Monday, 14 March 2011

Αρχιτεκτονική στην ισλαμική Αίγυπτο

Όταν οι Άραβες κατέκτησαν την Αίγυπτο και άλλες χώρες δεν έχουν καμία εμπειρία στον τομέα της αρχιτεκτονικής, με επιβληθεί περιβάλλον της ερήμου να ζουν στην έρημο και τις πόλεις στην Αραβική Χερσόνησο απομονωθεί από το υπόλοιπο των αρχαίων πολιτισμών, είτε στο Ιράκ ή την Αίγυπτο ή την Υεμένη, δεν προβλέπεται κάτι αντίστοιχο στην αραβική κτίρια Χερσονήσου, τεράστια ναοί ή σπίτια ή παλάτια, η οποία έχει δει μεγαλύτερη κτίρια του φαραωνικού Αίγυπτο

 Όπως οι ναοί του Καρνάκ και του Αμπού Σιμπέλ, Λούξορ, Μεντινέτ Χαμπού, καθώς και τις πυραμίδες δείχνουν το βαθμό στον οποίο οι αρχαίοι Αιγύπτιοι στον τομέα της αρχιτεκτονικής, η οποία συνεχίστηκε κατά τη διάρκεια του Γκρέκο και ρωμαϊκή ήταν η δημιουργία των ναών της Φίλαε και Edfu και Dendera καθώς και η δημιουργία της πόλης της Αλεξάνδρειας Bembaineha μεγάλη πολυτέλεια, καθώς και στρατιωτικό φρούριο απόρθητο ως ένα φρούριο της Βαβυλώνας στην Αίγυπτο παλιά

Έτσι, όταν οι μουσουλμάνοι κατέκτησαν την Αίγυπτο και οι Άραβες να εισέλθουν στην ισλαμική εποχή, οι μουσουλμάνοι άρχισε η χρήση των αδελφών Χριστιανών να τους βοηθήσει να χτίσει τζαμιά και τα σπίτια τους, τα παλάτια, τις αγορές και τα λουτρά και άλλα κτίρια

 Ήταν φυσικό να παρουσιάζει την επιρροή του αρχαίου αιγυπτιακού πολιτισμού, Ελληνικά Ρουμάνικα στην ισλαμική αρχιτεκτονική πρώτο στην Αίγυπτο, γιατί Albany είναι το ίδιο με το αιγυπτιακό, οι οποίοι έχτισαν τα κτίρια αυτά στην αρχαία Αίγυπτο, ελληνικά, ρουμανικά και αντανακλάται και εμφανής στην αρχιτεκτονική των μουσουλμανικών τεμενών στην Αίγυπτο από την άποψη του συνολικού σχεδιασμού Τζαμί

Καθώς και τα συστατικά στοιχεία του τεμένους, καθώς και διακόσμηση και να βρούμε αυτό σαφές με την παρουσία κύρια είσοδος οδηγεί σε μια ανοικτή αυλή και σαλόνι για τους κίονες και το εσωτερικό της προσευχής, το μιχράμπ και ο τόπος να βρούμε τα ίδια στοιχεία που μοιάζουν με τους ναούς, οι εκκλησίες και διαφορετικές θέσεις εργασίας και οι τίτλοι

 Όπως και η παρουσία οβελίσκοι, πύργοι και στους ναούς, εκκλησίες, και βρίσκουμε εκπροσωπούνται στο τζαμί Palmazn. Επίσης θεωρούμε ότι ο σχεδιασμός των παραθύρων και είναι εξοπλισμένα με χρωματιστό γυαλί στις εκκλησίες, έχει εφαρμοστεί στις βιτρίνες των τζαμιών, καθώς και τη διακόσμηση των ναών και των θρησκευτικών κειμένων, όπως στις εκκλησίες, τα οποία είναι διακοσμημένα με μεγάλη Κοπτική Χριστιανική κειμένων και διακόσμηση των τζαμιών κείμενα από το Κοράνι σε πτυχές της διακόσμησης των τζαμιών, ειδικά σε εξειδικευμένες

 Μουσουλμάνοι στην Αίγυπτο κατά την αραβική κατάκτηση της Ισλαμικής ανθρώπων που ζουν σε σκηνές στην Fustat Με την αύξηση του αριθμού των μετά την άφιξη της οικογένειάς τους στην Αίγυπτο, άρχισαν να χτίζουν τα σπίτια και τα παλάτια και τα διοικητικά κτίρια
Όπως ένα σπίτι του χρήματος και το Δικαστικό Μέγαρο και άλλα κτίρια στο ίδιο αρχιτεκτονικό στυλ του Χριστιανισμού στην Αίγυπτο, μαζί με τα αρχιτεκτονικά στοιχεία του αρχαίου αιγυπτιακού πολιτισμού, ιδιαίτερα στα παράθυρα και εξαερισμό και τη χρήση του φυσικού φωτισμού και διακόσμηση των κτιρίων

 Με το πέρασμα του χρόνου, οι Μουσουλμάνοι άρχισαν να αποστάξουν αρχιτεκτονική των δικών τους, προσθέτοντας τα στοιχεία των επιμέρους μουσουλμάνων δεν είναι γνωστή για τον πολιτισμό, την αιγυπτιακή Φαραώ ή κατά τη διάρκεια της ελληνορωμαϊκής αρχίζει γεωμετρικά και floral διακοσμήσεις στην ισλαμική αρχιτεκτονική, είτε σε κτίρια από πέτρα ή ξύλο στοιχεία και βρίσκουμε αυτό τόσο εμφανές όσο σε ό, τι επηρεάζεται από την ισλαμική τζαμιά στην Αίγυπτο

 Δεδομένου ότι οι εσωτερικές και εξωτερικές διακοσμήσεις τοίχων έχουν γίνει με μια ενιαία νέα εποχή με όλα τα μεσαιωνική ισλαμική εποχή στην Αίγυπτο, είτε διοικητές ή Ataiwlaunayn ή Φατιμίδων Μαμελούκων ή
 Ακόμη και την Οθωμανική περίοδο, διαπιστώνουμε ότι κάθε εποχή έχει τα δικά της χαρακτηριστικά, ιδιαίτερα στον μιναρέδες και τρούλους. Καθώς και παλάτια και τα σπίτια, έτσι ώστε οι αρχαιολόγοι μέσα από τη μελέτη του στίχου αρχιτεκτονικών στοιχείων μπορεί να καθορίσει την ηλικία του κάθε κτιρίου ή ένα τζαμί ή μια πόρτα ή έναν αρχιτέκτονα με τα χαρακτηριστικά της κάθε εποχής

   

No comments:

Post a Comment