Ήταν μία από τις δημιουργίες της αρχαίας αιγυπτιακής τέχνης, κάλεσε τα αγάλματα φαραωνικού των βασιλιάδων ή εάν τα άτομα ή τους θεούς ή τα ζώα ... Κλπ. Αλλά η πραγματική σημασία τι ήθελε από τα αρχαία αιγυπτιακά αγάλματα; Και ο σκοπός για τον οποίο έκανε γι 'αυτόν
Θεωρούμε ότι κάθε τύπος αγάλματα έχει σημασία και νόημα ο ίδιος χωριστή Με τα αγάλματα των βασιλιάδων και η σημασία τους για τα διάφορα αγάλματα άτομα θεών, ανδριάντες των ζώων
Με την έναρξη της ηλικίας πριν από την ιστορία, διαπιστώνουμε ότι τα πιο σημαντικά είδη τα αγάλματα μικρά αγάλματα από πηλό αντιπροσωπεύουν περίπου των θεών και σκοπός τους είναι η λατρεία και θα πλησιάσει αυτούς τους θεούς των διαφόρων σκοπό την εκμετάλλευσή τους για το πρόσωπο της αρχαίας αιγυπτιακής από τους κινδύνους, και να προσπαθήσει να αποκρούσει αυτόν τον κίνδυνο και η αναζήτηση ασφάλειας και προστασίας
Όπως αγάλματα ενός τσακάλι ή ένας θεός "Anubis", ο θεός του νεκροταφείου και των νεκρών και μουμιοποίηση, η οποία Abdo αρχαίοι Αιγύπτιοι για να αποκρούσει το κακό αυτού του ζώου, που ψάχνει για τα σώματα των νεκρών του συνόλου, νομίζω ότι η αιγυπτιακή ότι πλησίασε τους αυτόν και λατρείας από idolizing και να κρατήσει το άγαλμα αυτό θα αποτρέψει το κακό κατάρα για την προστασία του σώματός του για να Yahya πάλι
Υπάρχουν και άλλα παραδείγματα από αγάλματα των θεών της καλής και της ανάπτυξης, όπως η αγελάδα και το οποίο ονομάζεται "Hathor"και άλλα αγάλματα, αυτά τα αγάλματα ήταν απλά ψημένο πηλό, στη συνέχεια, την ανάπτυξη άλλων υλικών από λίθο και μπρούντζο. Αγάλματα ήταν απλά στις λεπτομέρειες και η σημασία της οποίας είναι σαφής και ρητή
Ήταν για τα αγάλματα των βασιλέων που εκπροσωπούν τα Kings με το σώμα του Θεού μετά τον θάνατο σε καθιστή θέση στο θρόνο, ένας γενειοφόρος άνδρας με μούσι των θεών φορώντας την ποδιά γύρω από τη μέση και το κεφάλι Nemes κεφαλόδεσμος, που ονομάζεται μαγκούστα, το πιο δημοφιλές πιλοποιία με καλύπτει και άλλα διέφεραν στις φόρμες τους και τα χρώματα του Ταζ Βορρά και Red Νότια λευκό και το διπλό συστατικό τους μαζί με διάφορα άλλα καλύμματα
Και ήταν πρόθυμη να κοσμούν το μπροστινό Kabra φίδι (κόμπρα) και Phoenix (θηλυκό αετός) Ramzy θεές φρουρές στα νότια και βόρεια. Ήταν η αρχαία αιγυπτιακή πεποίθηση ότι ο βασιλιάς, όταν ανέβηκε στο θρόνο, σύμφωνα με τους ιερείς, είναι σαν να είμαι ο Θεός του επίσημου κράτους (Ra) Sun
Και ως εκ τούτου καλείται ο τίτλος βασιλιάς (Sa-Ra) δεν γιου του ήλιου, μαζί με πολλούς τίτλους όπως (SA Πτα) δεν γιος του θεού (Πτα) Ο Θεός (νεκρός όμηρος) Memphis, βασιλιάς του Βορρά και του Νότου (Nsopety) και το vegetans επώνυμο που ανήκει στους θεούς Alhmajtn στην Αίγυπτο, τη Βόρεια και Νότια τίτλος κάθε Horus (Horus).
