Friday, 11 March 2011

Mmermptah Φαραώ από Μωυσής

Πήρε το χαρακτήρα του Φαραώ της Αιγύπτου, ο οποίος σφιγκτήρα (Μωυσής) - ειρήνη είναι επάνω σε τον - πολύ ασάφεια, και έγινε αυτός ο χαρακτήρας είναι πολύ χώρο για συζήτηση για να μάθετε ποιος είναι, γιατί δεν δηλώνει το όνομα της, τόσο στα κείμενα του Κορανίου, το οποίο περιείχε την ιστορία του (Μωυσής) - ειρήνη είναι επάνω σε τον - σε πολλές φορές Δεν είπε μόνο, "Φαραώ" ήταν ένας τίτλος προσόντα από τους βασιλείς της Αιγύπτου

 Και επίσης δεν ανέφερε το όνομα του Φαραώ στην Τορά ή οποιαδήποτε από τις άλλες πηγές που αναφέρονται στην Τορά δεν είναι μόνο το όνομα της πόλης, "η δικαιοσύνη του Rameses,«η πρωτεύουσα των Φαραώ, μία πόλη που χτίστηκε από το βασιλιά, "Ραμσή ΙΙ" στο ανατολικό Δέλτα στη βόρεια Αίγυπτο,

Και αυτό ενέπνευσε πολλούς, κυρίως Εβραίοι, ότι ο Φαραώ (Μωυσής) - ειρήνη είναι επάνω σε αυτόν - είναι «Ραμσή ΙΙ" τρίτος βασιλιάς του δέκατου ένατου Δυναστεία -. σύγχρονου κράτους για το 1261-1223 π.Χ. Μ. Αυτό επιβεβαιώθηκε από όλους ότι είναι αυτός που βγήκε με τους Ισραηλινούς σε (Μωυσής) του - ειρήνη να του παρέχονται - από την Αίγυπτο και βυθίστηκε στη θάλασσα

Αλλά είναι - πράγματι - Φαραώ της Αιγύπτου, ο οποίος πήγε στο βασιλείας του οι Ισραηλινοί; Είναι ο Κύριος (Μωυσής) - ειρήνη είναι επάνω σε αυτόν - στο παλάτι του, όπως αναφέρεται στο Κοράνι, ή Φαραώ; Στη μελέτη αυτή, μπορούμε να καθορίσουμε ποιος είναι ο Φαραώ (Μωυσής) ειρήνη να του παρέχονται, ανάλογα με το τι είχε επιβληθεί από το Κοράνι και τη λογική και εύλογη, καθώς και αυτό που αναφέρεται σε άλλες πηγές

 Σύμφωνα με την ιστορία (Μωυσής) - ειρήνη είναι επάνω σε τον - στην Ιερά Quran, που δεν είχε διαγραφεί ή να αλλάξει από αυτό αποκαλύφθηκε από τον Θεό στον Μωάμεθ - η ειρήνη είναι επάνω σε τον - για τέσσερις αιώνες πριν, σύμφωνα με την αλληλουχία των γεγονότων στην ιστορία και σε σύγκριση με αυτό που αναγράφεται στην βιογραφία βασιλείς της Αιγύπτου κατά την περίοδο, θα βρείτε παρακάτω

 Αυτός (ο Μωυσής) - η ειρήνη είναι επάνω του - ήταν γιος ενός από τους Ισραηλινούς που ζουν στην Αίγυπτο με όνομα, (Imran) ήταν ένας λαϊκός Imran εγγραφεί πρώτα Αιγύπτου στο τέλος Κρατικό Κεντρικό Με την είσοδο των Υκσώς, την Αίγυπτο γύρω στο 1675 π.Χ., M, όπου υποβλήθηκαν σε πολιτικές και οικονομικές πιέσεις ώθησαν την είσοδό τους στην Αίγυπτο με. πολλές από τις ασιατικές φυλές
 Που είδε την ήττα του αιγυπτιακού στρατού μπροστά από Ασιάτες και η παρουσία των εσωτερικών αναταραχών στη χώρα, επιτρέποντας πολλοί από αυτούς να εισέλθουν στην Αίγυπτο και τη σταθερότητα, ιδίως στην περιοχή ανατολικά του Δέλτα

