Έζησε τον αρχαίο αιγυπτιακό στο Νείλο για χιλιάδες χρόνια χτίστηκε δικές της μεγάλες του / της, και ζω με τον αιγυπτιακό περιβάλλον, τόσο το φυσικό όσο και των μη φυσικών, και ήταν η φύση των γεωγραφικών Αιγύπτου είχε σημαντική επίδραση στη διαμόρφωση και δείχνουν τις πεποιθήσεις που ευαγγελίζεται η κυρία του όλη του τη ζωή μέσα από την εποχή των Φαραώ, αλλά στις θρησκευτικές πεποιθήσεις και η κηδεία και μετά το θάνατό του
Ως μια ασφαλή ζωή και το έργο όλων των εξουσιών ψυχικής και Alibd την πρόθεσή του να ωφελήσει όλους τους τίθενται στη διάθεση των αιγυπτιακών περιβάλλον της γης και των θησαυρών της και το κλίμα και φυσικών φαινομένων, αλλά και το σύμπαν και τα φαινόμενα της Vantage μας ενός μεγάλου πολιτισμού πίστη-βασισμένη ζωή, εργάστηκε της σαν να πρόκειται να ζήσει για πάντα Fbera σε κάθε πεδία, και η Αίγυπτος έγινε ένα καθοδηγητικό φως για άλλους λαούς
Όπως ασφαλή αρχαία αιγυπτιακή καλό και τον παρότρυνε όλη του τη ζωή, και συνέστησε στα παιδιά του και τα παιδιά των παιδιών του, και ασφαλή - καλά - το κακό και συνέστησε μακριά από αυτόν και κατάφερε μέσα από κοσμικές του μέσα από τρεις χιλιάδες χρόνια να καταγράψει τις διδασκαλίες των σοφών να καλέσει για το καλό και την ειρήνη, καθώς και τον έπαινο και την επιδοκιμασία του οι καλοί, και πιο ανταμοιβή σε αυτόν τον κόσμο για τον δίκαιο και οι δύο
Με το δόγμα της ανάστασης και της αθανασίας, που η εξασφάλισή τους από το προϊόν των φυσικών φαινομένων που έχουν παρατηρηθεί και επηρέασε σε αυτήν την πεποίθηση, κρίθηκε, μετά από όλα το ηλιοβασίλεμα ανατολή ηλίου, και μετά από κάθε πλημμύρα πλημμύρες τελευταία
Μετά την βλάστηση των φυτών και του χρόνου βλάστηση. Πιστεύεται ότι έχει μια άλλη ζωή μετά θάνατον, καθώς επίσης και ασφαλή καλό και το κακό στη ζωή, εργάστηκε για να διακρίνει τους καλούς από τους κακούς και να δοθεί σε όλους δέουσα ανταμοιβή του, είτε καλή είτε αυστηρή τιμωρία
Και πιστεύω επίσης ότι υπάρχει παράδεισος για τον δίκαιο, το λεγόμενο (Yarrow) οποιαδήποτε πεδία Auxerre, νομίζω ότι υπάρχουν, επίσης, τη φωτιά και κόλαση για τους κακούς, και το ονόμασε (SJ), και είναι ασφαλές ύπαρξη της δίκης ένα κόμμα για τους νεκρούς μετά τον θάνατο, για κάθε νεκρού μπροστά (AJ Auxerre) θεός του κάτω κόσμου Άρχοντας των νεκρών πρέπει να είναι μια δίκαιη δίκη για κάθε άτομο να παραλάβει την αμοιβή της ενοχής του κατά την πρώτη του, είτε αυτή είναι καλή, αν και είναι καλύτερο για το κακό το κακό.
