Wednesday, 22 December 2010

Τόπους λατρείας στην αρχαία Αίγυπτο


    Ο Αιγύπτιος ναός, αποτελεί η έννοια της αρχαίας αιγυπτιακής θρησκείας για την αρχή της δημιουργίας? και πως το πλάσμα ήρθε από το πουθενά: το δάπεδο ναού, όπου ζει μέχρι σταδιακά προς τα Άγια των Αγίων. Αυτό μπορεί να συγκριθεί με την ιδέα της την αρχή της δημιουργίας στη μέση του νερού, που ακολουθείται από τον Δημιουργό, όπου έμεινε στη μέση? εγκαταστάθηκαν τόσο υψηλό είναι. Έχει γίνει ένας μεγάλος αριθμός ναών σύνθετα συστήματα (ομάδες) των κτιρίων? προστίθεται από τις γενεές των Φαραώ, μερικές φορές πάνω από χιλιάδες χρόνια

Κτίριο ο ναός χαρακτηρίζεται από λαμπρότητα και την κλίμακα και την αντίθεση ανάμεσα στο φως και το σκοτάδι. Στη θεωρία, οι ναοί ήταν συγχαίρει πάντα στο σημείο της σημαντικής ή θρησκευτικής σημασίας, έχει μεγαλύτερο μέρος της προς ένα άλλο σημείο της θρησκευτικής σημασίας; Όπως η τοποθεσία του πιστεύεται ότι είναι η γενέτειρα ή σοβαρού, θεό - ή οπουδήποτε αλλού, που πιστεύεται ότι έχουν τις ιδιότητες της δύναμης και της εξουσίας. Ωστόσο, σε πραγματική λειτουργία; Το κτήριο του ναού ήταν χτισμένη κοντά στο κέντρο της πυκνοκατοικημένες, ή να κατοικείται από το έτος, των αναγκαίων πόρων είναι ζωτικής σημασίας. ;Για παράδειγμα, η "Alomasion» στο ναό του Σέτι Ι, στην Άβυδο Ήταν που χρήζουν ειδικής πόρων ...

 Φάνηκε προφανές ότι χρειαζόταν μια δεξαμενή νερού γύρω από τον τάφο του Όσιρι κάτω από τη γη, και αυτό, ο ναός χτίστηκε κοντά στην πηγή (σιντριβάνι) κανονική? όπου το νερό ήταν άμεσα διαθέσιμες και εύκολα. Ανήκει πιο γνωστό ναοί, όπως ο Karnak και Luxor και την Ραμεσείον, και Deir el-Bahari και Αμπού Σιμπέλ, στην εποχή του σύγχρονου κράτους? ενώ οι περισσότεροι από τους ναούς της εποχής των Πτολεμαίων, όπως το Ναό του Horus στο Edfu, Dandara, είχε ιδρυθεί στην Άνω Αίγυπτο και την Νουβία. Και να αντικατοπτρίζει όλους αυτούς τους ναούς, σε γενικές γραμμές, το ίδιο διακριτικά χαρακτηριστικά του αιγυπτιακού ναού. Και συνέχισε την ίδια μέθοδο κατά τη Ρωμαϊκή εποχή, είναι ο Ναός του Σόμπεκ ανακαλύφθηκε το 1912 στο Φαγιούμ? ένα εξαιρετικό παράδειγμα του ρωμαϊκού ναού

 Κατά τη διάρκεια της χριστιανικής εποχής, η εκκλησία είναι σίγουρα ένας τόπος λατρείας. Ωστόσο, κατά την περίοδο πριν, όταν οι χριστιανοί υφίστανται διώξεις από τους Ρωμαίους, ήταν στροφή προς έρημο, και να ζουν μέσα τους αρχαίους ναούς φαραωνικού. Συχνά εγκαταλείψουν το γράψιμο στους τοίχους? δίπλα στα αρχαία κείμενα. Και εμφανίζονται στους ναούς του Καρνάκ και Edfu απομεινάρια της χριστιανικής λατρείας

 Ήταν η επικρατούσα αρχιτεκτονική της Κοπτικής Εκκλησίας στην Αίγυπτο, είναι μια βασιλική (ή καθεδρικός ναός). Υπάρχουν πολλά παραδείγματα αυτού του τύπου μεταξύ των εκκλησιών της Αιγύπτου: όπως η βασιλικές Dendera, η Εκκλησία της Παναγίας, και οι Κρεμαστοί Εκκλησίας, Αμπού σέλες και οι εκκλησίες της Αγίας Βαρβάρας και του Αγίου Γεωργίου. Οι χρήσεις του μαρμάρου και του ψηφιδωτού, έβενο και ξύλο? κτίριο θαυμάσια αρχιτεκτονικά στοιχεία μέσα στις εκκλησίες: για παράδειγμα, ο βωμός και οι λαμπτήρες και κηροπήγια, το οποίο περιέχει επιγραφές και σταυρούς και κείμενα. Οι περισσότερες από αυτές τις εκκλησίες που χτίστηκαν σε ιερό έδαφος? όπου πίστευε ήταν το σταματά το παιδί του Χριστού και την οικογένειά του, στην Msroosafar κάνουμε μοναχισμού στην Αίγυπτο, το πρότυπο της αρχιτεκτονικής είναι μοναδική, είναι τα μοναστήρια που κτίστηκαν σε απομακρυσμένες περιοχές, μακριά από αστικές κοινότητες? έτσι ώστε να εξασφαλίσουν την ειρήνη και την ηρεμία των επιβαινόντων, συμπεριλαμβανόμενης της βοήθειας για με πλήρες ωράριο για τη λατρεία

