Πέτρα εκλεκτής ποιότητας ή βράχια της πόλης από τα επτά σύγχρονα θαύματα του κόσμου, την Πέτρα, που ονομάζεται επίσης αντικείμενα, μια ιστορική πόλη που βρίσκεται στο νότιο τμήμα της Ιορδανίας της χώρας, 225 χλμ. νότια της πρωτεύουσας Αμμάν προς τα δυτικά του κεντρικού δρόμου που συνδέει την πρωτεύουσα του Αμμάν και της Άκαμπα.
Πέτρα θεωρείται από τους σημαντικότερους αρχαιολογικούς χώρους στην Ιορδανία και στον κόσμο ότι δεν υπάρχει παράλληλη στον κόσμο, που πρόσφατα κέρδισε τη δεύτερη θέση στον διεθνή διαγωνισμό για τα επτά θαύματα του κόσμου και μια πόλη πλήρως λαξευμένο στο βράχο ροζ
(Εξ ου και το όνομα Πέτρας σημαίνει βράχος στα ελληνικά) (offset σε Nabatiyah Rgimo) και Πέτρα επίσης γνωστή ως ροζ πόλη σε σχέση με το χρώμα των βράχων που διαμορφώθηκε για να οικοδομήσουμε, μια πόλη που μοιάζει Matkon Citadel.
Χτισμένο από το Nabataeans το 400 π.Χ. και έκανε το κεφάλαιό τους και στην περιοχή της πόλης, Jebel Haroun, ο οποίος πιστεύεται ότι περιέχει τον τάφο του Προφήτη Ααρών, η ειρήνη είναι επάνω σε αυτόν και τις επτά πηγές ότι ο Μωυσής χτύπησε το βράχο με το ραβδί Vtfjrt του. Πέτρα επελέγη ως μία από τις 7/7/2007 τα νέα επτά θαύματα του κόσμου
Πέτρα ήταν η πρωτεύουσα του Nabataeans, από τις σημαντικότερες πόλεις του βασιλείου τους, που διήρκεσε από το 400 π.Χ. έως 106 μ.Χ., έχει επεκτείνει τα σύνορά της από την ακτή του Ασκελόν στην Παλαιστίνη στα δυτικά έως την έρημο της Συρίας στα ανατολικά. Και από τα βόρεια της Δαμασκού με την Ερυθρά Θάλασσα προς νότο, ένα site, με μέση τιμή Πέτρας μεταξύ των πολιτισμών Μεσοποταμία και την Λεβάντε και της Αραβικής Χερσονήσου, την Αίγυπτο, τη σημασία της οικονομικής
Κατέχει τα ηνία του κράτους του εμπορίου Nabataean μεταξύ των πολιτισμών αυτών των περιφερειών, τον πληθυσμό και το εμπόριο του ήταν οι συνοδείες έως πικάντικη και φορτωμένα με μπαχαρικά από τη νότια Αραβία και το μετάξι από τη Γάζα, τη Δαμασκό και την Ασκελόν από χέννα και γυάλινα σκεύη από την Τύρο και τη Σιδώνα, και μαργαριτάρια, από την περιοχή του Περσικού Κόλπου
Τέλος της κατάστασης ήταν η Nabataeans από τους Ρωμαίους, όταν Hasroha και εμποδίζεται από τις πηγές νερού σε 105 και το ονόμασε το αραβικό κράτος. Κατά το έτος 636 έγινε Πέτρα ζουν στο υπόλοιπο του πληθυσμού για τη γεωργία, αλλά το σεισμό που έπληξε το έτος 746/748 και τους σεισμούς αδειάσει από τους ανθρώπους της
Με την έναρξη των πτήσεων ασιανολόγων του αραβικού κόσμου το δέκατο ένατο αιώνα ήταν η ανακάλυψη της Πέτρας το 1812 στα χέρια της ελβετικής οριενταλιστής Johann Ludwig Barakaart που έμαθε αραβικά και σπούδασε Ισλάμ στη Συρία και ήρθε στην Πέτρα, ισχυριζόμενος ότι ήταν μουσουλμάνοι από την Ινδία για την άρνηση της Ισλαμικής ενδυμασία και στόχο να κάνει μια θυσία προς τον Προφήτη Aaron
