Friday 11 March 2011

Ναός του Abydos

Abydos ναός βρίσκεται στο κέντρο Balyana στο Sohag
Ναός είναι ένα όμορφο λεπτό, έκτισαν πρώτα ο βασιλιάς, «City Ι», ο δεύτερος βασιλιάς του δέκατου ένατου δυναστείας, και ο πατέρας του διάσημου βασιλιά "Ραμσή ΙΙ». Μια επιτύμβια ναού, καθώς και του "City Ι" εντός της περίφραξης, περιλαμβάνει μια συνολική αρχαίο τάφο, ο οποίος προϋποθέτει ότι ο τάφος του θεού "Όσιρις

Οι ημέρες γύρω από την ευημερία του κήπου ναού έχουν φυτευτεί με ανθοφόρα φυτά, δέντρα Albasagh. Το πρόσφατα αποκάλυψε η αρχική μπροστά από το ναό, και την εκ νέου εγκατάσταση, εμφανίστηκαν δύο μεγάλες Abhan του ναού, και ο χώρος, η οποία ακολουθείται από τη θέση του ναυπηγείου, πρώτο και δεύτερο προαύλιο του ναού.

 Η Osabhma πολλές ζημιές, τα δύο τέλος στην πρόσοψη ναού, καθώς και η σημερινή πλατεία Bomayth εισόδου και τα τείχη που έχουν εκδοθεί από γεώτρηση μερικά από τα γεγονότα "Ραμσή ΙΙ» του πολέμου, και τις νίκες του στην Ασία. Καθώς και βιβλία με ορισμένες από τις αναμνηστικές επιγραφές της

Υπενθυμίζεται ότι η «Ραμσή ΙΙ" ολοκλήρωσε την κατασκευή του ναού, «Abydos» μετά το θάνατο του πατέρα του βασιλιά, την "πόλη μου". Αλλά το μέρος που χτίστηκε στην εποχή του «City» ήταν πολύ μεγαλύτερη από ό, τι τεχνικό τμήμα του ολοκληρώσει την κατασκευή "Ραμσή ΙΙ

 Και ο Ναός του «Αβύδου» πολύ διαφορετικό από το σχεδιασμό των άλλων αιγυπτιακούς ναούς, που εγκωμιάζει ως επί το πλείστον με τη μορφή ενός ορθογωνίου, και όλα τα σαλόνια και Hjradtha σε έναν άξονα. Ο ναός της "Abydos», η διάταξη είναι πολύ μοναδικό, καθώς είναι υπό τη μορφή του ορθή γωνία, είτε με τη μορφή του λατινικού αλφαβήτου L. Η καμπίνα βρίσκεται στα άγια των αγίων, ένα κύριο διαμέρισμα που είναι κάθετο προς το αυλές αλυσίδα, καθώς και αίθουσες για τις διαδοχικές στήλες

 Υπάρχουν πολλές κολώνες η αίθουσα είναι μια αίθουσα των κιόνων που χτίστηκε από το βασιλιά, "Πόλη μου», αλλά η διακόσμηση έγινε κατά τη βασιλεία του γιου του "Ραμσή ΙΙ». Και το μήκος του δωματίου περίπου 55 μέτρων, πλάτους περίπου 11 μέτρων. Το ανώτατο όριο βασίζεται σε είκοσι τέσσερις κίονες.

Και στήλες από το κάτω μέρος του εντύπου του παπύρου, αλλά κορώνες τους για το λουλούδι δεν ανθίζουν ακόμα. Οι στήλες χωρίζονται σε δύο σειρές, η κάθε σειρά από δώδεκα στήλες. Κάθε γραμμή χωρίζεται σε έξι ομάδες, κάθε ομάδα και στις στήλες που βρίσκονται κοντά, τότε υπάρχει μικρή αίθουσα διάδρομο, και στη συνέχεια να βρει τις άλλες δύο κοντά στο άλλο, και ούτω καθεξής .. Υπάρχουν επτά χωρία στο διάδρομο αίθουσα συνδέεται με άλλα, όπως-υπόστυλη αίθουσα του δεύτερου

