Sunday, 9 January 2011

Φαραώ Ακενατόν - τη λατρεία του ενός Θεού

Akhnaton Akhnaton είναι ο βασιλιάς της Αιγύπτου, ο Φαραώ Αμενχοτέπ IV «Αμμωνα εκφράζει την ικανοποίησή της», και πήρε το όνομά του στην κλασσική Omnovis πηγές. Ο πατέρας του, Αμενχοτέπ Γ '(1417 -1379 π.Χ.). και η μητέρα του, Tiye, η οποία καταγόταν από το δημοφιλές περιβάλλον, σε αντίθεση με αυτό που ήταν γνωστό για τις συζύγους των Φαραώ, που Thdrn διαφορετικών στελεχών. Η τροφός είναι Τ, και ο σύζυγός της, ο διοικητής των οχημάτων Μάλιστα, η θεία και η αδελφή του, της βασιλομήτορος είναι ο «θάνατος αστέρι» Moutnejmet.

Μιλήστε σχετικά με τις πηγές για το γάμο του με την πριγκίπισσα της Νεφερτίτης (Fine ήρθε), το οποίο ονομάστηκε ομορφιά υπέροχα, και ως Πριγκίπισσα Mitanip χωρίς να βασίζονται στην εν λόγω αποδεικτικά στοιχεία, δεν γνωρίζουν τίποτα για την προέλευσή του, και της αιώρησης μεγάλη αβεβαιότητα σχετικά με το οικογενειακούς δεσμούς με τη βασιλική οικογένεια και περίπου οι αυλικοί που ζούσαν σε εξαρτώμενα άτομα. Αλλά είναι ένα γνωστό γεγονός ότι το βασιλικό ζεύγος ευλογημένος με έξι κόρες, εκ των οποίων Meritaten τη σύζυγο και τη συνεργασία Kreet Okhansn Baaton γυναίκα Ατέν Τουταγχαμών (Τουταγχαμών).
Έχοντας λάβει ο νέος βασιλιάς που ονομάζεται Βασιλική, η οποία έγινε μετά τη στέψη του «Nfarrakbrora», αλλά μετά από έξι χρόνια της υπεροχής του στο θρόνο αποκαλούσε τον εαυτό του «Ακενατόν», ένα όνομα που έγινε διάσημο από

 Ακενατόν κυβέρνησε για σχεδόν δύο δεκαετίες (1379-1362 π.Χ.)., όμως, την αρχή της μικτής του μέχρι το τέλος του κανόνα του πατέρα του, ο οποίος κατά τη διάρκεια της βασιλείας της Αιγύπτου του έφτασε στο απόγειο της δόξας του στην αρχαία ιστορία, επέκτεινε την επιρροή της από το νησί Lafratip και την Ανατολία, την Κρήτη και το Αιγαίο Πέλαγος λεκάνη της Nuba

Υπό αυτές τις συνθήκες άρχισαν να Αμενχοτέπ IV, που αποτελεί διάδοχο του θρόνου, και στη ζωή του πατέρα του, την άσκηση της λατρείας και θρησκευτικές τελετές κληρονομήσαμε από τους πατέρες, ιδίως σε σχέση Αμμωνα - ο θεός Ρα επίσημη του κράτους. Και που την ίδια στιγμή ανακοινώνουμε μια νέα θρησκευτικές ιδέες εξελιχθεί μέχρι να μετατραπεί σε αίρεση (αίρεση) για να βγείτε από τις επικρατούσες παραδοσιακές διδασκαλίες. Αλλά η νέα θρησκευτική προσανατολισμούς αυξημένη και πιο σαφές ότι πίσω από τον πατέρα του στο θρόνο. Κατά το έκτο έτος της βασιλείας του (1374 π.Χ.). Ο βασιλιάς ανακοινώνει τις αρχές μιας νέας θρησκείας καλεί για τη λατρεία του Θεού είναι ένα «βρυχηθμό», ήταν σαν ένα φτερωτό δίσκος του ήλιου
Χωρίς διακοπή την παράδοση προσευχής βασιλιάς κληρονόμησε τις εργασίες για να τονίσει κάποια από τα χαρακτηριστικά που είδε πιο ρεαλιστική έκφραση του Θεού που ήθελε να είναι πιο κοντά σε όλους τους ανθρώπους, όσο και παγκοσμίως, είναι πανταχού παρούσα, σε εκείνη την εποχή άνοιξε την Αίγυπτο τις πόρτες για την κάλυψη περιλαμβανομένου του περιβάλλοντος γείτονες, και έπρεπε να εξαιτίας της να επανεξετάσει τα θεμέλια της εσωτερικής και πνευματικής ζωής.

