Με την έναρξη του Αλέξανδρου με την Αίγυπτο και την κατάληψή της από τους Έλληνες και τους Έλληνες, μετατράπηκε η Αίγυπτος στην εποχή του ένα ανεξάρτητο κράτος με κυριαρχία που διαχειρίζεται η αρχή της Αιγύπτου καθαρά εργάζεται για την ανάπτυξη του πολιτισμού και της ευημερίας στην Αίγυπτο, την πρόσληψη των πόρων για την αναζωογόνηση της οικονομίας του κράτους και την ενεργοποίηση του κινήματος του εξωτερικού εμπορίου με την ανταλλαγή εμπόριο μεταξύ της Αιγύπτου και των γειτόνων της Ως την εποχή της Βασίλισσας Hachpsot
Και τα ταξίδια "Pont» στο περίφημο κράτος καταλαμβάνεται από αλλοδαπούς, το βλέπουν σαν ένα ιδιωτικό αγρόκτημα να πάρουν αυτό που χρειάζονται από γεωργικές καλλιέργειες για να γίνει η Αίγυπτος, επίσης, είπε ότι «ένα καλάθι του σίτου στη Ρώμη
Η περίπτωση των αιγυπτιακών αποίκους από ξένους εργάτες και τους αγρότες εργάζονται σαν σκλάβοι για την αποικιακή δύναμη, κατέρρευσε αιγυπτιακή οικονομία, η οποία είδε σήμερα μια μέρα στην Θήβα, την πρωτεύουσα της Αιγύπτου, που ήταν ολόκληρο τον κόσμο με την πόρτα τοις εκατό, που έρχονται σε αυτό από κάθε γωνιά του κόσμου τους θησαυρούς του κόσμου. Είναι τώρα σε αυτήν την ηλικία που φυτεύτηκαν σιταριού στη Ρώμη
Και μόνο η υπόθεση σχετικά με ορισμένες βιοτεχνίες και τις μικρές βιομηχανίες που ανταποκρίνονται στις καθημερινές ανάγκες των Αιγυπτίων, και δεν υπήρχε οικονομική αναγέννηση του πολιτισμού, όπως ήταν την εποχή των Φαραώ
Η εμπορική δραστηριότητα είναι περιορισμένος, στο πέρασμα του μερικά από τα τροχόσπιτα το εμπόριο μεταξύ των αντιπροσωπευτικών την Ασία στην Ινδία και μερικοί από Νουβία Ifriqiya να φέρει ορισμένα είδη αγαθών και πρώτων υλών, όπως ελεφαντόδοντο, θυμίαμα, ξύλο, υφάσματα και ορισμένα γεωργικά προϊόντα που χρειάζεται η Ευρώπη
Ωστόσο, ήταν η κύρια οικονομική δραστηριότητα στην Αίγυπτο εξαρτάται από τη γεωργία και τις γεωργικές καλλιέργειες, η οποία ελέγχεται από την αποικιοκρατική δύναμη δεν πήραν ψίχουλα για τους Αιγύπτιους, αλλά με μια δυνατή στις πλάτες των φορολογικών τους και το μέρισμα ότι ολόκληρη η οικονομία είναι στα ταμεία των αρχόντων και των οπαδών τους, δεν του το επιστρέψει στους Αιγυπτίους
Το σύστημα αυτό κυριαρχεί μέσα από ελληνικά και ρωμαϊκά χρόνια έως τη θέση του Ισλάμ στην Αίγυπτο το 640 μ.Χ. και το τέλος τη ρωμαϊκή κατάκτηση της Αιγύπτου και της ανάπτυξης των ηγεμόνων μουσουλμάνων της Αιγύπτου θεμέλια της κοινωνικής αντίδρασης δικαιοσύνη για να τους τα δικαιώματα των αιγυπτιακών Κόπτες και την αίσθησή τους ότι είναι οι ιδιοκτήτες της γης και την καλοσύνη τους να τις
Όπως και οι κυβερνήτες της Αιγύπτου κατά τη διάρκεια του Μεσαίωνα θέσει ένα ισλαμικό οικονομικό σύστημα στο οποίο μια σωστά κατευθυνόμενη Zakat μουσουλμάνους και χριστιανούς, ένα αφιέρωμα φόρων λογιστικά και αυτή τη στιγμή τα βάλουν με βάση τις πλημμύρες του Νείλου
Έτσι συστάθηκε η κυβερνήτες πρότυπα μουσουλμανικής του Νείλου στιλ μέτρα Νείλου παλιά για την εκτίμηση της απόστημα και τους φόρους σύμφωνα με τον ισλαμικό νόμο, Vantash αιγυπτιακή οικονομία και πάλι μέχρι την έναρξη της Αιγύπτου στην Οθωμανική περίοδο και τη μεταφορά της Αιγύπτου για μια ακόμη φορά με την εντολή της Οθωμανικής άσκηση των Τούρκων και οι οπαδοί του Μαμελούκων τι είχε γίνει από τους Έλληνες και τους Ρωμαίους
No comments:
Post a Comment