Saturday, 12 March 2011

Ο θάνατος και η ζωή μετά το θάνατο στην εποχή των Φαραώ

Έζησε τον αρχαίο αιγυπτιακό για περισσότερα από 40 χιλιάδες χρόνια στις όχθες του ποταμού Νείλου, και μετά από αυτό ήταν το κινητό στις ζούγκλες της Αιγύπτου κατά τη διάρκεια των αιώνων πέτρα, η οποία εκτείνεται σε περισσότερα από 700 χιλιάδες χρόνια π.Χ., όπου είχε ζήσει σε ομάδες κινητό που ζουν στην γενναιοδωρία των πλουσίων από την αιγυπτιακή Περιβάλλοντος Ηλικίες μάρτυρες αυτού του κλίματος Mutair βοήθησε την ανάδειξη του δάσους όπως είναι τώρα στους τροπικούς

 Με το τέλος των αιώνων πέτρα, και τη μετατροπή του κλίματος για την ξηρή περίοδο, άρχισα αυτό το δάσος και χώρων πρασίνου μετατρέπεται σταδιακά σε έρημο καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος της χώρας της Αιγύπτου και άρχισε να προσδιοριστεί τα χαρακτηριστικά της Αιγύπτου στην τρέχουσα γεωγραφική και περιορισμένο χώρο πρασίνου στην κοιλάδα του ποταμού Νείλου ως την κύρια πηγή νερού στην Αίγυπτο και μερικές οάσεις διάσπαρτα στη Δυτική Σαχάρα

 Και περνά μέσα από αυτή την κοιλάδα του Νείλου από το νότο στο βορρά, που μεταφέρουν βούρκος, Ersabh αριστερά και δεξιά, δημιουργεί αυτό και είχε ως αποτέλεσμα τη γονιμότητα, η οποία ζητούσε την αρχαία αιγυπτιακή εταιρεία κινητής στη σταθερότητα και τη μόνιμη διαμονή δίπλα στο ποτάμι, το οποίο έχει βοηθήσει τη δημιουργία των αρχαίων πολιτισμών και, μετά από αιώνες, έως την έναρξη των αιώνων πέτρα, σύγχρονο και προϊστορικά Πριν από την δυναστική και ιστορικές περιόδους

Η σταθερότητα αυτή βοήθησε τον αρχαίο αιγυπτιακό να προβληματιστούν σχετικά με τη ζωή του και το περιβάλλον του και το μέλλον του.

Ένα από τα βασικά απασχόλησε την αιγυπτιακή είναι το τέλος της ζωής του ήταν εγκόσμια και ο θάνατος είναι η μόνη αλήθεια στη ζωή του. Κάθε ανθρώπινο πρόσωπο και πρέπει να έχει το τέλος ενός θανάτου, που εκφράστηκε στην αιγυπτιακή γλώσσα (θάνατος) της κατανομής έχει έναν άνθρωπο να την αντιμετωπίσει την επέκταση προς το έδαφος

 Αναρωτήθηκε πολλά για το θάνατο; Τι μετά τον θάνατο; Είναι το τέλος της πρώτης ζωής; Ή η αρχή μιας άλλης ζωής, διαπιστώθηκε ότι ήταν αποτέλεσμα από το περιβάλλον γύρω από αυτό. Βρέθηκε η απάντηση δεν ρωτήσετε. Έδωσε τη δυνατότητα να σταθερότητας μετά την απαγόρευση της κυκλοφορίας, την ευκαιρία για προβληματισμό, και διαπίστωσε ότι ο ήλιος και το φεγγάρι και τα αστέρια, στη συνέχεια εξαφανίζονται και στη συνέχεια δείχνουν τα επεισόδια στην εν εξελίξει Vtakhtvy

Όπως και στον ποταμό Νείλο υπερχειλίσεις κάθε χρόνο και, στη συνέχεια, σταθεροποίηση, στη συνέχεια, εν ανεπαρκεία, τότε υπερχειλίζει πάλι, και ούτω καθεξής. Καθώς και τις καλλιέργειες και τα φυτά αναπτύσσονται και στη συνέχεια προέρχονται, και στη συνέχεια να αυξάνεται και πάλι, αλλά και βοήθησε στην ανακάλυψη της γεωργίας, όπου βλέπει ο σπόρος μεγαλώνει ένα δέντρο και στη συνέχεια δίνεται Bdhira καλλιεργούμενα δέντρα δεδομένη και ούτω καθεξής.