Δίκη
Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι πίστευαν - μετά τον θάνατο - ότι ο τάφος της διαμονής δεν είναι αιώνια, αλλά μάλλον μια δοκιμή σε μια άλλη ζωή, μια ζωή είναι αιώνια
Εκφράζεται στην αρχαία αιγυπτιακή γλώσσα (Ankh de Jet και το πιθανότερο), καθώς και μετάφραση (για να δώσει τη ζωή ή την αιώνια), η οποία σφραγίζεται από κάθε ζήτησε από τους τάφους των τόκων
Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι πίστευαν - μετά τον θάνατο - ότι ο τάφος της διαμονής δεν είναι αιώνια, αλλά μάλλον μια δοκιμή σε μια άλλη ζωή, μια ζωή είναι αιώνια
Εκφράζεται στην αρχαία αιγυπτιακή γλώσσα (Ankh de Jet και το πιθανότερο), καθώς και μετάφραση (για να δώσει τη ζωή ή την αιώνια), η οποία σφραγίζεται από κάθε ζήτησε από τους τάφους των τόκων
Αντανακλά την περίοδο μεταξύ του θανάτου και της ζωής, η δεύτερη για να δικαστεί ενώπιον του Θεού του υποκόσμου (AJ Auxerre). Το Φανταστείτε την αρχαία δίκη Αιγύπτιοι με διάφορους τρόπους, αλλά ότι συναντήθηκε με βασικά στοιχεία την αντίληψή τους για την, λαμβάνοντας υπόψη ότι αυτό που έχει αναφερθεί σε μας από τις απόψεις της δίκης γυρίστηκε επιλογή του νεκροταφείου πριν από το θάνατό του, σύμφωνα με τις επιθυμίες του, είναι και τι θέλει για τον εαυτό του, όπως εμφανίστηκε στο Talismans 30 και 125 του Βιβλίου των Νεκρών .
Θεωρούμε ότι στο πρώτο μέρος του τοπίου της δίκης, και συχνά έχουν υψηλότερο στόχο, που ξεκινά γυρίσματα του θανόντος, όρθια ή γονατιστά να απαλλάξει τον εαυτό του ενώπιον του Θεού (AJ Auxerre) και μόνο μερικές από τις άλλες εικόνες ο ίδιος μπροστά από όλους τους θεούς μεγάλα και μεγαλύτερη, όπως: (Ra, Γκεμπ, καρύδι, Hathor, Isis, Horus) τους χάλασε την αθωότητά του από την ύπαρξη πταίσματος
Ενώ άλλα κράτη θεωρούν ότι η ίδια εικόνα μπροστά από εκπροσώπους σαράντα δύο του θεού της δικαιοσύνης στις επαρχίες της Αιγύπτου, κάθε Δευτέρα και σαράντα επαρχία, το ένα πάνω στο φτερό της δικαιοσύνης, που μεταγλωττίστηκε (Maat),
Το πρώτο παράδειγμα που ήθελε ο θανών (κατά τη διάρκεια της ζωής του) για να επιβεβαιώσετε την αθωότητά του, καμία ενοχή ή αμαρτία πριν από τους θεούς? η οποία επιβεβαιώνει και καταδικάζει την υπερβολική αυτοπεποίθηση, προκειμένου να αποδείξει την αθωότητά του ενώπιον όλων των θεών. Ένα δεύτερο παράδειγμα του νεκρού ήθελε να εκπληρώσει το ίδιο σε όλες τις επαρχίες της Αιγύπτου και διαιρούνται όλα τα ονόματα αυτών των θεών στο όνομά του και αρνείται να τον την ενοχή της αμαρτίας. Bmnajap ξεκινά κάθε θεό στο όνομα, το επώνυμό του, αρνείται τον εαυτό του την ενοχή, όπως εγώ δεν κλέβουν, δεν σκοτώνουν.
Όταν ολοκληρωθεί, αυτή τη σκηνή, και ακόμη και του έδωσαν την άδεια να εισέλθουν στην αίθουσα του Δικαστηρίου και της δίκης ενώπιον του Κυρίου του Κάτω Κόσμου (AJ Auxerre), που απεικόνισε τη μορφή μιας μεγάλης αίθουσας του θρόνου (AJ Auxerre) μέσα στην καμπίνα, μπροστά από τους θεούς (ή Hathor, Isis και Νέφθυς).
Έτσι, φαίνεται ο θανών έρχονται τον οδηγεί από το χέρι του για να τη δίκη του Θεού (Horus) και πίσω από τον θανόντα (KA) ετικέτες και (Ka) είναι ο σύζυγος που καλείται του εκλιπόντος κατά τη διάρκεια της ζωής του και μετά την ημέρα του θανάτου και της νύχτας του, όπως η σκιά του, ξέρει τα πάντα και η παρουσία του εδώ για να βεβαιώσει το, τον γνωρίζει τα πάντα έρχονται in στο μυαλό εδώ την ίδια σκηνή την Ημέρα της Κρίσεως στο Ισλάμ, που κάθε άνθρωπος θα είναι οδηγός του και έναν μάρτυρα σε αυτό.