 Δεν περιλαμβάνει λατρεία στη νέα θρησκεία του Ακενατόν κάθε μυστική διαδικασία, δεν επιβάλλεται στους ανθρώπους από ορισμένες τελετουργίες, αλλά δεν ξέρουν πώς να λατρεία υπήρξε μια στροφή από την παλιά στη νέα λατρεία. Αρχαιολογικές αποδείξεις ότι Ακενατόν αναπτύξει μια σειρά αστικών εγκαταστάσεων, κυρίως και ο περίφημος ναός του Καρνάκ (κοντά στο Λούξορ σήμερα), και η πόλη Okhitt Ατέν, νέα πρωτεύουσα του, η οποία το Τελ-ελ-Αμάρνα στην Άνω Αίγυπτο πάνω από τα ερείπια της παλιάς
Στο χώρο σήμερα είναι γνωστό ως το συγκρότημα Καρνάκ περιλαμβάνει μια σειρά αρχαίων ναών, το οποίο ήταν το πιο σημαντικό σπίτι του Άμμωνα, θεού της επιλογής για την άρχουσα τάξη της δεκάτης ογδόης δυναστείας, και περιβάλλεται από τα σπίτια των ηλικιωμένων ιερέων. Σε αυτό το μέρος και στα ανατολικά της πυραμίδας του Αμμωνα Ακενατόν δημιούργησε ένα ναό για να τον Ατέν, τον ήλιο φωτεινό. Ο στόχος αυτής είναι σαφής: η δημιουργία μιας νέας θρησκείας να αντικαταστήσει το παλιό λατρείας. Διετέλεσε Επικεφαλής σε μια εντυπωσιακή ποιητική ύμνους προς τον Κύριο Aton, η οποία συμβολίζεται από το δίσκο ήλιο, και δήλωσε ότι δεν υπάρχει ζωή για κάτι άλλο από Αυτόν

Στην πρόσκλησή του για ανανέωση των βασιλιάς ανακοίνωσε ότι ο ιερέας ότι η ευλογία του Ατέν δεν περιορίζεται στην Αίγυπτο και το λαό της, αλλά είναι τα πλάσματα σε όλους τους χώρους των ανθρώπων και των ζώων, η οποία χορηγήθηκε ένα βρυχηθμό όταν Crogah δύναμη των αντικειμένων και δημιουργεί έτσι ώστε να συνεχίσει το δώρο της ζωής και στο ηλιοβασίλεμα σβήνουν τη ζωή σε όλα. Όταν ο κόσμος χάνει την αναπνοή της ζωής αυτού του κόσμου εισέρχεται σε ύφεση, σε μια εποχή που ο ήλιος αποστέλλονται σε νέα κάρτα, όπου θα εξαφανιστούν από προσώπου γης. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ορισμένες ομοιότητες μεταξύ του περιεχομένου των τραγουδιών αυτών Alokhanatonip και το ψαλτήρι, το οποίο αποδίδεται στην David (το δέκατο αιώνα π.Χ.). Ειδικά τον ψαλμό 104

Σε Θρησκεία Alokhanatonip εισήγαγε τροποποιήσεις στη θεωρίες σχετικά με το θάνατο και την κηδεία τελετές και τις παραδόσεις της ταφής, και παρείχε επεξηγήσεις Nchorep νέα Aloozyrep παλιές παραδόσεις του άλλου κόσμου. Η δύναμη του Αμμωνα είναι κρυμμένη, όπως υποδηλώνει το όνομά της, δεν αποτελεί πλέον ο βασιλιάς, τίποτα αλλά αυτό που είναι καταπληκτικό. Ο βασιλιάς ο οποίος επέλεξε το όνομα του θεού είναι γνωστό στα αρχαία κείμενα των πυραμίδων, της τρίτης χιλιετίας π.Χ.. Μ είναι οποιοσδήποτε πλανήτης ονομάστηκε Ατέν τον ήλιο η πηγή όλων των πραγμάτων, ήρθε να κληθεί όταν κάποιο από τα θέματά του Ακενατόν «Abdul Aton». Και ο βρυχηθμός του που ήταν στη Μέση Βασίλειο αεροφωτογραφία του βασιλιά κατά την αναχώρηση του στον κόσμο των νεκρών, αυτό είναι πίσω, όταν μετατράπηκε σε ιερό σάρκα, στο σώμα, το οποίο βγήκε από αυτό