 Ήταν η εποπτεία του (Ιωσήφ γιος του Ιακώβ), η ειρήνη είναι επάνω τους θησαυρούς της Αιγύπτου κατά τη διάρκεια της βασιλείας του από Βορρά Alasiaoyen αναφέρεται στο Κοράνι αγάπησε την Αίγυπτο, έστειλε την οικογένειά του που έρχεται στην Αίγυπτο και στη συνέχεια των Ισραηλινών. Αυτές οι φυλές παρέμειναν στην Αίγυπτο μετά την απελευθέρωσή του από ξένους ηγεμόνες και την εκδίωξή τους από την Αίγυπτο στα ανατολικά του Δέλτα από περίπου 1575 π.Χ.. Μ
 Και ακόμη και από την Αίγυπτο Krjohm μέσα του δέκατου ένατου Δυναστείας περίπου 1204 π.Χ.. M κάθε σχεδόν 461 χρόνια και λόγω της έλλειψης γης ή περιουσιακών αναγκάστηκαν να συμμετάσχετε στην προσωπική τους εργαζόμενους επιχείρηση αιγυπτιακό κράτος ως μέτρο που να μπορεί να τη ζωή στην Αίγυπτο

Ήταν το άνοιγμα της Αιγύπτου στον κόσμο, ανατολή και δύση και ο μεγάλος αριθμός των πολέμων κατά την περίοδο αυτή με την ανταλλαγή του εμπορίου μεταξύ της Αιγύπτου και των γειτόνων της, η χώρα ήταν γεμάτος με πολλά είδη και χιλιάδες Alasiaoyen, Λίβυοι, Nubians και αυτό ήταν κάτι το φυσιολογικό στην Αίγυπτο και η αιγυπτιακή κοινωνία
Και τα πράγματα πήγαν κανονική μέχρι βασιλιά Ραμσή ΙΙ θρόνο της Αιγύπτου, γύρω στο 1291 π.Χ. Μ, και κατά τη διάρκεια της βασιλείας του, η οποία διήρκεσε σχεδόν 67 χρόνια σύμφωνα με τις οδηγίες από ορισμένους οπαδούς του οι Αιγύπτιοι ιερείς ότι αυτές οι Ισραηλινοί θα βγει για την εξάλειψη θρόνο και το βασίλειό του.?

 Συνιστάται ότι η διάθεση των κάθε αρσενικό που γεννήθηκαν σε αυτούς, και στη συνέχεια πρότεινε να τον ορισμένα θανάτωση των αρσενικών και να σταματήσει η δολοφονία χρόνια ήταν η χρονιά που γεννήθηκε (Aaron) - ειρήνη είναι επάνω σε αυτόν - είναι η χρονιά όπου δεν υπάρχει φόνος, ήταν το επόμενο έτος που γεννήθηκε (Μωυσής) - ειρήνη είναι επάνω σε τον - είναι το έτος της δολοφονίας για τα παιδιά των Ισραηλινών φοβούνται από τη μητέρα του και τον προετοίμασε ένα κουτί από ξύλο και το πέταξε έριξε στο ποτάμι, όπου η ροή του νερού κοντά στο βασιλικό παλάτι του βασιλιά Ραμσή

 Ο Φαραώ της Αιγύπτου κατά την περίοδο αυτή ήταν βασιλιάς Ραμσή ΙΙ ήταν η ιστορία που συνέβη περίπου 30 χρόνια του βασιλιά του, της Αιγύπτου, όταν ήταν στην ηλικία των πενήντα, όπου και πέθανε σε ηλικία περίπου των ενενήντα

 Ο βασιλιάς του Ραμσή ΙΙ, σύμφωνα με τα έγγραφα αιγυπτιακή του από τα αγόρια 162 αγόρι και ένα κορίτσι και οι γυναίκες 103 γυναίκες, και λαμβάνοντας παράλληλα ρεύμα του νερού του ποταμού Ταμείο, το οποίο τοποθετείται η μητέρα του γιου Μωυσή στην παραλία κοντά στην βασιλική πόλη παλάτι "της δικαιοσύνης του Rameses», η οποία την ίδρυσή του το βασιλιά σαν ένα σπίτι το καλοκαίρι για να τον
Μακριά για ένα καλό ζεστό στην Άνω Αίγυπτο στην Άνω Αίγυπτο, μάρτυρες μιας από τις συζύγους του βασιλιά του Ταμείου και έχει ένα παιδί που έδειξε την αγάπη του Θεού στην καρδιά Vohpth της, και που σχετίζονται με αυτόν, αλλά να τον κρατήσει στο παλάτι αναγκάστηκε να ζητήσει άδεια από τον βασιλιά