Πώς στη συμβολή της αρχαίας αιγυπτιακής μυαλό αυτή τη σκηνή, παρά την αποκάλυψη του Κορανίου περίπου χίλια χρόνια από το τέλος της εποχής των Φαραώ;
Στέκεται πίσω από τον θανόντα και η θεά (Maat), θεά της δικαιοσύνης, το οποίο την διακοσμημένο με τον κωδικό του μπάντμιντον δικαιοσύνης (Maat), οι οποίες τοποθετούνται στην ισορροπία της καρδιο και βάρους μεταξύ του θρόνου (AJ Auxerre), καθώς και του θανόντος και ένα σύντροφο, και Horus και Maat, βρίσκουμε στη μέση του πιθήκου
Στέκεται πίσω από τον θανόντα και η θεά (Maat), θεά της δικαιοσύνης, το οποίο την διακοσμημένο με τον κωδικό του μπάντμιντον δικαιοσύνης (Maat), οι οποίες τοποθετούνται στην ισορροπία της καρδιο και βάρους μεταξύ του θρόνου (AJ Auxerre), καθώς και του θανόντος και ένα σύντροφο, και Horus και Maat, βρίσκουμε στη μέση του πιθήκου
Εδώ είναι η μαϊμού θεός (Jehoty) Κύριος του λογαριασμού και οι αντίστοιχες γνώσεις σε κάποια άλλα δείχνει βοοειδή ερωδιός, γνωστός και ως (Θωθ) Κύριος του λογαριασμού ως αποτέλεσμα την κωδικοποίηση του βάρους που πρέπει να υποβάλλονται στο θεό (AJ Auxerre), στην ισορροπία του δακτυλίου ότι η καρδιά του νεκρού στέκεται δίπλα στην ισορροπία
Το σύμβολο της δικαιοσύνης είτε (Αντιπτέριση), κωδικός ή θεά (Maat), καθώς και σχετικά με το χέρι μπάντμιντον κεφάλι του Θεού (AJ Auxerre), και συχνά αίτημα του αποθανόντος για την εκπροσώπηση της καρδιάς με τον ίδιο featherweight εξίσου από το ζωγράφο προετοιμασμένοι για το τοπίο δεν έχει βρεθεί στο τοπίο αντιπροσωπεύει την καρδιά βαρύτερη ή το σύμβολο της δικαιοσύνης βαρύτερο, Όλες οι απόψεις αποτελούν την καρδιά στο ίδιο βάρος με το σύμβολο της δικαιοσύνης, γιατί αυτό είναι η απόδειξη της αθωότητας του θανόντος καλής
Αυτό δείχνει ότι οι αρχαίοι Αιγύπτιοι πίστευαν ότι η καρδιά, η οποία πήρε το όνομά του (IP) είναι μια πηγή καλού ή του κακού καρδιά είναι μια επιχείρηση μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, όπως λέγεται (η καρδιά της πέτρας, η καρδιά του μαύρου), ώστε να εξομοιωθεί το κακό, Valmsry το παλιό ημι-αυτή η καρδιά είναι γεμάτη από αμαρτία και ενοχή πρέπει να είναι βαριά .
Στο Ισλάμ, θα βρείτε στο ρήσεις του Αγίου Προφήτη το περιεχόμενο (στο ότι ο οργανισμός του εμβρύου που επισκευάστηκε, Δικαστής ολόκληρο το σώμα και ότι διεφθαρμένο ολόκληρο το σώμα, καθώς επίσης και (ευσέβεια εδώ, είπε, αναφερόμενος στην καρδιά του) και επίσης (ότι ο Θεός δεν εξετάζει τα πρόσωπά σας, αλλά να δούμε τι εγκαθίσταται στην καρδιά). ότι κάθε κακή επιχείρηση να παραμείνει στις καρδιές, και η εισαγωγή του ένα πράγμα για να ζυγίσει το βάρος εδώ Valfaisal βάρους της καρδιάς.
Στο Κοράνι αναφέρεται η ισορροπία στην Ar-Rahman (και η άρση του ουρανού και την ισορροπία της ανάπτυξης) και επίσης (και παρουσιάζει ένα άτομο της καλής θα το δουν να λειτουργεί Γουίτ του κακού θα δούμε) Al-Zalzala.
Λέει ότι το κοινό τώρα στην Αίγυπτο (την καρδιά του φωτός) και (αδύναμη καρδιά) και (η καρδιά της πέτρας) και (μαύρου πυρήνα).