Κι έτσι του επέτρεψαν να εισέλθουν στο τοπικό πληθυσμό για την πόλη του Ροδαρίου, και περιέχει το βιβλίο τυπωμένο το 1828 και είναι γνωστή ως ταξίδια στη Συρία, που φιλοξενεί την ιερή εικόνες της Πέτρας
Ένα από τα πιο διάσημα γραφικά που Πέτρα ήταν η λιθογραφία ζωγραφισμένο από τον DavidRoberts της Πέτρας και του Ουάντι Μούσα κατά την επίσκεψή του το 1839 και τα περισσότερα από είκοσι λιθογραφική πλάκα έχει αποτυπωθεί πολλούς από αυτούς, που έδωσε Πέτρα διεθνή φήμη. Υπάρχουν πολλές Πέτρας, έργα ζωγραφικής και άλλες εικόνες που χρονολογούνται από τον δέκατο ένατο αιώνα
Που δείχνει πώς η προσοχή έφερε εκ νέου ανακαλύφθηκε στην Ευρώπη την εποχή εκείνη. Από τα διάσημα έργα της Πέτρας για μια σκηνές νερομπογιά ζωγραφική του καλλιτέχνη Πέτρας Hranz γύρω στο 1840
Ο πρώτος χάρτης χειρόγραφο της Πέτρας στα αγγλικά για να επιστήσει ταξιδιώτες να eBuddy γύρω στο έτος 1830 και τις εικόνες της Πέτρας Photo Freight 1830 [και πλάτος ντουλαπιού 28 μέτρα και ύψος 39,5 μέτρα, και υπάρχουν πολλά αγάλματα των διαρθρωτικών (τα ερείπια του Nabataeans)
Πέτρα, λαξευμένο στο βράχο και να κρύβονται πίσω από ένα αδιαπέραστο φράγμα άγρια βουνά, μόλις πορώδη του μυστηριώδη γοητεία. Η κίνηση Balseq ένα διάδρομο μέσα από ένα στενό πτυχές της πανύψηλους ύψος που να επιτρέπουν μόλις και μετά βίας το πέρασμα του ηλίου, προσφέρει μια δραματική αντίθεση με τη μαγεία και ξαφνικά η επόμενη ανοιχτή υποδοχή στο πεδίο των φυσικά περιλαμβάνει το περίφημο Ταμείο της Πέτρας λαξευμένες στο βράχο, λαμπερό κάτω από τις ακτίνες του Golden Sun
Υπάρχουν διάφορες διεπαφές που προσελκύουν τον επισκέπτη για μέχρι την αρχαία πόλη, ένα μνημείο οδηγεί σε ένα άλλο δάσκαλο αποστάσεις Bantoa. Το συνολικό μέγεθος της πόλης, καθώς και όμορφα σκαλισμένα προσόψεις είναι σε σοκ και κάνει τον επισκέπτη δίνει μια ιδέα για το επίπεδο της δημιουργικότητας και της βιομηχανίας του Nabataeans που έκαναν Πέτρα τα κεφάλαιά τους περισσότερο από 2000 χρόνια πριν
Από τα κεφάλαιά τους σε Nabataeans ήταν σε θέση να δημιουργήσει ένα δίκτυο των καραβανιών που έφερε τα μπαχαρικά, λιβάνι, μύρο, χρυσό, ασήμι και πολύτιμους λίθους από την Ινδία και την Αραβική Χερσόνησο, που θα διαπραγματεύονται στο δυτικό
Αποτέλεσμα του πλούτου που απέκτησε, στόλιζαν την πόλη τους με ναούς παλάτια, και οι καμάρες. Όπως ξεκίνησε από την είσοδο πύλη για την πόλη της κοιλάδας του είναι αρκετά ευρεία και ανοικτή. Αυτή η ενότητα είναι μια στενή είσοδο γνωστή ως την πόρτα SIQ. Maatmr πρώτη ομάδα είναι η jinn το οποίο είναι ένα σύμπλεγμα από τρεις αυτόνομες κύβους βράχο στα δεξιά του διαδρόμου