 Ακενατόν και η χρήση των τεχνών για να διαδώσει τις διδασκαλίες του, και εργάστηκε ο ίδιος για την εκπαίδευση των καλλιτεχνών και να τους οδηγήσουμε στο χρόνο του, επειδή κρίνει αναγκαίο να μεταφράζει τις ιδέες με τις μορφές των νέων θρησκευτικών και ρεαλιστικές. Στο ναό του Καρνάκ που έχουν συσταθεί από τα ανατολικά προς το βρυχηθμό της εικόνας του βασιλιά και αντιμετωπίζεται με φωτογραφίες της οικογένειάς καταπληκτικό ρεαλισμό του. Υπογραμμίστηκε στην μορφή Ακενατόν στρεβλώσεις που προορίζονται για το σώμα, και ζωγραφισμένα στο πρόσωπο της σημάδια ενδοσκόπησης, όταν ένας καλλιτέχνης που ενδιαφέρεται να προβληματιστούν σχετικά με την εμπειρία του αυτο-βαθιά σε μια προεπισκόπηση του τι είναι να σκεφτεί σε αυτό το στάδιο της ιστορίας της Αιγύπτου, και εκφράζοντας την προσπάθεια έχει ως στόχο να εκφράσει τα συναισθήματα του εσωτερικού αντικειμένου να απεικονίσουν το πραγματικό σχήμα του σώματος. Vokhanaton συνιστά ότι τα πάντα πρέπει να θυσιαστούν για την αλήθεια, που είναι η πηγή της ισορροπίας και της δικαιοσύνης και της ζωής των στοιχείων εικόνας αγιότητα όπως αντανακλάται στον καθρέφτη της πίστης
Πέρασε τα πρώτα χρόνια της βασιλείας του Αμενχοτέπ IV, Ακενατόν, καθώς οι συμμετέχοντες της Αρχής, με τον πατέρα του στην πρωτεύουσα καλή. Αλλά ήταν αποφασισμένος να επιτύχει τη μεταρρύθμιση των θρησκευτικών ριζοσπαστική, άφησε τα κεφαλαιουχικά αγαθά με τη συγκατάθεση του πατέρα του βασιλιά, και καθιέρωσε σε απόσταση περίπου τριακόσια εβδομήντα πέντε χιλιόμετρα βόρεια της Θήβας, μακριά από τη γη του Αμμωνα, μια νέα πόλη σύντομα έγινε η πρωτεύουσα της Zahara είναι Okhitt Ατέν (Αμάρνα)

 Ακενατόν και, στη συνέχεια, μεταφοράς της έδρας της στη νέα αυτή πόλη για να ζει με σύζυγο και Jawarih και τα μέλη του περιβάλλοντός του του ανώτερου προσωπικού και έξι κόρες που Onjpthn Νεφερτίτη. Φαίνεται ότι η βασιλική οικογένεια ζούσε μια ευτυχισμένη ζωή στο Okhitt Ατέν ακόμη και διάσπαση της οικογένειας στα τελευταία χρόνια της του

 Δεν ήταν μόνο η αλλαγή του τρόπου ζωής των Φαραώ στη σχέση του με την οικογένειά του και το κοπάδι του, αλλά υπάρχει μια αλλαγή στο ύφος των Αιγύπτιος βασιλιάς τονίζεται στη μελέτη των διπλωματικών μηνυμάτων στα αρχεία Πέστε el-Amarna Αποκαλύπτει η μέθοδος επικοινωνίας και ανταλλαγής μηνυμάτων μεταξύ των βασιλιάδων και των πριγκίπων της Χαναάν, και Amuru (Παλαιστίνη, Συρία) στη μία πλευρά και την αιγυπτιακή Φαραώ από την άλλη πλευρά

Η μελέτη καταδεικνύει την περίοδο Αμάρνα στο σύνολό της να επηρεάσει την υποβάθμιση στους τομείς του φαραωνικού μετά χαλαρά την επιβολή του βασιλιά, η οποία πόρρω απέχει από αυτό που ήταν στην εποχή του Thutmose III. Vmbalg αφιέρωμα επιβλήθηκε στη χώρα δεν είναι πλέον μέχρι το Γενικό Λογιστήριο του Φαραώ. Φαραωνικού παλάτι δεν μετακινούνται ανάλογα με τις ανάγκες για την αντιμετώπιση της διεθνούς κατάστασης που προκύπτει από τη μείωση της επιρροής της Αιγύπτου για την πρόοδο των Χετταίων

. Φαίνεται ότι ένα σημαντικό άκρα πλοκή του μέσα: οι ιερείς του Αμμωνα στη Θήβα και ο στρατός διοικητής Horemheb τη μια πλευρά, και οι πρίγκιπες της Χαναάν, και Amuru την άλλη πλευρά, έχει καταφέρει να διώξει τον μονάρχη, ο οποίος δεν παρουσιάζουν ενδιαφέρον για θρησκευτική μεταρρύθμιση, χωρίς την περίμετρο του τι συνέβαινε γύρω του

