Saturday, 12 March 2011

Μυστική υλικό στην εποχή των Φαραώ

Χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια της αρχαίας αιγυπτιακής εποχής φαραωνικού, να παράσχει το νεκροταφείο με όλες τις άλλες ανάγκες του κόσμου, πιστεύουμε, για παράδειγμα, αλλά όχι στον τάφο του βασιλιά "Τουταγχαμών" το 1350 π.Χ.. Μ Δέκατη όγδοη Δυναστεία του σύγχρονου κράτους
Ωστόσο τελετή κηδείας του βασιλιά μετά την ταριχευμένων και την κατάθεση της δικής Mmiawh νεκροταφείο του στην Κοιλάδα των Βασιλέων και την ηπειρωτική χώρα δυτικά της πόλης "και AST» Λούξορ, ο τάφος του ήταν εφοδιασμένο με τα έπιπλά του και τον χρησιμοποίησε κατά τη διάρκεια της ζωής του

Θεωρούμε ότι η οικογένεια του μυημένου Royal Palace και ιδιωτικές πτήσεις, συμπεριλαμβανομένων των ειδικών τελετουργικά κηδεία για την ανάπτυξη της φέρετρα της ιδιοκτησίας σε αυτό, και υπάρχουν καρέκλες και θρόνους και τον αριθμό έξι, ρούχα, κοσμήματα, εργαλεία, την αλιεία και το κυνήγι και τη γραφή μέσα και τα εργαλεία του πολέμου από Sibal και βέλη, μαχαίρια, τεθωρακισμένων και στρατιωτικών οχημάτων
 Το μυστικό για να κρατήσει αυτά τα πράγματα είναι η ανάγκη του βασιλιά του να χρησιμοποιείται στον άλλο κόσμο, που κοιμόταν στο κρεβάτι κατά τη διάρκεια της ζωής του, είναι ένας βασιλιάς πρέπει να κοιμηθεί στο κρεβάτι στο άλλο κόσμο δεν έχει νόημα να κοιμούνται επί τόπου, για παράδειγμα,

 Όπως διαπιστώθηκε στο θρόνο του δόγματος που είναι το τελευταίο νούμερο έξι, που σημαίνει ότι κάθε βασιλιάς ότι ο βασιλιάς και όλοι τον βασιλιά να διατηρεί τον θρόνο του σε βασιλικό τάφο της, δικό του, γιατί; Καθ 'όλη τη ζωή του ήταν ένας βασιλιάς στο θρόνο της Αιγύπτου και της αναχώρησής του για τον κόσμο δεν τελείωσε με το άλλο χαρακτηρίζεται ως βασιλιάς και αυτό είναι εμφανές από τους τίτλους του, τα οποία καταγράφονται μετά το θάνατό του
 Όπως: ο βασιλιάς της Αιγύπτου, της Βόρειας και της Νότιας είμαι ένας ήλιος γιατρό θεός θεός Aloozyr (απεβίωσε) εξακολουθεί να είναι ο βασιλιάς, γι 'αυτό ήταν απαραίτητο για να σώσει τον θρόνο του στον τάφο, επειδή ο βασιλιάς χωρίς θρόνο της Αιγύπτου δεν είναι ιδιοκτησία

Και ήταν η κυριότητα ακινήτου, τα οποία βρίσκονταν στο εσωτερικό του τάφου ή πυραμίδα αποτελείται από αυτά τα ξύλα τα υλικά και την ύφανση σεντόνια και Almmyawat αν ανθρώπινες ή ζωικές τροφές, τόσο τα ζώα - πτηνά - φασόλια - ξηροί καρποί που είναι όλα τα οργανικά υλικά και επιβίωσης για χιλιάδες χρόνια είναι ένα θαύμα γοητεύεται από τους επισκέπτες