Συνέντευξη και ζήτησε από τον Βασιλιά να κρατήσει Astiznth παιδιά, αλλά και τη ρώτησε αν ένας από τους Ισραηλινούς, αντέκρουσε, όπου φοβόμουν να τον σκοτώσει και όταν ρωτήθηκε το όνομά της, απάντησε στην αρνητική, τότε ρώτησε αν Osrti; Απάντησαν στο νερό του Νείλου, Vosmah (Μούσα), το οποίο στην αρχαία αιγυπτιακή γλώσσα (ο γιος του νερού)
 Αλλά αμφιβολία ότι οι Ισραηλινοί έχουν ένα και ήθελε να δοκιμάσει τον παρακάλεσε να φέρει αναμμένα κάρβουνα, καθώς και κοσμήματα και εμφανίζονται μπροστά από το παιδί ότι ο Αλλάχ αποκάλυψε το παιδί για τη δυσκοιλιότητα Paljmr και το βάζουμε στο στόμα του. Ο βασιλιάς του Ραμσή επιτρέπεται στη συνέχεια να διατηρούν είναι ακόμη εξανθρωπίζει μητρότητας σε μειονεκτική θέση.

Και έθεσε ο Μωυσής και μεγάλωσε στο βασιλικό παλάτι του βασιλιά Ραμσή είχε την εκπαίδευσή του στην Αίγυπτο και συγκεκριμένα στο βασιλικό παλάτι, θα πρέπει να υπόκεινται στις παραδόσεις της εκπαίδευσης για τα παιδιά ελλιπείς περιουσιακά στοιχεία που αναπτύσσονται στο πλαίσιο του προγράμματος του αλφαβητισμού μετά Aftmh της μητέρας του, ο οποίος τους κρύβονται στο παλάτι ξέρουν
Και όταν αλιεύονται που εφαρμόζεται από το σύρμα και του στρατιώτη μπήκε στο αιγυπτιακό στρατό με τους πρίγκιπες να αποκτήσουν στρατιωτική εκπαίδευση και έξω από το Tdrabiyat στην αιγυπτιακή έρημο με τους γιους του βασιλιά, τον οποίο κέρδισε η σημαία και ο νταής και την αρχοντιά του ανδρισμού ως ένα από τα μέλη των Ανακτόρων.

 Όταν μεγάλωσε και έγινε περίπου την ηλικία των τριάντα ετών, ήταν ο βασιλιάς του Ραμσή σε περίπου ογδόντα ετών. Υπήρξε μία μέρα που ένας από τους Ισραηλινούς αγωνίστηκαν με τους Αιγυπτίους στους δρόμους μιας πόλης, "η δικαιοσύνη του Rameses" στο πέρασμα του Μωυσή - ειρήνη είναι επάνω σε τον - αυτό ήταν χαρακτήρας του Ισραήλ ξέρει γύρισε στον Μωυσή Μωυσής Μωυσή Τον ένωσαν για να τον υποστηρίξουμε στην Αίγυπτο, που πέθανε με το χέρι του Vczh

Εδώ, το πίσω μέρος του μυστηρίου του Μωυσή από εκείνη των Ισραηλινών, και κάποιος από αυτούς διαφυγής από την Αίγυπτο στο γρηγορότερο χρόνο της υπόθεσης είχε εκτεθεί και έφυγε ο Μωυσής, στα ανατολικά της Αιγύπτου, στη μεταμφίεση και σε όλο το Σινά προς τη γη της Παλαιστίνης που ήταν υπό αιγυπτιακό έλεγχο, και εκεί είναι γνωστά στην πόλη των "οφειλέτης" για τον άνθρωπο Σύζυγος μία από τις κόρες του και τις λεπτομέρειες αυτής της Η ιστορία που το ιερό Κοράνιο σε πολλές από τις εικόνες, και έζησε εκεί σχεδόν δώδεκα χρόνια και το γεγονός ότι η οικογένειά του.