 Συνέκρινε τον εαυτό του και με τα στοιχεία του περιβάλλοντος γύρω του. Είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία του περιβάλλοντος. Αναρωτήθηκε θα μπορούσε να είναι η αρχή της δεύτερης του μετά το θάνατο. Και έθεσε το αντιλήψεις αυτής της ζωής. Voiguen ότι υπάρχει ζωή μετά το θάνατο και το αναπόφευκτο της ζωής αβέβαιη, αλλά την ίδια στιγμή διαπίστωσε ότι η εξάντληση σώμα μετά το θάνατο, αναρωτήθηκε πώς Yahya και πάλι χωρίς το σώμα, ήταν αναγκαίο να διατηρηθεί αυτό το σώμα κάθε φυσικής υπόστασης του

Μετά από πολλές αποτυχημένες προσπάθειες, κατάφερε να φθάσει στη διαδικασία της ταρίχευση του σώματος, το οποίο εκτείνεται από τα πιο σημαντικά έθιμα, επιτύμβιες, ειδικά κατά τους ιστορικούς χρόνους και είδα ότι το σώμα δεν είναι μόνο το νόημα της ζωής δεύτερη, αλλά υπάρχει και το πνεύμα που τους τροφοδοτούνται (Βα), το οποίο είναι το όργανο που ονομάζεται (Khet), το Πνεύμα είναι η δύναμη που συνεπάγεται η σάρκα, ο κινητήρας και ότι ερήμους του μετά το θάνατο

  Και εδώ είναι το ερώτημα πώς θα φτάσετε στην αρχαία αιγυπτιακή να γνωρίζουν ότι κάθε οργανισμός έχει ένα πνεύμα; Δεν είχε δει πριν ή μετά σε αυτήν την ημέρα το πνεύμα από το σώμα, η οποία αναφέρεται στο Κοράνι, «Ζητούν περι σου το Πνεύμα, τόσο μικρότερη είναι η εντολή του Κυρίου μου

 Το Πνεύμα δεν είχαν δει το μυστήριο του Θεού επί των ανθρώπων. Πώς η αιγυπτιακή σημαία ότι υπάρχει ένα πνεύμα με το σώμα; Για να απαντήσουμε στο ερώτημα αυτό, διαπιστώνουμε ότι η Αίγυπτος είναι η γη της Αιγύπτου είχε πολλούς από τους προφήτες και αγγελιοφόροι του Θεού και η πρώτη ήταν το "Seth" Μπεν "Αδάμ" ειρήνη είναι επάνω σε αυτόν και "Αβραάμ" και ο γιος του, "Ισμαήλ" και παντρεύτηκαν στην Αίγυπτο και στη συνέχεια "Jacob" και τα παιδιά του και από αυτούς, «Ιωσήφ»και «Μωυσής» Κουβέρτα ο Θεός όλα αυτά η ειρήνη του Θεού

 Εκτός από αυτούς τους αποστόλους και θα τους καλέσει να λατρεύουν τον ένα Θεό Κυριακή υπήρχε μια άλλη πηγή επεκταθεί στο "Αδάμ" ειρήνη σ 'αυτόν ο πατέρας του ανθρώπου, Vetoart από γενιά σε γενιά των αρχαίων Αιγυπτίων, οι πεποιθήσεις σχετικά με τη θνησιμότητα και το λογαριασμό και τον άλλο κόσμο, και αυτό ήταν το πέρασμα του χρόνου, ακινητοποιήθηκαν από το αρχαίο αιγυπτιακό στυλ και προσέγγιση.

 Ήξερε ότι υπήρχε το πνεύμα αυτών των λεγόμενων «Ba», η οποία αφήνει το σώμα μετά το θάνατο και να ανέβει στον ουρανό. Ποιο είναι αυτό που τον ώθησε να ενσαρκώσει τη μορφή ενός πουλιού ή ένα πουλί έχει ένα πράσινο κεφάλι του νεκρού, και ένα πρόσωπο, αλλά πού να μετατρέψει αυτό το πνεύμα; Είναι τοποθετημένο μέσα σε όλες τις θρησκείες