Ο βασιλιάς πρέπει να εκπροσωπούνται σε νεαρή ηλικία, δεν έχουν περισσότερο από περίπου 25-30 το χρόνο, το πολύ, δεν έχει σημασία ποια ηλικία το βασιλιά και αυτό είναι σαφώς παρατηρηθεί κατά την εποχή του Φαραώ εξ ολοκλήρου από το 3200 π.Χ.. Μέχρι 332 π.Χ.. Μ
Πρέπει να είναι ένα άγαλμα του βασιλιά σε ηλικία ενός μικρού άνδρα με macho νταής, μια ισχυρή αρχιτεκτονική, μια συνεκτική δύναμη, με διορατικότητα και Hmok το κεφάλι, τους ώμους διπλωθεί, κάθονται στην απόλυτη τέλεια με διαφορετικές καταστάσεις, και τα δύο χέρια στους ώμους ή στο θώρακα, όρθια ή καθιστή θέση
Ωστόσο, οι ηλικίες μελέτη αιγυπτιακή βασιλιάδες σε όλη την εποχή των Φαραώ (ένα παλιό κράτος - το κράτος και την Κεντρική - ένα σύγχρονο κράτος) και την εποχή του αργά, διαπιστώνουμε ότι οι ηλικίες ξεκινώντας από 7 χρόνια σε 109 ετών, όπως τα χρόνια του Τουταγχαμών εννέα και πέθανε τον ένατο αιώνα και εκεί Ραμσή Β '23 - 93 Σε γενικές γραμμές, ο βασιλιάς Πέπη ΙΙ του 19 και ακόμα και 109 στο Queens και ήταν μεταξύ είκοσι και ογδόντα ετών
Αλλά έχουν να εκπροσωπούν όλοι τους σε αυτή τη μορφή, έτσι ώστε η μη ιδανική φοιτητής της αιγυπτιακής τέχνης, εκτιμάται ότι όλα τα αγάλματα είναι παρόμοια με οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο ή πολλά άτομα συχνές και δεν υπάρχουν διαφορές μεταξύ του ενός ή ότι
Σημαίνει ότι υπάρχει ένα μοντέλο ή δύο μοντέλα Itakerran σε όλα τα αγάλματα, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια Με τον έλεγχο στα χαρακτηριστικά του αγάλματα του κάθε βασιλιά υπάρχει διαφορά μεταξύ των χαρακτηριστικών της ιδιοκτησίας για μια άλλη πρέπει να είναι ότι το παράδειγμα ήταν έντονος για να αντιπροσωπεύσει τις λεπτομέρειες του προσώπου του βασιλιά carefully, αλλιώς αυτό δεν θα είναι το άγαλμα του βασιλιά και γίνεται ένα πρόβλημα μπορεί να χάνει τη ζωή του, είναι λογικό να δεχθεί ένα άγαλμα του βασιλιά δεν είναι από τις λεπτομέρειες του προσώπου του
Η απάντηση είναι ότι οι αρχαίοι Αιγύπτιοι όταν ασφαλές το δόγμα της ανάστασης και της ζωής και πάλι, ήταν η ουσία αυτής της πεποίθησης ότι όταν Yahya δευτερόλεπτα πρέπει να είναι αυτός ο άνθρωπος εικόνα των δυνάμεων της μυϊκής υγιή δομή της ζωής Yahya ευτυχισμένη και να απολαύσετε τη ζωή δευτερόλεπτο στο έπακρο και αυτή η εικόνα θα είναι αιώνια, δηλαδή ηλικίας δεν θα αυξηθεί και πάλι
Ήταν επίσης η πρώτη ζωή, αν πέθανε, όπως: Ραμσή ΙΙ, για παράδειγμα, στην ηλικία των 91 ή 93-year-old man, γέρος, δεν είναι ενήμερη για οτιδήποτε σε αυτόν τον κόσμο άρρωστος, άρρωστος, άρρωστος, δεν επαρκεί για περπάτημα ή όρθια, καθιστή, και δεν μπορεί να φάει ή να ποτό, όπως ήταν στα νιάτα του, πώς θα ευτυχισμένη ζωή και πάλι; Θα είναι ένα μαρτύριο γι 'αυτόν, και δεν θα θέλουν να ζήσουν μια δεύτερη ζωή αυτόν τον τρόπο και με αυτόν τον τρόπο
Έτσι Vaatkaddoa ότι ο άνθρωπος θα επιστρέψει ένα νεαρό άτομο για να απολαύσει τη ζωή του ένα δεύτερο.