 Όταν ο Μωυσής άκουσε τον θάνατο του Ραμσή ΙΙ, βασιλιάς της Αιγύπτου, περίπου 1223 π.Χ.. Μ και να ανέβει ο γιος του (Merneptah) Διακυβέρνηση, διαδεχόμενος τον πατέρα του, το δέκατο τρίτο γιο του Ramesses (105) και τα αγόρια που μεγάλωσαν με το Μωυσή, το βασιλικό παλάτι και ζούσε με την παιδική ηλικία και τη νεολαία του. Νομίζω ότι ο Μωυσής - ειρήνη είναι επάνω σε αυτόν - που είναι να επιστρέψει στην Αίγυπτο γίνει εύκολη μετά το θάνατο του βασιλιά Ραμσή
Που εμφανίστηκαν κατά τη δολοφονία του ο Αιγύπτιος και μετά από σχεδόν δώδεκα χρόνια μπορεί να είναι οι άνθρωποι στην Αίγυπτο είχαν ξεχάσει το έγκλημα, καθώς και με την καύση και την λαχτάρα να δει την οικογένειά του στην Αίγυπτο, και πίστευε ότι ο νέος βασιλιάς (Merneptah) λάθος Cisamha και να τον συγχωρέσει, για να δει την οικογένειά του στην Αίγυπτο μια φορά πιο πιθανό.

 Αυτό σημαίνει ότι Ραμσή ΙΙ, όταν πέθανε ήταν ο Μωυσής - ειρήνη είναι επάνω σε τον - στην Παλαιστίνη, πέθανε σε ηλικία ενενήντα ετών και ήταν τα τελευταία δύο χρόνια η ηλικία των ασθενών ξαπλωμένη στο κρεβάτι, δεν θα είναι σε θέση να κάνει τις τελετουργίες (Feast of Love - φράγματος) Papy Σιμπέλ, όταν ο ναός δεν είχε γνώση της τίποτα σε αυτόν τον κόσμο της ασθένειας και η ανικανότητά του να Ματ

 Ενώ προετοιμάζονται Μωυσής - ειρήνη είναι επάνω σε αυτόν - ο ίδιος και η οικογένειά του να επιστρέψει στην Αίγυπτο, κατά τη διέλευση από το Σινά που έλαβε από τον Θεό επιστολή του και το βιβλίο της Τορά και ο Θεός έστειλε ένα προφήτη στον λαό του Ισραήλ και ένας αγγελιοφόρος του Θεού προς τον βασιλιά της Αιγύπτου (Merneptah) και για τους Αιγυπτίους για να τους πει ότι ο ένας Θεός Κυριακή είναι ο Κύριος των κόσμων, και αρνήθηκε τους θεούς τους πολλούς που λατρεύουν τους χωρίς Θεό

 Και όταν εισήλθε στην Αίγυπτο πήγε στο βασιλικό παλάτι, όπως ο Θεός είχε τον διέταξε με τον αδελφό του, ο μεγάλος Aaron - ειρήνη είναι επάνω σε τον - για την επίτευξη του βασιλιά της Αιγύπτου Merenptah αυτό που ο Θεός τον είχε πρόσταξε η Musa, η ειρήνη είναι επάνω σε τον για να τον ενημερώσει σχετικά με το μήνυμά του από τον Κύριό του με το βασιλιά της Αιγύπτου, ο οποίος εμπαίζει και κάνει τη διασκέδαση, συμπεριλαμβανομένων είπε στον Μωυσή - ειρήνη είναι επάνω σε αυτόν -, Η Θρόνου Hall και δίπλα στον ιερέα βασιλιά στο θεό της Αιγύπτου (Τουταγχαμών)
Η οποία αναφέρθηκε στο Κοράνι (β Αμάν) σε διάφορους τόπους, είναι ο τίτλος της Αιγύπτου (Χαμ ασφαλείας), υπό την έννοια ότι ήταν ιερέας του τίτλου Αμμωνα δοθεί ο ιερέας, το κύριο βάρος αυτής της είδωλο, ο οποίος ήταν ένας ναός του Καρνάκ