 Σπούδασε η αρχαία αιγυπτιακή ουρανό προσεκτικά και να παρακολουθεί τα αστέρια τους και να σχεδιάσετε έναν κύκλο αστρονομικό διάσημος, αλλά σημείωσε ότι το αστέρι της Αρκτικής είναι το μεσαίο και το Κέντρο για την γαλαξίες άστρα του ουρανού και Tdorholh, και τους πλανήτες, Fahadah ιδέα ότι η σταθερότητα αυτής της αστέρι και δεν να αλλάξει τόπο, ενώ της όλα τα αστέρια περιστρέφονται γύρω από αυτό, είναι ένα σύμβολο της αιωνιότητας και Asermdp . Νομίζω ότι τα πνεύματα ανεβαίνουν στον ουρανό με το αστέρι και στη συνέχεια πάλι πίσω στο σώμα τους για να αναβιώσει μια άλλη μια φορά

Επίσης, νομίζω ότι η αιγυπτιακή ότι πρέπει να αποθηκεύσετε το όνομα του εκλιπόντος, καθώς και το όνομα, την οποία ονόμασε (Ρεν) είναι μέρος μιας οντότητας που ο αποθανών τον ήξεραν όλη του τη ζωή, πρέπει να διατηρεί το καταγράφηκε μέσα και έξω από το νεκροταφείο και Tuabeth από το σπίτι και το εξωτερικό, καθώς και έπιπλα νεκροτομείο, χαρακτηριστικά ως παράδειγμα King (Τουταγχαμών).

 Ενδιαφέρονται για την αρχαία αιγυπτιακή, καθώς και την καρδιά, την οποία κάλεσε "Άμπε" και την καρδιά των σημαντικότερων μελών του ανθρώπινου σώματος που απαιτούνται για τη ζωή ήταν έντονος από την αρχαία αιγυπτιακή μετά τον θάνατο του τον πήρε από το στήθος και ταριχευμένα, και στη συνέχεια πάλι πίσω για να τοποθετήσετε το στήθος και πάλι

Και στην πεποίθηση ότι η πηγή της καλοσύνης και η πηγή του κακού στον άνθρωπο και μέσω των γνωστών ανθρώπινη καλοσύνη ή η διαφθορά και μέσω του βάρους καρδιάς κατά τη διάρκεια της δίκης του νεκρού μπροστά από το "Όσιρις" ο θεός του κάτω κόσμου με την πίστη της Αιγύπτου, είναι να γνωρίζουν την τύχη τους Paradise Oonar, όπου η καρδιά είναι αυτός που αγαπά και μισεί την το οποίο μεταφέρει το μίσος ή την αγάπη

 Πιστεύω ότι οι καλές πράξεις ή κακό προέρχονται από την καρδιά, αλλά ότι η καρδιά είναι το δοχείο, το οποίο περιέχει το έργο της ανθρώπινης ασθένειας γίνεται βαριά, όπως λέμε σε αυτές τις ημέρες: "Η καρδιά της Black" ή "Heart of Stone", και όταν το υπόλοιπο βάρους βάζει την καρδιά στο υπόλοιπο, ενώ η άλλη πλευρά οι θεοί κωδικό (Maat), μια θεά της δικαιοσύνης και της ισότητας, μπάντμιντον, Inc

 Εάν αυτή η καρδιά είναι ίση με το σταθμισμένο αυτού του κώδικα, θεωρείται ήπια, ελεύθερη από την αμαρτία και την ενοχή, η μοίρα του ιδιοκτήτη του Παραδείσου, η οποία ξεκίνησε με την επωνυμία "Yarrow" θεός τα άλλα πεδία του Όσιρι, ευλογημένος και χαρούμενος σε αυτήν. Εάν βρήκατε οποιαδήποτε βαριά καρδιά γεμάτη αμαρτία και ενοχή μοίρα του, ή την κόλαση, "SDJ" κάθε πυρκαγιά.