 Ποιο είναι το κλειδί για την διατήρηση αυτών των οργανικών υλικών, αν τα διάφορα είδη υφασμάτων ξύλο ή λινό ή δέρμα ζώου ή αποξηραμένα φρούτα από διάφορα είδη σταφυλιών ημερομηνίες,, σύκα - Dom ... κ.λπ. ή ψημένο κρέας ή ξερά, έστω και προβατοειδών ή αιγοειδών, χήνες ή πάπιες ή κρέας κοτόπουλου Αυτό το ελάφι μαζί Almmyawat τόσο των ανθρώπων ή των ζώων, καθώς και φτερά πουλιών, ιδιαίτερα στρουθοκαμήλου φτερά

Θεωρούμε ότι είναι πλέον γνωστό στους αρχαιολόγους ότι τα μέσα για την τήρηση αυτών των υλικών με δύο τρόπους: ταρίχευση και η ξήρανση

Μομιοποίησης από τα όργανα του ανθρώπου μετά τη σφαγή των ζώων μετά το θάνατο ή τη θανάτωση ζώων που μουμιοποίηση μετά το θάνατο περιορίζεται μόνο σε ό, τι τους Abd και πήρε τους θεούς, όπως: Holy Cow "Hathor" μετά το θάνατό της στο εσωτερικό του ναού, καθώς και ο ιερός κροκόδειλος "Σόμπεκ», το Τσακάλι, «το Άγιο Anubis «λιοντάρι και ένα θηλυκό ιερό" Sekhmet ", κλπ.

 Αυτό δεν ισχύει για το υπόλοιπο του ίδιου τύπου, εκτός από το αγελαδινό Ιερά, αγελάδες είναι το υπόλοιπο της κανονικής ζώων που χρησιμοποιούνται στη γεωργία, να σφαγούν και να φάει, εκτός από το ιερό κροκόδειλος, είναι το υπόλοιπο του κροκοδείλου Νείλου σε φυσιολογικά ζώα σκοτώσει εάν είναι απαραίτητο, και ούτω καθεξής. Λατρεία για τη μία από αυτές τις φυλές και όχι για κάθε τύπο όπως ήταν στην Ινδία για τους Ινδουιστές, για παράδειγμα,

Αυτό ισχύει και για τα πτηνά, όπως είναι: Ibis ιερό και γνωστό ως "Bjehoty" Το Γεράκι ", το Άγιο Horus", κ.λπ., εκτός από αυτό δεν είναι όλα τα ibis ή το σύνολο της Γεράκια είναι ιερή, αλλά μόνο ένας διατηρούνται μέσα στο ναό, ενώ οι υπόλοιποι θεωρούνται πουλιά της κανονικής.

 Valthanit κατά πόσον ένα άτομο μετά τον θάνατο κάποιων ζώων και πουλιών είναι ο μόνος τρόπος για να προσπαθήσουμε να τους συντηρήσουν. Τα φρούτα, δημητριακά, ψωμί και το κρέας των ζώων ή πτηνών για να φάει ήταν αποξηραμένα στον ήλιο για αρκετές ημέρες ή εβδομάδες έτσι σύγχυση και στη συνέχεια τοποθετούνται στο εσωτερικό των τάφων στη δική τους κουτιά

 Η επιτροπή ενέκρινε το αρχαίο αιγυπτιακό μουμιοποίηση και τους τρόπους το πρώτο και το δεύτερο σκέλος ξήρανσης αυτό είναι αυτό που οι αρχαιολόγοι στην έρευνά τους. Αλλά την ταρίχευση και ξήρανσης είναι επαρκείς για να αποθηκεύσετε αυτές τις οργανικές ύλες του όλα αυτά τα χιλιάδες χρόνια; Στην πραγματικότητα, δεν αρκεί ταρίχευση ή η αποξήρανση για να αποθηκεύσετε αυτά τα υλικά για χιλιάδες χρόνια, υπάρχει ένας άλλος λόγος για τον οποίο το πιο σημαντικό

 Θεωρούμε ότι η διατήρηση αυτών των υλικών από διάφορα υλικά, όταν τοποθετηθούν μέσα στο νεκροταφείο, μετά την ταφή και το νεκροταφείο είναι κλειστό καλά στο έδαφος που εκτίθενται στην παρουσία των μικροβίων, τα βακτήρια και τα μικρόβια είναι παρόντα στον αέρα που γεμίζει το εσωτερικό του νεκροταφείου
Που συνόδευσε την είσοδο και έξοδο από την εισαγωγή αυτών των πραγμάτων μέσα στο νεκροταφείο, και μέσω της αναπνοής μέσα στο νεκροταφείο και όχι για την αποστείρωση του νεκροταφείου, όπως συμβαίνει τώρα σε καραντίνα ή χειρουργεία, κλπ. ...

