Επιλέξτε τους ιστορικούς της ισλαμικής ιστορίας της Αιγύπτου σε 21 AH 641 μ.Χ. και μέχρι το τέλος του 1517 το κράτος των Μαμελούκων και τη μεταφορά της Αιγύπτου στην Οθωμανική Εμιράτο.
Και χωρίζει αυτή η ιστορία σε τρία επεισόδια, κάθε επεισόδιο του διακριτικού χαρακτήρα τους με ισχυρούς δεσμούς που συνδέουν όλους.
Πρώτον: Η Εποχή των διοικητών και Ataiwlaunayn και Alikhchid
Και χωρίζει αυτή η ιστορία σε τρία επεισόδια, κάθε επεισόδιο του διακριτικού χαρακτήρα τους με ισχυρούς δεσμούς που συνδέουν όλους.
Πρώτον: Η Εποχή των διοικητών και Ataiwlaunayn και Alikhchid
Αρχίζει με το άνοιγμα της ιμπν Αμρ αλ-Aas στην Αίγυπτο το 641 μ.Χ. στην εποχή του δίκαιου χαλίφηδων, και έως ότου το κράτος Fatimid 969. Χαρακτηρίζεται από τη διάδοση ηλικία του Ισλάμ στην Αίγυπτο, καθώς και ευρεία ηρεμία και να φέρει την άλλη πλευρά, την Αίγυπτο και την υποταγή της Αιγύπτου, με τη μορφή ή την άλλη του ισλαμικού χαλιφάτου στην Medina ή στη Δαμασκό ή τη Βαγδάτη
Και Ahmad ibn Muhammad ibn Tulun και Tgj Alikhchid παραιτήθηκε από Abbasid Χαλίφης στη Βαγδάτη, η εξάρτηση επικράτησε κατά τη διάρκεια αυτών των δύο χωρών και Tulunid Alakhchidip
Η εποχή του κράτους Fatimid
Και αρχίζουν να εισέλθουν στην Fatimids στην Αίγυπτο το 969 μ.Χ. στα χέρια του την ουσία διοικητής της Σικελίας και να χτίσει την πόλη του Καΐρου, όπου η Αίγυπτος φαινόταν τελείως ανεξάρτητη από οποιαδήποτε εξωτερική αρχή, και η Αίγυπτος έγινε η έδρα του χαλιφάτου καταδικάζει το υποκατάστημα Σιιτών, η Αίγυπτος έχει τα θρησκευτικά όργανα και την επιστημονική και την εμφάνιση των απροκάλυπτη εχθρότητα μεταξύ Khalavty Fatimid Κάιρο και στη Βαγδάτη, των Αββασιδών μάρτυρες μιας ένοπλης σύγκρουσης στη γη της Ανατολής, η Αίγυπτος, το Μαρόκο, αυξημένη συσχέτιση εκτός των Φατιμιδών.
Και αρχίζουν να εισέλθουν στην Fatimids στην Αίγυπτο το 969 μ.Χ. στα χέρια του την ουσία διοικητής της Σικελίας και να χτίσει την πόλη του Καΐρου, όπου η Αίγυπτος φαινόταν τελείως ανεξάρτητη από οποιαδήποτε εξωτερική αρχή, και η Αίγυπτος έγινε η έδρα του χαλιφάτου καταδικάζει το υποκατάστημα Σιιτών, η Αίγυπτος έχει τα θρησκευτικά όργανα και την επιστημονική και την εμφάνιση των απροκάλυπτη εχθρότητα μεταξύ Khalavty Fatimid Κάιρο και στη Βαγδάτη, των Αββασιδών μάρτυρες μιας ένοπλης σύγκρουσης στη γη της Ανατολής, η Αίγυπτος, το Μαρόκο, αυξημένη συσχέτιση εκτός των Φατιμιδών.
Ayyubid και Mamluk εποχής:
Και αρχίζει η εποχή του Σαλαντίν το 1171 και την Αίγυπτο μέχρι την οθωμανική κατάκτηση το 1517. Αύξησε την εξάπλωση του σουνιτικό Ισλάμ μετά την πτώση των Φατιμιδών και του RPR αυτήν την ηλικία την ανάπτυξη της θέσης της Αιγύπτου πολιτικά και πολιτιστικά, θρησκευτικά και επιστημονικά και εμπορικά λογικές προσπάθειες για να ανοίξουν την Αίγυπτο προς τη Δύση, μετά τη χριστιανική Σταυροφορίες. Voteft Αιγύπτου για δύναμη και κύρος
Και αρχίζει η εποχή του Σαλαντίν το 1171 και την Αίγυπτο μέχρι την οθωμανική κατάκτηση το 1517. Αύξησε την εξάπλωση του σουνιτικό Ισλάμ μετά την πτώση των Φατιμιδών και του RPR αυτήν την ηλικία την ανάπτυξη της θέσης της Αιγύπτου πολιτικά και πολιτιστικά, θρησκευτικά και επιστημονικά και εμπορικά λογικές προσπάθειες για να ανοίξουν την Αίγυπτο προς τη Δύση, μετά τη χριστιανική Σταυροφορίες. Voteft Αιγύπτου για δύναμη και κύρος
Κάιρο έχει γίνει το φιλί των πρεσβευτών και των απεσταλμένων από την Ανατολή και τη Δύση από το εσωτερικό του ισλαμικού κόσμου και όχι μόνο.
Κατά τη διάρκεια αυτών των χρόνων οι κυβερνήτες ενθουσιασμό της Αιγύπτου για την σύνδεση της Αιγύπτου με το Levant Levant ως ανατολική είσοδο της Αιγύπτου εισβολές που απειλούν την Αίγυπτο.
Κατά τη διάρκεια αυτών των χρόνων οι κυβερνήτες ενθουσιασμό της Αιγύπτου για την σύνδεση της Αιγύπτου με το Levant Levant ως ανατολική είσοδο της Αιγύπτου εισβολές που απειλούν την Αίγυπτο.
No comments:
Post a Comment