Λέει ότι το κοινό τώρα στην Αίγυπτο (την καρδιά του φωτός) και (αδύναμη καρδιά) και (η καρδιά της πέτρας) και (μαύρου πυρήνα).
Αυτά τα παραδείγματα μας δείχνουν ότι η καρδιά είναι γεμάτη από αμαρτία και ενοχή είναι βαρύ, για να μάθουμε την αλήθεια αυτού του ανθρώπου από τους άλλους να του βάρους της καρδιάς. Ο ζήλος του νεκρού πριν από τον θάνατό του, ζήτησε από τον καλλιτέχνη απεικονίζουν το βάρος της καρδιάς του είναι ίση με το βάρος του το σύμβολο της δικαιοσύνης αποδείξεις για την αθωότητά του από οποιαδήποτε αδικοπραγία.
Πώς στη συμβολή του μυαλού της αρχαίας Αιγύπτου είναι αυτή η ιδέα;
Όταν το βάρος της καρδιάς και να αποδείξει την αθωότητά του σκορ ενοχής (Θωθ) θεός του λογαριασμού και εμφανίζει το αποτέλεσμα στην (AJ Auxerre) Κύριος του υποκόσμου, η οποία εμπίπτει μετά την εν λόγω να δώσει τη ζωή του θανόντος (ankh) για να ξεκινήσει μια άλλη ζωή
Όταν το βάρος της καρδιάς και να αποδείξει την αθωότητά του σκορ ενοχής (Θωθ) θεός του λογαριασμού και εμφανίζει το αποτέλεσμα στην (AJ Auxerre) Κύριος του υποκόσμου, η οποία εμπίπτει μετά την εν λόγω να δώσει τη ζωή του θανόντος (ankh) για να ξεκινήσει μια άλλη ζωή
Το υπόλοιπο βρίσκεται δίπλα σε μια άλλη μορφή του αιγυπτιακού θεού της παλαιάς με τη μορφή μια συμβολική συνιστώσα των ζώων του επικεφαλής ενός κροκόδειλου και ένα μπροστινό λιοντάρι και στο πίσω μέρος του Adelie και πήρε το όνομά του (Amou), ή (με τον θείο), ή (yum yum)
Που λέγεται στα Αραβικά (μακροφάγα), η οποία καταβροχθίσει την καρδιά των αμαρτωλών, αν αποδειχθεί η ενοχή του στην υπόθεση του ισοζυγίου του βάρους της καρδιάς. Η έννοια αυτού του θεού καταβροχθίζει την καρδιά του νεκρού έχασε την καρδιά και τη ζωή του τόσο στην ξηρά ή στη θάλασσα ή ποτάμι δεν έχει θέση στη γη και πάλι.
Μετά τη δίκη, ενώ δείχνουν την αθωότητα του θανόντος και την καταγραφή αυτού του θεού (Thoti) Κύριος του λογαριασμού και το υποβάλλει προς το θεό (AJ Auxerre) Κύριος του Κάτω Κόσμου, που δίνει δεύτερη ζωή του εκλιπόντος το σήμα (Ankh) για να ξεκινήσει τη νέα του ζωή
Θεωρούμε ότι οι αρχαίοι Αιγύπτιοι έχει καταγραφεί στο βιβλίο (πύλες): (αν τα σώματά σας θα κάνει για εσάς). (Εάν τα οστά σας θα ασφάλεια για εσάς). (Θα τείνουν μούμια φέρετρα και μούμια μάσκες, να ρίξει κατά μέρος) (η οποία απάλλαξε Idjrkm απολαμβάνουν τόσο πεδία (Yarrow) Παράδεισος και η αρχαία αιγυπτιακή φωτογραφία της Επιτροπής (Yarrow), ή AJ πεδία Auxerre του Θεού, όπως περιέχονται στο Βιβλίο των Νεκρών μάγια 110
Ένα νερό του ποταμού που πραγματοποιούνται σε μπλε και μεταξύ των πεδίων (AJ Auxerre), καθώς και το νεκρό και τα εμφυτεύματα και οι πηγές νερού σε διάφορα χρώματα και ο θανών να πλεύσει ελεύθερα σε αυτά τα ποτάμια που μεταφέρονται από μια μικρή βάρκα και μόνο. Σε ορισμένα τοπία είναι η γυναίκα του πίσω του στον τομέα (AJ Auxerre).
