Monday, 14 March 2011

Θρησκεία και λατρεία στην εποχή των Φαραώ

Η θρησκεία είναι ένα κοινωνικό φαινόμενο που δημιουργείται από το πρώτο άτομο υπό την επιρροή της και η σύνδεσή της με μερικές από τις δυνάμεις της φύσης και εκδηλώσεις, και αναγκάζονται να προσεγγίσουν ένα σκοπό-στόχο την αύξηση δικό τους όφελος ή μείωσης της βλάβης, αυτή δεν ήταν πιο κοντά στην κορυφή με βάση αφοσίωση στο αφιερωμένη, και ήταν οι δυνάμεις της φύσης στον ήλιο και το φεγγάρι και τον ουρανό και τη γη, αέρα και άλλα
, Ενώ οι εκδηλώσεις ήταν από το περιβάλλον του, και είναι σε οικόσιτα ή άγρια ​​ζώα, πουλιά και δέντρα και φυτά, και έτσι υπήρχαν πολλές θεότητες και διαφορετικές κατ 'ουσίαν

 Η αρχαία αιγυπτιακή αισθάνονται την παρουσία αυτών των δυνάμεων και να βελτιωθεί ο αντίκτυπός τους επάνω, ο αντίκτυπος ορισμένων βλαβερών και κάποια ευεργετική, αλλά όταν επέλεξε ορισμένα από αυτά στο ιερό, γιατί πιστεύω ότι είναι ένα κάτι φάλαινα ισχυρό και θεία από μόνη της, με την έννοια ότι μια τέτοια δύναμη άγνωστης προέλευσης έχουν επιλέξει αυτό το ζώο έχει ενσωματωθεί σε αυτή. Ωστόσο, ο Αιγύπτιος δεν αγιάζουν τον οργανισμό των ζώων, αλλά επέλεξε ένα μοντέλο για το σκοπό αυτό
Για παράδειγμα, Abd al-Baqarah "Hathor" κροκόδειλος, "Σόμπεκ", αλλά δεν βρήκε τίποτα λάθος με αυτό αγελάδα που σφάζονται να ταΐσει τη σάρκα του και την χρήση τους στον τομέα της ή να σκοτώσει τον αλιγάτορα σε αυτοάμυνα

Διαμορφώθηκε κατά την αρχαία Αίγυπτο είναι δύο είδη θεών: οι θεοί του σύμπαντος και των τοπικών θεών και οι θεοί είναι τοπικές, που διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στην πίστη της γειτνίασής τους με τον ίδιο και επηρεάζεται άμεσα από κάθε περιοχή και έγινε το είδωλο της δικής του

Και συνέχισε την υπόθεση έως ότου η χώρα ενωμένη κάτω από έναν βασιλιά, και εμφανίστηκε ένα τρίτο είδος των θεών. Είδωλο του κράτους, το οποίο ήταν αρχικά μια τοπική θεότητα, τότε κυβερνήτης του εδάφους που θα μπορούσε να επιβάλει την κυριαρχία της σε ολόκληρη την Αίγυπτο, και απαίτησε οι Αιγύπτιοι το μόνο που μπορούμε να αγιάσει το είδωλό του, ως εκ τούτου, γίνεται ένας θεός το σύνολο της χώρας

Αιγυπτιακή religion σημαδεύτηκε από θρησκευτικές τελετές ήσυχο, ήρεμο περιβάλλον επηρεάζεται από τη φύση της αιγυπτιακής, ο οποίος βοήθησε τους αρχαίους Αιγυπτίους να σκέφτονται να γνωρίσουν τα μυστικά του κόσμου στον οποίο ζούμε και αναρωτιέμαι πώς δημιούργησε τη γη και την αρχή της ζωής σε αυτό και τι θα μπορούσε να είναι ο ουρανός και τα άστρα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την παρουσία πολλών από τη θεωρία της δημιουργίας του σύμπαντος στην Ηλιούπολη και στο Μέμφις Σε Ashmunein

 Οι Αιγύπτιοι λάβουν τη δική θεό τους, και κατά συνέπεια κυριάρχησε όλες τις υποθέσεις της κυβέρνησης, ήταν δίκαιο του, η οποία είναι ο αποκλειστικός μεσολαβητής μεταξύ των ανθρώπων και του κόσμου των θεών είναι επίσης ένας Αρχιερέας όλων των θεών

Οι Αιγύπτιοι έχτισαν τεράστιες ναούς στους θεούς των διαφόρων, και ανέθεσε την υπηρεσία σε έναν αριθμό ιερέων, η αποστολή τους ήταν να φροντίσουν και το είδωλο σε καθημερινή τελετουργία του είναι διαφορετική. Πιστεύουμε ότι οι αιγυπτιακές θεούς όπως και οι άνθρωποι έτρωγαν και έπιναν, και έχοντας γάμους, κάθε λατρεία που κατευθύνθηκαν προς το άγαλμα του θεού ενσαρκωμένος σε ζώο του ή που συμβολίζει την