Οι βασιλείς της προσδώσει την Αίγυπτο κατά την υποβολή προσφορών και θεωρήθηκε ως κράτος εν κράτει με την ανεξαρτησία της και έχει - καλά - οι στρατιώτες του να προστατεύσει τον ναό και αυτό εξηγεί τι ήρθε στο Κοράνιο (και στρατιώτες) κάθε βασιλικός στρατός του Φαραώ και της Αιγύπτου και οι στρατιώτες ναό
Ο βασιλιάς ρώτησε σαρκαστικά ο Μωυσής - η ειρήνη είναι επάνω σε τον - είπε ότι Αμάν κατασκευαστεί, ίσως για να κρατήσει το Θεό του Μωυσή για να συνηθίσει τους αρχαίους Αιγυπτίους για την κατασκευή πολυόροφων κτιρίων και ναών Ohermat πολύ χρήσιμο να κοιτάξουμε τον ουρανό, όπου οι Αιγύπτιοι διακρίθηκε στην αστρονομία.

 Αρνήθηκε να Φαραώ και οι άνθρωποί του - εκτός από τη σύζυγό του - το γράμμα και κατηγόρησε το Άγιο Προφήτη - ειρήνη είναι επάνω σε τον - μαγεία. Όταν του ζητήθηκε να του δείξει ότι ο βασιλιάς Merneptah αποδεικνύει ειλικρίνεια της από την ειρήνη Μωυσή να του παρέχονται και το χέρι του ήταν λευκό σαν χιόνι, και έριξε ένα ραβδί και αν είναι ζωντανός, επιδιώκουν, όπως αναφέρεται στο Κοράνι, αλλά ο βασιλιάς Merneptah δεν πίστευαν αυτό που έφερε ο Μωυσής - ειρήνη σ 'Αυτόν

 Και ζήτησε να συλλέξει τα πιο ικανούς μάγους για να ανταποκριθεί Μωυσή, η ειρήνη είναι επάνω σε τον, ο οποίος κατάφερε να τα ξεπεράσει, προτρέποντάς τους να πίστη σε αυτόν και αυτό που έφερε από το Lord of the Worlds, ο βασιλιάς Merneptah διέταξε να τους σκοτώσει όλους, προτρέποντας τον Μωυσή να προσευχηθεί στο Φαραώ της Αιγύπτου και ο λαός του

 Και προετοιμάζονται Μωυσής - ειρήνη είναι επάνω σε αυτόν - και κατασκευάστηκε στο Ισραήλ μετά το μήνυμα ειδήσεις τους για τον Θεό γι 'αυτούς να πιστέψουν σ 'αυτόν από την Αίγυπτο κρυφά για να ξεφύγουν από την καταπίεση του βασιλιά Merneptah, που ήξερε για τον Μωυσή και τους ανθρώπους του ανατολή προς την Παλαιστίνη, την προετοιμασία του στρατού του και προσπάθησε να καλύψει τη διαφορά με τους για να τους εξαλείψουν, και γενικά ήταν βασιλείς Φαραώ πριν πάνε στο Καταπολέμηση της να διατάξει, πληκτρολογώντας το κείμενο που γράφτηκε στην πέτρα είναι εγγεγραμμένος εντυπωσιακές νίκες επί του εχθρού για να το θέσω στους ναούς

 Στη συνέχεια, πηγαίνετε έξω για την καταπολέμηση του και όταν επέστρεψε στην ζωγραφική είναι η πέτρα έχει προετοιμαστεί, αλλά έπρεπε να περιορίσει την περίοδο των Φαραώ έξω από τα σύνορα της Αιγύπτου και την ταχεία επιστροφή, η οποία δεν επιτρέπει τη στιγμή συγγραφέας για να τους τελειώσω