Υπόστυλη αίθουσα του δεύτερου

Ένα δωμάτιο στο ναό του τα ακόλουθα: «City Ι"και η οροφή του ασκείται τριάντα έξι κίονες .. Χωρισμένη σε τρεις σειρές, κάθε σειρά στα δώδεκα στήλες. Όπως και το άλλο δωμάτιο αποτελείται από ομάδες σειρές κιόνων, το καθένα αποτελούμενο από ένα σύνολο δύο

 Έτσι, υπάρχουν επτά διαδρόμους μεταξύ τους, όπως συμβαίνει στην πρώτη αίθουσα. Συνδέονται με καθέναν από τους επτά άξονες σε κάθε μία από τις αίθουσες, και τελειώνει επτά ιερά κόγχες, που τοποθετήθηκαν αγάλματα των θεών

Αφού αφιέρωσε το μιχράμπ Το πρώτο από τα δεξιά του θεού "Horus", και στη συνέχεια, η θεά ναός "Isis", τότε ο θεός "Όσιρις", τότε "Αμμωνα", τότε "Horakhty" Ra-Harakhty θεός του ήλιου το πρωί και στη συνέχεια «Πτα», και, τέλος, ο ναός βασιλιά «Εγώ City".

 Πίσω από το βωμό του "Όσιρις" Υπάρχει μια πόρτα που οδηγεί σε μια μικρή αίθουσα των κιόνων, με τρία μικρά παρεκκλήσια της Αγίας Τριάδας των Θεών συγγραφέας του "Όσιρις", και "Isis", και "Horus". Υπάρχουν περίπτερα, καθώς και άλλες ad hoc για κάθε ένα από τους θεούς "Nefertum,»και«Πτα, τη ζάχαρη,"τότε "ζάχαρη

 Οι επιγραφές αυτού του χώρου έχει γίνει κατά τη βασιλεία του βασιλιά "Πόλη μου». Είναι τόσο όμορφο, επιγραφές, και τα περισσότερα από τα θέματα που σας μιλάμε για έναν βασιλιά της Μεγάλης Πόλης με τους θεούς της Αιγύπτου, παρά το γεγονός ότι ο ναός ήταν αρχικά θεσπιστεί προς τιμήν του θεού "Όσιρις

Νονά Κατάλογος

Από τη μία πλευρά στον ανατολικό τοίχο της αίθουσας υπάρχει μια πόρτα στον τοίχο οδηγεί σε ένα στενό διάδρομο συνδέεται με ένα άλλο δωμάτιο με κίονες. Στη μέση του διαδρόμου αυτού είναι ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα στην ιστορία των Φαραώ. Αυτό το πρότυπο είναι ένα «νονά λίστα" διάσημο "Κατάλογος των Abydos», ένα κατάλογο με τα ονόματα των βασιλέων της Αιγύπτου, ο οποίος έκρινε ότι αυτές είναι «City Ι" βασιλιάδες της χώρας έννομο

Ο κατάλογος αυτός έχει ξεκινήσει για λογαριασμό του βασιλιά, «Μίνα», και κατέληξε για λογαριασμό του βασιλιά, «Πόλη», αγνοώντας το όνομα της βασίλισσας "Χατσεπσούτ," και τα ονόματα των βασιλέων της εποχής μεταρρύθμισης των θρησκευτικών ψευδαίσθηση του «Akhenaton» και οι διάδοχοί του, συμπεριλαμβανομένου του "Τουταγχαμών

 Στο μακρύ διάδρομο που οδηγεί στο «Aloozurion. "- η οποία ξεκίνησε το κτίριο του βασιλιά, την "πόλη μου" (περίπου 1290-1279 π.Χ.) Στην "Abydos», Iqapelln αυτό το μοτίβο γύρω από το θεό,"Nunn" Μοναχή μια βάρκα ανελκυστήρα για Solar "Khyeery" Khepry, μια σκηνή από το "The Book of Gates" Βιβλίο του Gates. Και η έννοια της ονομασίας "Khyeery "Kebri" είναι το ρήμα"διάβαζε", όπου "Khyeery» συμβολίζει τη γέννηση νέων και ανανέωση, και απεικονίζονται με τη μορφή ενός σκαραβαίου (κάνθαρος ).

       

No comments:

Post a Comment