Μετά τη διέλευση πάνω από τη σχισμή του επισκέπτη του επιγραφές τάφο λαξευμένο στο βράχο σε μια σειρά στιγμή στον διάδρομο από την ευρεία στη σκοτεινή διαφορά δεν υπερβαίνει λίγα μέτρα και ξαφνικά μερικά βήματα που μπορείτε να πάρετε την πρώτη ματιά σου από τα ωραιότερα επίτευξη της Πέτρας του Υπουργείου Οικονομικών που μοιάζει με το μάτι κάτω από τον καυτό ήλιο, σκαλισμένα από τον βράχος
Το ύψος αυτής της διασύνδεσης είναι περίπου 39,1 μέτρα και Oibulg άποψη σχετικά με 25,30 μ. και το μήκος των στηλών του πρώτου ορόφου περίπου 12,65 μ., ενώ στο δεύτερο όροφο περίπου 9 μέτρων, και το βάζο στο περίπτερο, το οποίο βρίσκεται σε ύψος 3,50 μ.. Το interface αποτελείται από το υπουργικό συμβούλιο δύο τμήματα: το άνω και κάτω τμήμα, με το τρίγωνο και το σπασμένο δαχτυλίδι του κτιρίου
Κάτω μέρος αποτελείται από έξι κίονες, όπου οι πυλώνες του κέντρου, που χωρίζονται από τον τοίχο, και η στήλη πρωτεύουσες της πρώτης κατηγορίας "φυτό", υπάρχουν κάποιες διαφορές μεταξύ των μορφών κορώνες των φυτών, πάνω από Ifrish οι στήλες είναι διακοσμημένα με ζεύγη τέρατα φτερωτό, συμπεριλαμβανομένων των αγγείων, καθώς και τις ουρές τους είναι κορμούς τυλιγμένο και αλληλένδετες,
Η ζωφόρος και στις δύο πλευρές του στιγμιότυπα από τα φύλλα των φυτών. Πάνω από το σχήμα τριγώνου (Αέτωμα) ηλιακός δίσκος μεταξύ των κέρατα και τα αυτιά του σιταριού, το οποίο συμβολίζει τη θεά Ίσις (Ίσις) αιγυπτιακό, όπως βρίσκουμε στη μέση της ζωφόρου των φύλλων ακάνθου βγαίνουν, έχουν στρέβλωση, και την κορυφή πλευρές του τριγώνου βρίσκεται το φτερωτό ζώο
Αυτές οι μορφές δείχνουν την επίδραση του αρχαίου αιγυπτιακού πολιτισμού, όσον αφορά το περιεχόμενο, όπως θα βρείτε τα κενά πλευρά της προσφοράς μεταξύ των στηλών που ολοκληρώνονται από ένα γλυπτό βάση, που είναι μια ανθρώπινη στέκεται μορφή μπροστά από ένα άλογο, και αυτό φιλοτεχνήθηκε μορφές άλογα και καμήλες για τις τέχνες Nabataean ταφικά σαφή
Είναι να τους βοηθήσει να μεταφέρει ο θανών στο ταξίδι του στη μετά θάνατον ζωή. Όσο για το πάνω μέρος του το υπουργικό συμβούλιο αποτελείται από έξι κίονες μπροστά και οκτώ κίονες του υποβάθρου, η οποία επισυνάπτεται προς τα τοιχώματα και τις πρωτεύουσες των δεύτερων »της φυτικής
Στη μέση του δακτυλίου interface του κτιρίου, βρίσκουμε δίρριχτη στέγη με τη μορφή των σκηνών, που ολοκληρώνονται από έναν πυλώνα στέμμα και το βάζο, αλλά το Ανώτατο Alifrisp, είναι διακοσμημένα με διάφορα φύλλα των φυτών, καθώς και τις μορφές ρόδια, σταφύλια, πεύκο, συμπεριλαμβανομένων των ανθρώπινων μορφών και πρόσωπα,
