και τις συλλογές βιβλίων αυτών ξόρκια και θρησκευτικά κείμενα. Τα ξόρκια και, επίσης, μέσο για την επίτευξη ασφάλειας και ευλογία του νεκρού? φέρει μαζί του στον τάφο. Φυλακτά και πήρε διάφορες μορφές των θεών και τα ιερά? όπως ένα λουλούδι λωτού και σκαραβαίο (Chafer).
Και να προετοιμάσει το νεκροταφείο είχε ξεκινήσει πριν από το χρόνο του θανάτου σημαντικά. Η διαδικασία ταφής ιδιαίτερα πολύπλοκο και το μήκος? καθώς ετοίμαζε το νεκροταφείο ξεκινάει πριν από το χρόνο του θανάτου πολύ. Οι τοίχοι βάφτηκαν και ανάγλυφες σκηνές της καθημερινής και θρησκευτικής, και είναι εξοπλισμένα με έπιπλα, και καλεί ρεκόρ στους τοίχους. Τα τρόφιμα που διατίθενται και τα διάφορα εργαλεία κατά το νεκροταφείο. Επειδή οι αρχαίοι Αιγύπτιοι πίστευαν ότι η μουμιοποίηση ουσιαστικής σημασίας για την ασφαλή διέλευση του έμβιου κόσμου στη μετά θάνατον ζωή, οι νεκροί θάβονταν με αυτόν τον τρόπο. Η πραγματική ταρίχευση διαδικασία διαρκεί περίπου εβδομήντα ημέρες. Το σώμα του νεκρού καθαρίζει και απολυμαίνει τελετουργικά, για να ξεκινήσει το ταξίδι στη μετά θάνατον ζωή. Και τα εσωτερικά όργανα είχαν αφαιρεθεί και να τοποθετηθεί σε δοχεία που ονομάζεται canopic σκεύη? με την εξαίρεση της καρδιάς.
Το σώμα του νεκρού σε μια νεκρική πομπή? παρέστησαν συγγενείς και φίλους, καθώς και επαγγελματίες Nadbat Tpkinh ακόμα και μέχρι το νεκροταφείο Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι πίστευαν ότι το πνεύμα του νεκρού μούμιας που ζουν.. Το πνεύμα της «Ka» είναι τα βασικά δικαιώματα, όπως είναι η σύζυγος και οι υπόλοιπες προσφορές τάφο και να τους αποδέχεται. The Spirit "Alba" ελεύθερη κυκλοφορία? μέσα και έξω από το νεκροταφείο. Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι πίστευαν ότι οι τελετουργίες που εκτελούνταν, απολύθηκαν, "Alba"και "Ka"? να Ttjola στον άλλο κόσμο, ακόμη και έξω στον κόσμο των ζωντανών. Μετά την ολοκλήρωση του καιρού, το σώμα του νεκρού μέχρι το νεκροταφείο? με ταφικά έπιπλα. Και ορισμένα από τα εργαλεία που είχαν διατεθεί στην φέρετρο: και τα όπλα, όπως τα ραβδιά, φυλακτά και τα εργαλεία που εργάζονται σε διάφορα επαγγέλματα.
Το νεκροταφείο έκλεισε στο τέλος, και στη συνέχεια αφήστε συν την προσφεύγουσα του νεκρού. Αλλά ήταν επιστρέφουν για να επισκεφθείτε το νεκροταφείο τις αργίες και τις ειδικές εκδηλώσεις? να κάνουν τις προσφορές με τον θανόντα και να διαβάσετε τις προσευχές και ξόρκι. Μου αρέσουν οι αρχαίοι Αιγύπτιοι στη ζωή? ότι ήταν πρόθυμοι να συνεχίσουν να τα απολαμβάνουν, ακόμα και μετά θάνατο. Τέτοιου είδους πολύπλοκα τελετουργικά κατά τη διαδικασία της ταφής, ήταν μέρος της αποδοχής του θανάτου. Οι αρχιερείς του ναού κάνει μπάνιο πρώτα, και στη συνέχεια εισέρχονται στην Άγια των Αγίων, και μετά την εκκαθάριση και το κάψιμο του θυμιάματος και πασπαλίζονται εμβάπτισή αλάτι, καθώς και την ανάπτυξη της στολίδια και κοσμήματα για το άγαλμα? τότε υποβάλει προσφορές σε αυτόν. Και στη συνέχεια εκ νέου είδωλο άγαλμα στο ξύλινο φέρετρο, και κλείνει το φέρετρο: η ώρα της υπηρεσίας να παρέχει τις ακόλουθες τελετουργικό
Οι εορτασμοί λαμβάνουν χώρα σε ναούς σε αρκετές περιπτώσεις κατά μήκος του έτους. Στην πτολεμαϊκή εποχή, νόμιζα ότι ο Πτολεμαίος για τη δημιουργία μιας νέας θρησκείας των αιγυπτιακών και ελληνικών θεών? Viabd στους Έλληνες, με τη μορφή της ελληνικής και της λατρείας από τους Αιγυπτίους, με τη μορφή της Αιγύπτου. Ήταν ένας από τους νέους θεούς "Σέραπις", το οποίο χτίστηκε τον έναν ναό στην Αλεξάνδρεια. Στους ρωμαϊκούς χρόνους, η Αίγυπτος άρχισε να εισέλθει σε μια νέα φάση της θρησκείας και της λατρείας? όταν ο Χριστιανισμός άρχισε να εξαπλώνεται σε πολλές χώρες κατά το δεύτερο μισό του πρώτου αιώνα μ.Χ.. Χριστιανισμός και εισήλθε σε μια μακρά διαμάχη με την ειδωλολατρία, και είχε μια άτυπη σχολεία για να διδάξουν τη νέα θρησκεία? να αναγνωριστεί επίσημα τον τέταρτο αιώνα.
Διαδώστε και το ιερατείο, μεμονωμένα στην αρχή, αλλά Σαντ Άντον ήταν πρωτοπόρος στην ίδρυση του πρώτου κινήματος του Τάγματος του Πανεπιστημίου. Οι χριστιανοί άρχισαν να οργανώνονται? της δήλωσης σχετικά με τη νέα θρησκεία που παντρεύεται από τους Αιγυπτίους. Στην εποχή του κανόνα των αρχών μουσουλμάνων, εμφανίστηκε την εκτίμησή του αιγυπτιακού δόγμα του Ισλάμ, το καλύτερο απόγευμα? στο πνεύμα της ανεκτικότητας και της διαφάνειας. Σε ορισμένες άλλες χώρες, να ξεπεράσουν το δόγμα του ενός μόνο? εξαπλωθεί στην Αίγυπτο, αλλά οι τέσσερις μεγάλες σχολές σκέψης μεταξύ των μουσουλμάνων πλάι-πλάι με ειρήνη και αρμονία.
No comments:
Post a Comment