Αλλά από όπου και προήλθε από αυτήν την πεποίθηση; Και πώς το δόγμα έχει εδραιωθεί καλά πάνω από τρεις χιλιάδες χρόνια είναι η ηλικία του αιγυπτιακού πολιτισμού, τις ρίζες και τις πηγές. Εδώ σταματάμε για λίγο
Αλλά από όπου και προήλθε από αυτήν την πεποίθηση; Και πώς το δόγμα έχει εδραιωθεί καλά πάνω από τρεις χιλιάδες χρόνια είναι η ηλικία του αιγυπτιακού πολιτισμού, τις ρίζες και τις πηγές. Εδώ σταματάμε για λίγο
Όσο για τα αγάλματα των ατόμων, που επικράτησε όλες τις ώρες φαραωνικού σε διαφορετικές καταστάσεις και τις διάφορες κατηγορίες των οποίων βασιλική συγγραφέα - ο διοικητής του στρατού - ένας ιερέας - ένας ανώτερος αξιωματικός ... κλπ.. Ο ζήλος των αγαλμάτων ήταν σε θέση να εργαστούν για να κάνουν ένα άγαλμα του εαυτού του που αναδύονται σε ό, τι έκανε στον κόσμο. Ποια είναι η σημασία και το νόημα
Θεωρούμε ότι αυτά τα αγάλματα είναι παρόμοια δελτίου ταυτότητας ή προσωπικής συγγραφέα κατά τη διάρκεια της ζωής του, έχει αναπτύξει μια ξεχωριστή κοινωνική δίπλα στην περιουσία του και στην κοινωνία έχει ήδη καταπιαστεί με αυτήν την κατάσταση και αυτό το post έγινε ένα άγαλμα του κοσμεί από το σπίτι του κατά τη διάρκεια της ζωής του να καυχηθούν μεταξύ της οικογένειας του και οι σύντροφοί του, όταν ο θάνατος θα πρέπει να τοποθετηθεί το άγαλμα αυτό στον τάφο
Να ενημερώσει όλους τους της ζωής, το δεύτερο ότι ήταν ένα βασιλικό συγγραφέας κατά τη διάρκεια της ζωής του στο σεβαστό και το ίδιο καθεστώς, στον άλλο κόσμο, που βρέθηκαν επίσης αυτούς τους τάφους αγάλματα, καθώς και τα άτομα και τους δικαστές και τους ηγέτες των στρατών, θεωρούνται, όπως προσωπικά στοιχεία και τις πληροφορίες ταυτότητας από άλλο μέρος του κόσμου αυτές στην κοινότητά Vinaloa τους ίδιους κατάστασης
Τα αγάλματα των θεών που εκπροσωπούν όλους τους θεούς, αν οι θεοί μεγάλο ή τυπικές ή τοπικό, που, που ανέρχονται σε πάνω από 170 εκατόν εβδομήντα θεό και θεά, είναι η ενσάρκωση της δύναμης του πνεύματος των θεών Vtmthal θεό Αμμωνα, ο Θεός του ιατρού, για παράδειγμα, είναι μια φυσική εικόνα αυτού του Θεού και αφοσιωμένο τα αγάλματα της λατρείας, είτε στην ναών ή σπιτιών
Έτσι βλέπουμε ότι η αρχαία αιγυπτιακή όταν θέλησε να εξυπηρετήσει μια συγκεκριμένη ιδέα, αν πίστης ή πεποιθήσεων ή κοινωνικής δράσης για να τους υπηρετούν με τη μορφή αυτής της ιδέας και εκφράζεται με σαφήνεια, ρητά και απερίφραστα
No comments:
Post a Comment