Πάνω από το σχήμα Alifrisp ενός τριγώνου με πλευρές Broken (Broken-Αέτωμα). Εκτός από όλα αυτά τα μοτίβα, βρίσκουμε μεταξύ εμπρός κολόνες και πίσω, γλυπτά αγάλματα σχετικά με τους κανόνες, να νοθευτεί σε μεταγενέστερη περίοδο, στη μέση δαχτυλίδι του κτιρίου (Θόλος) στέκεται ένα άγαλμα των θεών (ISIS), με τα αυτιά του σιταριού, το οποίο την συμβολίζει, οι θεοί του θανάτου, την Αίγυπτο, από την πλευρά της, μεταξύ των στηλών, βρίσκουμε αγάλματα της Νίκης
, και τρίγωνα, βρίσκουμε τις υψηλότερες μορφές των πτηνών γλυπτά του αετού. Βρίσκουμε συμμετρία στο περιβάλλον σε μεγάλο βαθμό, από την άποψη της αρχιτεκτονικής διακόσμησης και της μηχανικής, με τις γλυπτικές στις πλευρές δεν είναι όμοια μεταξύ τους, αλλά είναι συντονισμένα μεταξύ τους ή με το περιβάλλον, έτσι που ήταν κατάλληλα για μια ποικιλία
Dahlman έχει περιγραφεί (Dalman) διασύνδεση ως ένα υπουργικό συμβούλιο που αποτελείται από τις προσόψεις ναού, μπροστά και πίσω και τοποθετούνται το ένα πάνω από το υπόγειο δείχνει την είσοδο του ναού, και στην κορυφή δείχνει στην πανεπιστημιούπολη του ιερού (Ιερό Βήμα).
Πρόσθεσε ότι ο συνδυασμός αυτός επανελήφθη στο κτίριο της Μονής και του τάφου Alchornthi μόνο, το οποίο είναι κατά παράδοση, αλλά ανάλογα με το χώρο. Υπήρχαν διάφορες θεωρίες για την προέλευση του Υπουργείου Οικονομικών, έχει δοκιμάσει ένα μεγάλο αριθμό ερευνητών για να βρείτε τα κτίρια σαν αυτό, μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για το σχεδιασμό του Υπουργείου Οικονομικών. Πολλοί έχουν διαπιστώσει ότι η καταγωγή λόγω των κτιρίων στην Αλεξάνδρεια, ένα ναό και βιβλιοθήκη Κλειώ Πέτρα
Ενώ σημειώνει Babncicr (Papenstecher) σε ένα δακτύλιο του κτιρίου (Θόλος), σε πολλές ιδιωτικές κατοικίες και παλάτια, όπου ήταν περιτριγυρισμένο από στοές (), έχει βρεθεί Starkey (Starcky) ότι η διασύνδεση του Γενικού Λογιστηρίου, αντανακλώντας την αρχιτεκτονική στην πόλη της Αλεξάνδρειας, στην Αίγυπτο κατά τη διάρκεια της εποχής Ελληνιστική
Πέτρα κέρδισε τον ανταγωνισμό και στα νέα επτά θαύματα του κόσμου μετά την επίσημη υποστήριξη της ψηφοφορίας, όπου θεωρήθηκε ένα εθνικό καθήκον, και η ιορδανική κυβέρνηση ξεκίνησε ένα τεράστιο προπαγανδιστικές εκστρατείες για να Πέτρα της Ιορδανίας εφημερίδες, το ραδιόφωνο, της Ιορδανίας και της Ιορδανίας τηλεόρασης για την τόνωση των πολιτών του Βασιλείου της ψηφοφορίας. Και οι εταιρείες άρχισαν να ξεκινήσουν ενημερωτικές εκστρατείες για την υποστήριξη της ψηφοφορίας
No comments:
Post a Comment