 Και ανακάλυψε μια σειρά μοναστήρια στο Γουάντι Ελ-Natron και Esna και Naqada. Αν και το μοναστήρι του Αγίου Anton στο αρχαιότερο μοναστήρι του κόσμου, το μοναστήρι του Αγίου Μακάρ στο Γουάντι Ελ-Natron, ο οποίος επελέγη από τον Πάπα κόπτες χριστιανούς, μεταξύ των μοναχών είναι η πιο σημαντική από τις θρησκευτική πλευρά. Είναι, επίσης, τα αρχαία μοναστήρια, το μοναστήρι και το μοναστήρι Ασπρο Κόκκινο.
Στην ισλαμική εποχή, τα τζαμιά είναι διαφορετικές (στον τομέα της αρχιτεκτονικής) από τη μία γεωγραφική περιοχή σε μια άλλη? άνω σε διαφορετικές ιστορικές περιόδους. Αυτό οφείλεται, εν μέρει, στην ταχεία εξάπλωση του Ισλάμ? αντίθεση με Χριστιανισμού στην Αίγυπτο

 Το Ισλάμ έχει εξαπλωθεί ταχύτατα σε όλη τη γη (διάμετρο) σε επίπεδο? την άποψη της δημιουργίας τη χρήση τοπικών πρώτων υλών και τις ιδέες - από τοπικούς αρχιτέκτονες, βιοτέχνες και διακριτές διαφορές μεταξύ των περιφερειών και μοναδικό επίσης. Και πήρε τους μουσουλμάνους σε ολόκληρο τον μουσουλμανικό τέμενος μοντέλο κόσμο της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται, η οποία ασχολείται με τα λειτουργικά στοιχεία που είναι απαραίτητα για τη θρησκευτική λατρεία? τη βάση για τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό των τζαμιών που έκτισαν. Τα στοιχεία αυτά είναι διακοσμημένα με φυτικά μοτίβα και γεωμετρικά σχέδια. Και η υπεροχή των καλλιτεχνών στην σκαλιστά μετριάζεται ελεφαντόδοντο και μέταλλο. Αν και αυτό το σχέδιο δεν περιέχει τα στοιχεία του μιναρέ, την επέκταση του μουσουλμανικού κόσμου να περιλαμβάνει τις αστικές περιοχές της ολοκληρωμένης κτίρια και παλάτια έχει δημιουργήσει την ανάγκη για μια υψηλή θέση με θέα σύνολο των περιοχών αυτών

 Έτσι, τέθηκε σε μιναρέ ύπαρξη. Και πανύψηλους μιναρέδες είναι το πιο σημαντικό μέρος στο τζαμί. Είχαν χρησιμοποιηθεί για την αύξηση προσευχή και να καλέσει το εκκλησίασμα να προσευχηθεί? επιτρέπει τη φωνή του μουεζίνη να φτάσει μακριά. Το Τζαμί του Amr Ibn Al-Aas κατασκεύασε το πρώτο μουσουλμανικό τέμενος στην Αίγυπτο και γνωρίζει το όνομα του "το παλιό τζαμί," χτίστηκε το 641. Στη συνέχεια ακολούθησαν πολλές άλλες μεγάλες τζαμιά, όπως: το Τζαμί του Ibn Tulun, Al-Azhar τζαμί, η οποία είναι η πρώτη πρόσκρουση στο Fatimid Αίγυπτο, την απόφαση του τζαμιού, και ένα τζαμί Aqmar.

 Μετά την Fatimids προέκυψε τελευταίο μοντέλο της τζαμιά, τα οποία τζαμί σχολιαστής? που υψώνεται στην κορυφή πέντε θολωτές εισόδους (στους διαδρόμους) και έχει μια σκάλα που οδηγεί στην κύρια πόρτα. Και υπάρχουν επίσης μεγάλα παραδείγματα των τζαμιών που χρονολογούνται από την Οθωμανική περίοδο, μεταξύ των οποίων: Σουλεϊμάν Πασά Τζαμί, το Τζαμί του Σινάν Πασά, το τζαμί του Μοχάμεντ Bek Abu El Dahab Al-Azhar, το Τζαμί της Safiya.

  

No comments:

Post a Comment