Το τοπίο είναι εκπροσωπηθεί από άλλο, όπως καθόταν μπροστά από ένα τραπέζι για φαγητό και ποτό προσφορές των τροφίμων, ποτά από φρούτα και εικόνες από αυτά (το ψωμί - μπύρα - κρεμμύδι - βόειο κρέας - μαρούλι - πάπιες - χήνες) και τα φρούτα (σταφύλια, τα σύκα, τα ρόδια .........) .
Το ερώτημα; Γιατί φανταστείτε τον αρχαίο αιγυπτιακό παράδεισο με αυτόν τον τρόπο
Το ερώτημα; Γιατί φανταστείτε τον αρχαίο αιγυπτιακό παράδεισο με αυτόν τον τρόπο
Φαντάζομαι ότι αυτό παράδεισο κάτω από τη γη, και ο λόγος που ο θανών ήταν θαμμένο κάτω από το έδαφος στο νεκροταφείο και η παρουσία των ποταμών έχει προέλθει από τη γεώτρηση του πηγάδια και το νερό τους.
Έτσι φανταστείτε ότι αυτό είναι ένας παράδεισος για τη ζωή των άλλων κάτω μέρος της γης αρδεύεται από πολλούς ποταμούς συμπεριλαμβανομένων των τομέων της Auxerre, αλλά τι γίνεται με τη μορφή των λιμνών και τα διαφορετικά χρώματα που δίνουν την εντύπωση στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις
Έτσι φανταστείτε ότι αυτό είναι ένας παράδεισος για τη ζωή των άλλων κάτω μέρος της γης αρδεύεται από πολλούς ποταμούς συμπεριλαμβανομένων των τομέων της Auxerre, αλλά τι γίνεται με τη μορφή των λιμνών και τα διαφορετικά χρώματα που δίνουν την εντύπωση στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις
Και Itbard στο νου αυτό που αναφέρεται στον παράδεισο του Ισλάμ για τους πιστούς δίκαιοι », αλλά για εκείνους που φοβούνται τον Κύριό τους, οι κήποι κάτω από την οποία ρέουν ποτάμια, ένα δώρο από τον Θεό και όταν ο Θεός είναι καλύτερος για τους δίκαιους," στίχος Σουράτ Al-Imran 198, και επίσης «Αυτά είναι τα όρια του Θεού, και να τηρείτε Αλλάχ και ο Αγγελιοφόρος Του, να εισαχθούν προς Κήπους κάτω ποταμών που εκβάλλουν, να επιμείνω σ 'αυτό τόσο μεγάλη νίκη, "Nisa
Νομίζω ότι η αρχαία αιγυπτιακή στον παράδεισο για τους δίκαιους, σκέφτονται - καλά - στη φωτιά ή κόλαση για τους κακούς, και έχω βαπτιστεί (SJ) και το νόημά της στην αρχαία αιγυπτιακή γλώσσα (πυρκαγιά), έχει φανταστεί τον αρχαίο αιγυπτιακό ήταν επίσης σε πάπυρο Βιβλίο των Νεκρών Spell αρ. 17.
Λίμνη είναι ένα κόκκινο cast των ασεβών Vthrq οργανισμών τους, αντιπροσώπευε το μυστικό της λίμνης, έστω και αμαρτωλός δεν μπορεί να βγει εύκολα. Σε μερικά θέα στη λίμνη και περιβάλλεται από ένα παχύ μαύρο τοίχο, δεν έχει καμία είσοδο ή έξοδο από εντελώς κλειστό
Ωστόσο, το καθεστώς της ενεργητικής άνθρωπος λείπει και δεν έχει διέξοδο από αυτούς, και είναι περιτριγυρισμένο από φίδια δωδεκάδα από το εξωτερικό του θανατηφόρα φίδια Kabra και τον σκοπό του αμαρτωλού που προσπαθεί να ξεφύγει από τη λίμνη της φωτιάς
Στις τέσσερις γωνίες της λίμνης, θα βρείτε οκτώ ή τέσσερα πιθήκους κάθεται στην καρέκλα για να φρουρήσει τη λίμνη ή την κόλαση για να αποτρέψει το κακό να δραπετεύσει και να βρει σε ορισμένες σκηνές πίθηκο, ένα για κάθε γωνία ή τρανομουγκάνα στο τέλος με τις τέσσερις πτυχές της φωτιάς, ένα σημάδι (SJ), που σημαίνει φωτιά. Στη μέση της λίμνης, θα βρουν τα πτώματα των ασεβών καίγονται, έχει γίνει το μαύρο χρώμα, και χωρίς ένα κεφάλι.
