.Οι ενδιαφερόμενοι στον τομέα της κοινωνιολογίας και της απόδοσης των θεσμικών οργάνων των ανθρώπινων κοινωνιών, καθώς και η σχέση του ατόμου με την κοινωνία? παράγοντες, όπως κοινωνικές, ψυχολογικές και οικονομικές. Και πέφτει μερικές φορές την ιστορία και τη μελέτη των ανθρώπινων φυλών (ανθρωπολογία), σύμφωνα με την κατάταξη των κοινωνικών επιστημών. Η συνάντηση δεν είχε ξεκινήσει τη μελέτη της επιστήμης μόνο στο τέλος του δέκατου ένατου αιώνα, αλλά οι επιστήμονες και συγγραφείς από την εποχή των αρχαίων Αιγυπτίων είχαν τις παρατηρήσεις τους και τα οράματά τους πολιτισμών και κοινωνιών? και έγραψε ιστορικά γεγονότα
Και κατανόηση των αρχαίων Αιγυπτίων έχτισε την πρώτη κοινότητα στη βάση του συστήματος και την ευημερία? υπακούουν Φαραώ και η τήρηση των «Maat», ή η δικαιοσύνη και ισορροπία. Και τα αρχαία αιγυπτιακά κείμενα περιγράφουν την κοινωνική σημασία του κανόνες, τις αρχές και τα πρότυπα και την σχέση τους με την τάξη και την τάξη, και πιστεύουν ότι αν η κακή έλαβε μια περιουσία? δεν θα είστε σε μια τέτοια ευλογία και μια λιμνούλα - αλλά μια κατάρα και να κατευθύνει την εμφάνιση του ελαττώματος.
Και η αρχή του Παλαιού Βασιλείου, τις διδασκαλίες και τις κατευθυντήριες γραμμές για τη δεοντολογική συμπεριφορά και τη συμπεριφορά που κληρονομήθηκαν από το Φαραώ, πρίγκιπες και τους υπουργούς στα παιδιά τους? με τη μορφή κοινώς γνωστή με το όνομα "λογοτεχνίας σοφία». Και υπό την προϋπόθεση ότι βάσει αυτών των κειμένων συμβουλές για το πώς να πάρει σε ανώτερες θέσεις, και την ευημερία. Θα τονωθεί επίσης τις αρετές και την ηρεμία, την ταπεινότητα, τη σεμνότητα και αυτοσυγκράτηση. Σε μια εποχή μετάβασης (διάσπασης) πρώτον, την εποχή της αναταραχής, δύσκολη, φαίνεται ότι το βιβλίο «οι διδασκαλίες του βασιλιά Mercara» έχουν γραφτεί από το Διοικητή της ασχολήθηκε με τη μεταβίβαση του πρόγραμμα σπουδών True? παρά την απαισιοδοξία της φύσης της προδοσίας και προδοσίας ανάμεσα στους ανθρώπους. Στην εποχή του σύγχρονου κράτους, οι υπάλληλοι που συνήθως είναι αυτοί που παράγουν τη λογοτεχνία σοφία? απευθύνεται σε ένα ευρύ γενικό κοινό.
Σοφία λογοτεχνία και χρησίμευσαν ως οδηγός αναφέρει επίσης ένα νομικό τρόπο με τον οποίο ο Φαραώ ακολούθησαν οι προκάτοχοί τους στο γραφείο? από την πραγματικότητα της παρόμοιες περιπτώσεις. Αν και ο νόμος έχει εκδοθεί στο τέλος του Φαραώ, το νομικό προηγούμενο ήταν ιδιαίτερη σημασία όταν οι αρχαίοι Αιγύπτιοι. Αναφέρετε χειρόγραφα που αφορούν δικαστικές υποθέσεις σε διάφορες εποχές, ότι τα πρακτικά της διαδικασίας (της διαδικασίας) μπορεί να έχουν παραμείνει για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Οι γραφείς τεκμηριώσει τις πολλές πτυχές της κοινότητάς τους? γιατί τα στοιχεία που επιτρέπουν να καταστούν αρμόδια διαχειριστές. Και να τηρούν αρχεία υπάλληλοι και οι σύντομες λογαριασμών και τα πιστοποιητικά, τα αποθέματα, νομικά έγγραφα και στοιχεία διαθεσιμότητα για εργασία και οι μισθοί που καταβάλλονται. Και περιλαμβάνει άλλα έγγραφα που βρέθηκαν? κανονισμούς και τις δικαστικές διαδικασίες και τα αρχεία των συμβάσεων απευθείας ανάθεσης, τα δάνεια και οι χρηματοδοτικές ρυθμίσεις μεταξύ συζύγων, της κληρονομιάς και των φόρων. Και δίνουν την παπύρους που βρέθηκαν σε ορισμένες πυραμίδες, τον κατάλογο των ιερέων που προσφέρουν την υπηρεσία και τις λογιστικές εγγραφές των λογαριασμών και των απογραφών. Καθώς οι μαθητές, οι γραμματείς που ήταν αντιγραφή από το κείμενο των ποικίλων και ασχολούνταν με αυτό το λεξιλόγιο με τις ξένες ποικιλίες κατά τις συναλλαγές με τις θρησκευτικές γιορτές? εκτός από λογοτεχνικά κείμενα, και τα μαθηματικά.
Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι μόνο μερικά ιστορικά μυθιστορήματα. Και δίνει την πέτρα «Παλέρμο», η οποία χρονολογείται από την εποχή των παλαιών κρατικών? βασιλιάδες δήλωση της Παλαιάς και της προ-δυναστική περίοδο, και τα επίπεδα των ετήσιων πλημμυρών, καθώς και τις ημερομηνίες των στρατιωτικών εκστρατειών και εμπορικές αποστολές, καθώς και άλλα σημαντικά γεγονότα. Και άρχισαν να εμφανίζονται σχετικά με την Δωδέκατη Δυναστεία, λογοτεχνικά έργα στον έπαινο των βασιλέων? είναι πιο κοντά στην προπαγάνδα, συμπεριλαμβανομένης της ακριβούς περιγραφής, και να μεγαλοποιούμε τα επιτεύγματα του βασιλιά. Ο «νόμος της Tyurin», η οποία χρονολογείται από το σύγχρονο κράτος, τον κατάλογο των άλλων βασιλέων.
Έχω επισκεφθεί "Ηρόδοτος" - που κάποιοι βλέπουν ως την πρώτη ιστορικός στον κόσμο της Αιγύπτου στον πέμπτο αιώνα π.Χ.? περιγράφεται η γεωγραφία του έθνους (κατανομή του πληθυσμού), και του Νείλου, και πολλά αιγυπτιακών αρχαιοτήτων. Περιέγραψε επίσης την ηθική και την ιδιοσυγκρασία και τις συνήθειες των Αιγυπτίων. Στο τρίτο αιώνα π.Χ. από έναν ιερέα που ονομάζεται "Manitou» δεν έχει ιστορικό της Αιγύπτου, με βάση τα παλιά αρχεία? βρέθηκε μόνο μερικά αποσπάσματα από το έργο αυτό.
Έγραψε το ρωμαϊκό κόσμο, «Στράβων» της Αιγύπτου στο βιβλίο του "Γεωγραφία"?, περιγράφοντας τη ρουμανική κυβέρνηση και στη ρουμανική στρατιωτική και η ρουμανική νομοθεσία, καθώς και τις κοινωνικές συνθήκες σύμφωνα με τον κανόνα "Augustus": όλο το έτος 22 π.Χ.. Το βιβλίο περιγράφει τις αρχές του πεποιθήσεις Χριστιανοί και κοινωνικά έθιμα της Αιγύπτου? ειδικά για τη θρησκεία. Αλλά αυτό ήταν κυρίως ένα εργαλείο για να αποκαλύψετε το ψεύδος, και όχι ως μέσο για να επιτευχθεί μια καλύτερη κατανόηση.
Το περίφημο Μωαμεθανών λογίων καλύψει πολλά θέματα που σχετίζονται με τις επιδόσεις της κοινωνίας στην Αίγυπτο. Και περιγράφει Maqdisi, επιστήμονες από το δέκατο αιώνα? κατοίκων και κοινοτικές ομάδες, τροφή, ένδυση, διάλεκτοι, το εμπόριο, το νόμισμα και την πολιτική κατάσταση στην Αίγυπτο - μεταξύ των άλλων χωρών. Στην περιγραφή αυτή προορίζεται να χρησιμοποιηθεί ως οδηγός για τους εμπόρους, τους ταξιδιώτες, καθώς και διανοούμενοι? σχολίασε σχετικά με τη χρήση ενός μέτρου του Νείλου σε επίπεδα από τις πλημμύρες σε σχέση με τα προηγούμενα έτη, και οι χαμηλές τιμές των εμπορευμάτων στο Κάιρο. Στο δέκατο τέταρτο αιώνα αριστερά της Τυνησίας Ibn Khaldun για τη χώρα του σκοπεύει να Αίγυπτο? όπου πέρασε το υπόλοιπο της ζωής του. Διατίθεται σε μόλυβδο Ibn Khaldun? που ήταν ο πρώτος επιστήμονας που βγαίνουν - σε μια συστηματική, επιστημονική θεωρία σχετικά με τις κοινωνικές, οικονομικές, ψυχολογικές και θρησκευτικές επιπτώσεις στις κοινωνίες και την ανθρώπινη ιστορία.
No comments:
Post a Comment