Με το κλείσιμο του νεκροταφείου και με την παρουσία αυτών των βακτηρίων μικρόβια και τα μικρόβια είναι όλα τα οργανικά υλικά στο εσωτερικό του νεκροταφείου που ενδέχεται να αλληλεπιδρούν με αυτά και έτσι να είναι ζημία σε αυτά τα υλικά.

Είναι επίσης κατανοητό ότι ο αέρας παγιδευμένος μέσα στο νεκροταφείο περιέχει το 21% του οξυγόνου και αυτό είναι επίσης ένας άλλος παράγοντας που βοηθά τη δραστηριότητα των βακτηρίων και των μικροβίων και τα μικρόβια.

  Ωστόσο, διαπιστώνουμε ότι τα οργανικά υλικά για χιλιάδες χρόνια σε καλή κατάσταση, αυτό που βασικά

Πληκτρολογήστε το ότι, με την στιγμή του κλεισίματος του νεκροταφείου ξεκινά μικρόβια και τα βακτήρια και τα μικρόβια στην κανονική δραστηριότητα είναι γνωστό ότι προκαλεί βλάβες, αλλά με την μη ανανέωση του αέρα μέσα στο νεκροταφείο καταναλώνει το οξυγόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας και βοήθησε ταμείο με τη μορφή του Όσιρι ήταν τοποθετείται στο εσωτερικό της νεκροταφείο και στο εσωτερικό του πηλού από τα χωράφια και πετώντας τον χάπια που αρδεύονται με το νερό

Και τοποθετείται το ταμείο αυτό στο σκοτάδι του τάφου, όπως τη νύχτα και γνωρίζουμε ότι το φυτό να αναπτύσσεται απορροφά το οξυγόνο κατά τη διάρκεια της νύχτας, άρχισε να φυτό να αναπτύσσεται με ταχύ ρυθμό κατά τις ημέρες, και σύντομα να πεθάνει και να καεί όπως ο ίδιος βρίσκει αρχαιολόγοι τάφους και να προκαλούν την καταστροφή του οξυγόνου αποθηκεύονται μέσα στο νεκροταφείο, έτσι ώστε να παραμείνουν μόνο το διοξείδιο του διοξειδίου του άνθρακα και το υπόλοιπο των άλλων γνωστών συστατικών του αέρα

 Η αποτυχία να ανανεώσει τον αέρα μέσα στο νεκροταφείο και η έλλειψη οξυγόνου για χιλιάδες χρόνια εργάζεται για το θάνατο των μικροβίων και των βακτηριδίων, τα οποία εξαρτώνται από το οξυγόνο, και τα είδη των αναερόβια, τα οποία δεν εξαρτώνται από το οξυγόνο εξαρτάται δραστηριότητα την πάροδο του χρόνου, είτε έξι ή πέντε ετών ή δέκα ετών για τη μη ανανέωση του αέρα στον τάφο εδώ και χιλιάδες χρόνια

Θεωρούμε ότι με την έλλειψη γνώσης της αρχαίας Αιγύπτου οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με μικρόβια, βακτήρια ή τα μικρόβια δεν ήξερα πού το σύγχρονο μικροσκόπιο, αλλά και τα ταφικά έθιμα και θρησκευτικές τελετουργίες που συνοδεύεται συνέβαλε σε μεγάλο βαθμό στη διατήρηση των οργανικών υλών

           

No comments:

Post a Comment