Θεωρούμε ότι η λέξη (SJ), στην αρχαία αιγυπτιακή, ομοιότητες Mourad τυλιγμένο σε Αραβικά (άργιλος), ένα από τα ονόματα της κόλασης.
Έχει ληφθεί πολλά από τα γυρίσματα ή κόλαση του πυρός σε πολλές από τις σκηνές παπύρων και ο τάφος, αν και οι λεπτομέρειες διαφέρουν, αλλά το περιεχόμενο και η προέλευση σε μία, δηλαδή, το κάψιμο των αμαρτωλών φωτογραφίας στη λίμνη της φωτιάς Mvsoly το κεφάλι, δεσμεύονται τα όπλα τους και σε ορισμένες σκηνές στο ανάποδα.
Έχει ληφθεί πολλά από τα γυρίσματα ή κόλαση του πυρός σε πολλές από τις σκηνές παπύρων και ο τάφος, αν και οι λεπτομέρειες διαφέρουν, αλλά το περιεχόμενο και η προέλευση σε μία, δηλαδή, το κάψιμο των αμαρτωλών φωτογραφίας στη λίμνη της φωτιάς Mvsoly το κεφάλι, δεσμεύονται τα όπλα τους και σε ορισμένες σκηνές στο ανάποδα.
Η ζωή μετά το θάνατο: Κάθε θάνατος του Μπάαθ και πάλι Yahya δεύτερη ζωή, του είπε του δευτερολέπτου ότι υπάρχει ζωή μετά θάνατον, και μάλιστα όταν δεν έχει δει ένα νεκρό εκ νέου το θέμα και να του πω τι συνέβη
* Πνεύμα: Είναι ένα από τα συστατικά του ανθρώπου, που πιστεύω ότι ζουν στη σάρκα για τη ζωή, τότε αφήστε άνοδο προς τον ουρανό με τη μορφή ενός πουλιού με το κεφάλι και το πρόσωπο του νεκρού, το οποίο τους με καύση (Ba), ο οποίος του είπε για το πνεύμα, παρά το γεγονός ότι το μυστικό των μυστηρίων του Θεού του Παντοκράτορα δεν θεωρείται από τους ανθρώπους μέχρι σήμερα, (Ζητούν περι σου το Πνεύμα, τόσο μικρότερη είναι η σειρά του Κυρίου), ιδίως όταν δεν έχουν δει μέχρι σήμερα ήταν ένας από τους νεκρούς προέρχονται από την ψυχή
Σύζυγος: αντίγραφο της ανθρώπινης συνοδεύει όλα τα υπόγεια του τη ζωή, και να συναντηθεί με τον κατά τη δίκη για να καταθέσει, για καλό ή το κακό, διότι βλέπει μέρα και νύχτα κατά τη διάρκεια της ζωής του Valgarin η οποία ξεκίνησε από την αιγυπτιακή (ka) ξέρει κάθε γωνία και σχισμή μαζί του, αναφέρθηκε στο Κοράνι ότι κάθε άτομο που έχει ορισθεί
Ή δίκη υπόψη: την ημέρα της αναμέτρησης και αντιποίνων, που είναι μάρτυρες (AJ Auxerre) για να δείτε το έργο του εκλιπόντος από την άποψη της εγκυρότητας και της διαφθοράς. Η ιδέα της λογοδοσίας και της τιμωρίας που περιέχονται στις μονοθεϊστικές θρησκείες, όταν είναι γνωστό ότι η αρχαία αιγυπτιακή υπάρχει ημέρα της αναμέτρησης και την τιμωρία στη μετά θάνατον ζωή
Ισορροπία και το βάρος της καρδιάς: Είναι το μέτρο με το οποίο να φανταστεί κανείς την αρχαία αιγυπτιακή για τη μέτρηση της βιωσιμότητας της διαφθοράς ή των δικαιωμάτων, και η γνώση του γεγονότος ότι είναι καλό ή καλό ή κακό.