 Η Αίγυπτος διαιρείται στην εποχή των Φαραώ έως 42 Νότια County 20 και 22 στα βόρεια, το καθένα με ένα τοπικό αγία τριάδα αποτελείται από περιφερειακά και η σύζυγός του, η θεά (θεά), και ο γιος

 Στο Λούξορ υπήρξε "Amon" και ο θάνατος »και« Khonsu ». Όσον αφορά τη Μέμφιδα, υπήρχε μια« Πτα, "και" Sekhmet "και" Nfrtm "αυτό που είναι γνωστό ως οι θεοί των τοπικών περιφερειών της θεάς του κράτους είναι η επίσημη τοπικές θεότητες, οι οποίες γίνονται βασιλιάδες του μποϊκοτάζ τους, των βασιλέων της Αιγύπτου. βρίσκουμε, "Amon" έγινε η επίσημη θεότητα της Αιγύπτου στην εποχή του σύγχρονου κράτους. Petah ήταν ο θεός, είτε επισήμως στην Αίγυπτο στην παλαιά Βασίλειο

Υπάρχουν θεοί του σύμπαντος, όπως ο ήλιος Μεγάλη "Ρα" και το φεγγάρι, "Αχ," Υπάρχει επίσης μια "Σημείωση" θεά του ουρανού και το "Show"Lord of the αέρα και «Τζεμπ" ο θεός της γης. Και μερικοί από αυτούς είχαν μια λατρεία στο έδαφος και από τους ναούς και ιερείς όπως ο "Re", αλλά άλλοι δεν ήταν λατρεία για τον λόγο ή τους ναούς ή ιερείς.

 Ήταν η φύση της εργασίας των ιερέων ή τους κληρικούς από το να είναι στη μέση μεταξύ των θεών και των ανθρώπων, ήταν μια θέση πολύ υψηλό και εκείνων με μεγάλη επιρροή, που τους επιτρέπει τον έλεγχο της αιγυπτιακής κοινωνίας όλων των κατηγοριών των λιγότερο Αιγυπτίων τόπου μια λαϊκή τάξη που ήρθε να τους βασιλείς τους, φέρνοντας τους μια υψηλή θέση διακρίθηκε σε ορισμένες περιπτώσεις, το καθεστώς των βασιλέων ίδιων

 Είναι σε ορισμένες ηλικίες σε έλεγχο σε θέματα του κράτους, και υπόκεινται βασιλείς στην εξουσία τους και Ibdlonhm όπως συνέβη μετά την ηλικία του βασιλιά "Τουταγχαμών" παράδοση του στρατιωτικού διοικητή στο θρόνο της Αιγύπτου, η οποία δεν σχετίζεται με τη βασιλική οικογένεια ή να πάρει κάποιο από αυτά της διακυβέρνησης, όπως συνέβη κατά τη διάρκεια του πέμπτου Δυναστεία μετά την εμφάνιση της λατρείας ήλιο και την εντατικοποίηση της επιρροής των ιερέων θεός "Ρα"

 Εκτός από την θεά λατρεία των ελάχιστων τύπων υπήρχε επίσης ένα άλλο είδος των θεών, μια θεά σε άλλο κόσμο ή η θεά της ζωής με την μετά το θάνατο, «ο Όσιρις, ο Λόρδος του υποκόσμου ή ο Κύριος των νεκρών και καταρράκτη κάτω κάτω από τους άλλους θεούς του κάτω κόσμου και των νεκρών, όπως" Anubis ", ο θεός του νεκροταφείου και« Maat "θεά δικαιοσύνης και των άλλων θεών.

Όσο για την αρχαία αιγυπτιακή πίστη στην αιώνια ζωή μετά θάνατον, νομίζω ότι ο θάνατος επηρεάζει μόνον την εξωτερική σάρκα, αλλά το πνεύμα υπάρχει, το οποίο αποτελεί το σώμα του νεκρού με ένα πουλί που πετούν στον ουρανό και υπήρχε μια «σύζυγος »και να παραμείνουν με το σώμα στον τάφο

Οι εργασίες της αιγυπτιακής δευτερόλεπτα Yahia να διατηρηθεί το σώμα και την παροχή Balthanit νεκροταφείο γεμάτο εργαλεία, έπιπλα και τα τρόφιμα, με την πίστη στην αθανασία στους τομείς της «Auxerre" Yarrow », ένας παράδεισος έχει παρομοιαστεί με τη γη της Αιγύπτου

         

No comments:

Post a Comment