Και απεικονίζονται στη λίμνη εκρήξεις που περιβάλλεται τοίχο πυκνός μαύρος δεν έχει καμία πόρτα και ενημερώνοντάς τον για τις υπερπόντιες δεκάδες κόμπρες, και στη συνέχεια φράχτη τελευταία σε όλες τις υπογράφουν τέσσερις πλευρές της πυρκαγιάς ή την κόλαση (SDJ), ενώ όπως στις τέσσερις γωνίες τέσσερις φύλακες με τη μορφή τεσσάρων πιθήκους κάθονται σε καρέκλες για να αποτρέψει ξεφύγουν από το κακό, καθώς προσπαθούσαν να διαφύγουν μετά τη ρίψη τους στην κόλαση

Αυτή είναι μια αντιστροφή του Παραδείσου, το οποίο ονομάζεται "Yarrow", το οποίο αντιπροσώπευε τα ποτάμια τρέχει κάτω από το έδαφος και τους κήπους και τα σιντριβάνια νερού και άλλων που απολαμβάνουν οι δίκαιοι όλων των τύπων των τροφίμων και των ποτών, όπου φωτογραφήθηκαν και έχουν τους πίνακες των προσφορών, όπως αυτές καλλιεργηθεί τα πεδία, «Yarrow," και να ζήσουν ειρηνικά με τους θεούς.

Τα υπόλοιπα μέλη και αποτελείται από ήπαρ, το έντερο, το στομάχι και τους πνεύμονες, έχει αφαιρεθεί από το σώμα και το γεμιστό στα βάζα και να σώσει μια ιδιωτική ονομάζεται canopic βάζα σε σχέση με την πόλη της Canopus κοντά στην Αλεξάνδρεια και κουκούλες γενικά εκπροσωπείται θανόντος

 Στη συνέχεια, εκπροσωπούμενη με τη μορφή των αρχηγών των τεσσάρων παιδιών του Horus, (Snow F ασχήμια - γεννήθηκε ο θάνατος AFP - Hapi - Amesty), ενώ τα μάτια είχαν αφαιρεθεί από το πρόσωπο, καθώς ο εγκέφαλος ήταν εξάγονται μέσω των ρουθουνιών και να κάνει μια τρύπα στο πάνω μέρος του κρανίου.

Και μεταξύ του θανάτου και της δίκης ενώπιον του "Auxerre" Άρχοντα των άλλων κόσμο υπάρχει ο τάφος του νεκρού, που ο ίδιος έτοιμη πριν από τον θάνατο και την ταφή λόγους Metraouh μεταξύ μικρά δωμάτια και βεράντες, πυραμίδες, διαφορετική μορφή, αλλά και ένα στόχο: τη διαφύλαξη του σώματος μετά το θάνατο και από τη ζημία
 Θεωρούμε ότι αυτό το τάφο των θυρών και υπό την προϋπόθεση ψεύτικο κοσμούν τα ανώτερα τμήματα του τάφου, η οποία ονομάζεται επίσης τις πόρτες της ζωής, μια παράσταση σε πέτρα ή ξύλο για να διαμορφώσει τις πόρτες Μητρώο, με τις εικόνες του νεκρού ιδιοκτήτη του τάφου καθώς και τα ονόματα και τους τίτλους,

 Ο σκοπός αυτής της διευκόλυνσης για την ψυχή για να δει τον τάφο της Με Μπιλ Κλίντον από το σώμα της, και στη συνέχεια θα το τοποθετήσουμε στο τάφο, στη συνέχεια στην καλή της Μοσούλης στο ταφικό θάλαμο, καθώς και ότι τα σχέδια του της αρχαίας Αιγύπτου με το χέρι του σε παπύρους γραπτή "νεκρό", και ποια είναι παρούσα στον άλλο κόσμο, όπου οι εικόνες του Αγίου Πνεύματος στην το πουλί με ένα πράσινο ιδιοκτήτη τάφο κάτω στον ταφικό θάλαμο για να επιστρέψει στο σώμα της για να ζήσει ξανά

 Όπως και οι πόρτες διακοσμημένα με σκηνές από τη ζωή και τα δώρα προσφορές, οι μεταφορείς κινούνται τα πρόσωπά τους στις πόρτες της ζωής, από όπου αποφοίτησε το πνεύμα με την νύχτα για να λάβουν αυτά τα δώρα έκρινε ότι η αρχαία αιγυπτιακή.