Που τον ανάγκασε να χρησιμοποιήσετε τον πίνακα της βασιλείας του βασιλιά Amon Hotep ΙΙΙ περίπου (1221-1378 π.Χ.) και να χρησιμοποιήσετε το πίσω μέρος του πίνακα αυτού που θα σκοράρει στον επείγοντα χαρακτήρα του γραπτού κειμένου, η οποία ήταν το σχέδιό του, ωστόσο, όταν καλά κάνει, ο οποίος έγραψε σε μια βιασύνη, λόγω έλλειψης χρόνου, έχω έφερε: "Έχω περάσει για τα παιδιά του Ισραήλ δεν έχουν πλέον το σπόρο
Η ζωγραφική είναι γνωστή ως η ομάδα του Ισραήλ στο μουσείο της Αιγύπτου στο Κάιρο, γεγονός που αποδεικνύει ό, τι αναφέρεται ότι ο βασιλιάς είναι Φαραώ Merneptah έξω όταν είναι το μόνο από τα Kings χωρίς τον Φαραώ της Αιγύπτου, τα οποία καταγράφουν το όνομα των Ισραηλινών δεν απάντησε δεν αναφέρονται ημέρα του πατέρα του, του Ραμσή ΙΙ και πέρα.

Ήταν ο θάνατος του βασιλιά στη θάλασσα μετά Mlahakath στον Μωυσή - ειρήνη είναι επάνω σε αυτόν - και ο λαός του και να πνιγεί η κραυγή από τη θάλασσα και πνίγηκε ίσως και δύο ημέρες μετά το ναυάγιο και μεταφέρθηκε στο Βασιλικό Παλάτι με το πρότυπο των αρχαίων Αιγυπτίων ταριχευμένη
Και η εξάτμιση του θαλασσινού νερού από το σώμα κρυσταλλικό άλατα για τους πόρους του δέρματος, αποτρέποντας την απορρόφηση από το δέρμα με Muadalthanit που έπληξε τη μούμια του βασιλιά λευκού χωρίς όλα τα αρχαία αιγυπτιακές μούμιες βασιλέων ή ατόμων μούμιες

 Πού είναι οι μούμιες βρέθηκαν είτε σε μαύρο ή σκούρο Ogamq χτίστηκε λόγω της ταρίχευση υλών, γεγονός που αποδεικνύει περίτρανα ότι ο Φαραώ Masralzy του Μωυσή του - ειρήνη είναι επάνω σε τον -. Έχει επιβιώσει Παντοδύναμο Θεό κύτους βασιλιά, όπως αναφέρεται στο Κοράνι (και σήμερα σοι Nnczyk να είναι πίσω από αυτές στίχους)

 ) και επιβιώνουν εδώ το σώμα, κάθε όργανο χωρίς το πνεύμα για να τον διασώσει από Seargrivia να τον δω, όλους τους ανθρώπους του, που ήταν ιερείς Iwamonh ότι ο θεός βασιλιάς Είμαι τους θεούς, ο οποίος είπε ότι ο Ματ δεν πεθαίνει σαν άνθρωπος, αλλά ανεβαίνουν στον ουρανό για να πιάσει την πομπή των θεοτήτων στον ουρανό και είναι γνωστά, καθώς (ο γιος του ήλιου), Vhahwalan νεκρούς , όπως: κάθε φυσιολογικός άνθρωπος και όχι θεός και, επομένως, AIX και μετά από ένα μάθημα από τους βασιλείς της Αιγύπτου.

Ως εκ τούτου, μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι ο Μωυσής - ειρήνη είναι επάνω σε τον - γνώρισε δύο από τους Φαραώ της Αιγύπτου πρώτος είναι ο βασιλιάς του Ραμσή ΙΙ, ο οποίος πήρε μία από τις συζύγους του και έζησε σχεδόν τριάντα χρόνια μέσα στο βασιλικό παλάτι της πόλης (Brramsis) ανατολικά του Δέλτα και το δεύτερο είναι ο βασιλιάς Merneptah γιος του Ramesses ΙΙ, ο οποίος μεγάλωσε με το Μωυσή - ειρήνη είναι επάνω σε τον - κατά τον ίδιο παλάτι
 Ποιος ήταν ο ανώτερος από περίπου δέκα ή δεκαπέντε χρόνια και ήταν μαζί στο παλάτι, όπου είχε στο στόμα του για να Μωυσή - ειρήνη είναι επάνω σε τον - «δεν υπάρχει καμία σύγχυση μας και το χέρι." Ήταν έξω από το Ισραήλ και το θάνατο του βασιλιά Φαραώ Merneptah από το 1214 π.Χ.. M.

                  

No comments:

Post a Comment