* Καρδιά ή πρόθεση: μια πηγή καλού ή του κακού στον άνθρωπο. Καρδιά και των επιχειρήσεων των πλοίων και είναι ένα ελαφρύ απαλλαγμένα από τις αμαρτίες και την καλοσύνη οδηγό τις αμαρτίες και την καλοσύνη και την ανταμοιβή του παραδείσου και το γεγονός ότι κάθε βαρύ γεμάτο διαφθοράς καταλόγου αμαρτία και την ενοχή και κακά της μοίρας του, ή την κόλαση του πυρός
* Καρδιά ή πρόθεση: μια πηγή καλού ή του κακού στον άνθρωπο. Καρδιά και των επιχειρήσεων των πλοίων και είναι ένα ελαφρύ απαλλαγμένα από τις αμαρτίες και την καλοσύνη οδηγό τις αμαρτίες και την καλοσύνη και την ανταμοιβή του παραδείσου και το γεγονός ότι κάθε βαρύ γεμάτο διαφθοράς καταλόγου αμαρτία και την ενοχή και κακά της μοίρας του, ή την κόλαση του πυρός
Paradise (Yarrow): Αυτά είναι τα πεδία του Θεού (AJ Auxerre) Κύριος του άλλου κόσμου, μια ανταμοιβή για τους δίκαιους να ζήσουν μια δεύτερη ζωή Henneip κάτω από την οποία ρέουν ποτάμια, και τα μάτια για ένα ποτό και να ζήσουν με τους θεούς
Πυρκαγιά ή κόλαση (SJ): μια κόλαση ή μια κόλαση για το κακό, ως τιμωρία για ό, τι τα χέρια τους από τα δεσμευμένα τις αμαρτίες και τις αμαρτίες
Και εδώ και να σταθεί με την αρχαία αιγυπτιακή, διαπιστώνουμε ότι υπάρχει μικρή ομοιότητα μεταξύ των πεποιθήσεων των αρχαίων αιγυπτιακών και περιέχονται στην μονοθεϊστικές θρησκείες, ειδικά ανάσταση Ισλάμ και τη ζωή και παράδεισο και την κόλαση, έστω και αν ο Χριστιανισμός και το Ισλάμ άρχισε περίπου μετά από 332 χρόνια και 940 χρόνια μετά το τέλος του αιγυπτιακού πολιτισμού
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η Αίγυπτος είναι η χώρα των πολιτισμών, είδε επισκέψεις σε πολλούς από τους προφήτες του Θεού που μεταφέρονται τα μηνύματα από τα μεγαλύτερα άνθρωπο σε άνθρωπο, ώστε να η ζωή στη Γη σε συνθήκες ειρήνης
Αίγυπτος έχει δείξει (Sheth), Ben (Αδάμ), το δεύτερο προφήτες, η ειρήνη είναι επάνω σε αυτά και, επίσης, (Idris) και η ειρήνη είναι επάνω σε τον (Ibrahim) και του γιου του (Ismail) ειρήνη σ 'αυτούς ήταν παντρεμένος από την Αίγυπτο, καθώς και το (James) & Sons
Και αυτά (Ιωσήφ) ειρήνη είναι επάνω τους και τους απογόνους τους εγγονούς του (Μωυσής) - η ειρήνη είναι επάνω του - όλες αυτές οι προφήτες έζησαν στην Αίγυπτο των Φαραώ, και μετέφερε τα μηνύματα του Θεού προς τον άνθρωπο και τα ανθρώπινα δικαιώματα να υπενθυμίσει στο κοινό για τον Δημιουργό του και Bojbath, τα δικαιώματα και ρόλο στη ζωή
Λαμβάνοντας υπόψη την εξέλιξη της μεγάλης ανθρώπινης φυλής, ο Θεός έστελνε μια επιστολή του μετά την άλλη για να συμβαδίσει με την εξέλιξη αυτή και να καθοδηγήσει τον άνθρωπο στην ευθεία πορεία. Έχω βρει αυτά τα μηνύματα των αποστόλων, που τις λαμβάνει και επέλεξε μερικές από τις έννοιες
Εννοούμε τους ιερείς της αρχαίας Αιγύπτου και ναών και αναμιγνύουν αυτήν την αρχαία δόγματα, συμπεριλαμβανομένων μάθει από αυτά τα μηνύματα κατά τη διάρκεια, και υπήρχε αυτή η παράξενη ομοιότητα μεταξύ των ουράνια μηνύματα και την αιγυπτιακή Almtakdat
No comments:
Post a Comment