Αλλά η ιδέα της ύπαρξης του αιγυπτιακό τάφο του νεκρού και πώς να βγούμε από αυτό, εκτός εάν Almmia ταφικό θάλαμο μέσα στο φέρετρο; Και πώς θα βγει από αυτά

Νομίζω ότι η αρχαία αιγυπτιακή να μείνει ο τάφος δεν ήταν παρά μια προσωρινή κατοικία για περιορισμένο χρονικό διάστημα που δεν γνωρίζει μια περιοχή όπου ήταν ο τάφος του, ένα άλλο σπίτι γι 'αυτόν, η προσωρινή στέγαση ήταν αναγκαίο να προβλεφθεί ο τάφος το μόνο που χρειαζόταν και να χρησιμοποιηθεί στο έργο του κοσμικές, θα βρείτε στον τάφο του Βασιλείου, «Hetepheres" η μητέρα του βασιλιά "Χέοπα »στο 2620 π.Χ.. m, το οποίο περιέχει Nmusep των επίπλων και ένα κρεβάτι και μια καρέκλα και κιβώτια, κοσμήματα, εργαλεία, τρόφιμα και ένα φορείο

Καθώς και τον τάφο του "Τουταγχαμών"και όλα τα έπιπλα, εργαλεία και σκεύη, κλπ. Όλα αυτά που είχε χρησιμοποιηθεί στον άλλο κόσμο παραμένει στον τάφο για την περαιτέρω χρήση σε αυτές τις προσωρινής παραμονής

 Με την επιστροφή της ψυχής προς το σώμα θα Yahya δικαιώματα του αποβιώσαντος και ζωντανός ως ένα αντικείμενο που πρέπει να χρησιμοποιούνται αυτά τα πράγματα βγαίνουν τη νύχτα σε ό, τι του είχε δώσει και στη συνέχεια πάλι πίσω στην Yahya Bcyprh φαγητό και ποτό, αλλά το πώς θα βγει από το φέρετρο, ερμητικό κλείσιμο. Πιστεύω ακράδαντα ότι θα ανοίξει μαγικά το φέρετρο και ο τάφος για να πάει στον άλλο κόσμο

Αλλά τι μετά από αυτό το χρονικό διάστημα; Πιστεύεται ότι η αρχαία αιγυπτιακή ότι υπάρχει ημέρα της αναμέτρησης στο βασίλειο, "Auxerre" Κύριος του άλλου κόσμου που στη συνέχεια θα βγει σε αυτή τη δίκη, το οποίο ανεγέρθηκε σε αυτόν, μπροστά από 42 θεών και φέρει τον τίτλο «Auxerre", όπου είναι το βάρος της καρδιάς του στην ισορροπία με την "Horus" και Anubis "μπροστά από το σύμβολο της δικαιοσύνης" Maat
Τοποθετούνται σε μέρη όπου η καρδιά από τη μία πλευρά, το σύμβολο της αλήθειας και της δικαιοσύνης, αφενός, ένα φτερό ή τον κωδικό θεών "Maat"Αν η αναπαραγωγή βάρος Αυτό δείχνει την αθωότητα των αμαρτιών του θανόντος

Το βάρος του σημαίνει ότι η καρδιά είναι ένοχος για τη διάπραξη αμαρτίας. Στην περίπτωση αυτή, ρίχνει στην καρδιά του "Θείος" για να καταβροχθίσει την καρδιά, ένα ζώο με έναν κροκόδειλο και ένα μπροστινό λιοντάρι και πίσω του Adelie, και αυτό είναι αυτό που σημαίνει ο κληρονομούμενος για την απώλεια της ζωής, είτε στη θάλασσα ή τον ποταμό και για τον λόγο αυτό δεν έχει περιθώρια να ξεφύγει με τη ζωή του. Όπως γνωρίζεται το σώμα με τη λίμνη της φωτιάς "SDJ

 Από εδώ, διαπιστώνουμε ότι το θέμα του θανάτου και μετά το θάνατο ήταν κυρίαρχη στη σκέψη και το μυαλό της αρχαίας Αιγύπτου, Vaaml σκέψη, τον προβληματισμό και τη φαντασία που εικόνες του φαντασίας του όλες αυτές τις πεποιθήσεις, το οποίο πέτυχε όλα τα αποτελέσματά της, τόσο πάπυρο σε αυτό που είναι γνωστό ως «Βιβλίο των Νεκρών"και "τι είναι στον άλλο κόσμο "και" πύλες ". Όπως και στις πλευρές του τα φέρετρα και τάφων καθώς και από τις συνήθειες και τις παραδόσεις της ταφής και πέρα

 Και τελικά εγκαταστάθηκε στην εγκόσμια ζωή μόνο η αρχή της αιώνιας ζωής αιωνίου στον κόσμο, το άλλο

               

No comments:

Post a Comment