Πέρασε ήταν μια εποχή που ο βασιλιάς κρατάει ένα ισχυρό χέρι τα ηνία στο ανάκτορο στη Θήβα. Θα μπορούσε να διατάξει την κατασκευή τεράστιων ναών στην Ατέν στη Θήβα κοντά στους ναούς του Αμμωνα. Αλλά μετά το δωδέκατο έτος της βασιλείας του για να πάρει αναπληρωτή αδυναμίες στη δομή της εξουσίας. Το σχίσμα συνέβη στην βασιλική οικογένεια το ίδιο. Έφυγα βασίλισσας Νεφερτίτης, το βασιλικό παλάτι στο κέντρο της πόλης με το βρυχηθμό του Okhitt νταντά Τ ΙΙ και ο σύζυγός της, ο ιερέας και τέσσερις από τις κόρες της και Ο Μικρός Πρίγκιπας Tut Gnk Ατέν και έχουν ληφθεί για την ίδια έδρα στο βόρειο τμήμα της πόλης, ενώ στο παλάτι του βασιλιά εγκαταστάθηκαν στα νότια της πρωτεύουσας τελευταία

 Και σφυρηλάτησε δεσμούς με το μικρότερο αδελφό «η συνεργασία Kreet» για να λιώσει και έναν σύζυγο για την κόρη του και έναν εταίρο στη διαχείριση του βασιλιά, και έτσι μπήκε σε μια νέα φάση της περιόδου Αμάρνα. Στο στάδιο αυτό επιδεινώθηκε βασιλιά ψυχολογικά, και η αυξημένη διαταραχή συμπεριφοράς, να τραβούν ημι-τυχαία και διευρυμένη μπροστά σε αντίθεση με τη θρησκεία του, όταν διέταξε την καταστροφή των αγαλμάτων του Αμμωνα και τη διαγραφή το όνομά του από επιγραφές, και ακύρωσε όλους τους τίτλους των αυτό που έχει κληθεί ένα από τα χαρακτηριστικά εκφράζουν την πεποίθηση για την προστασία θρόνο Βασιλική του. Το πεδίο εφαρμογής αυτής της αλλαγής στη θρησκευτική ζωή στην αρχαία Αίγυπτο περιλαμβάνονται ακόμη και ένα Falcon εικόνα που συμβολίζεται από τη θεά, απλώνεται και σε στρέβλωση του το όνομα της πόλης του Άμμωνα (καλό), γραμμένο σε ιερογλυφικά, και ο βασιλιάς εξέδωσε εντολές του, για να καταργήσετε αυτές τις εικόνες προσκρούει στις σύνορα της Νουβίας, και η καθιέρωση της λατρείας του τόπου Ατέν σε όλες τις περιοχές της χώρας

 Έχει συγκρούστηκε με τη θρησκευτική πολιτική υπό την ηγεσία του βασιλιά με την ισχυρή αντιπολίτευσης υπό την ηγεσία από τους ιερείς των ναών, οι οποίοι πλήττονται περισσότερο από την εδραίωση της λατρείας, καθώς και τους ευγενείς που απείλησε να μεταρρυθμίσουν τα προνόμιά τους, και οι αξιωματικοί και στρατιωτικών ηγετών, οι οποίοι μειώνουν την επιρροή τους στη χώρα για έλλειψη ενδιαφέροντος για στρατού βασιλιά και η απροθυμία να συνεχίσει την πολιτική του προκατόχων επέκτασης, το χτύπημα αδύναμη ικανότητα στρατιωτική του κράτους και η συνήθης κύρος επιδεινώθηκε εσωτερικά όσο και εξωτερικά, και τέθηκε Ανατολία ισχυρά κράτη στη Συρία

Τα έγγραφα που ανέφεραν ότι οι επιστολές Αμάρνα, ιδίως διπλωματία παρά το γεγονός ότι η κατάσταση στην Παλαιστίνη και τη Συρία για την αντιμετώπιση της επέκτασης των Χετταίων. Ήταν για την αναχώρηση του Ακενατόν, η ηγεσία του στρατού του, ή να μετακινήσετε με αποτελεσματικό τρόπο, προκειμένου να διατηρηθεί η τοποθεσίες της Αιγύπτου στη δυτική Ασία, και μόνο εργασίες για τη διάδοση της πίστης των νέων επιπτώσεων από πλευράς κόστους η χώρα ακριβά, εκτός από την κατάρρευση των εμπορικών σχέσεων με την έλλειψη ασφάλειας και σταθερότητας, και τελείωσε τις ημέρες του βασιλιά εν μέσω κρίσης τραγικό, Walt πράγματα αρχικά στην συνεργασία Kreet και κληρονόμος, ο οποίος έχει εργαστεί για να επανασυνδεθεί Bmnafis και καλή, και επέστρεψε στην Αίγυπτο θρησκευτικού πλουραλισμού

Ακενατόν, και θάφτηκε στο κεφάλαιο Okhitt του Ατέν. Εντοπίστηκε από αρχαιολόγους στον τάφο του, αλλά δεν βρήκαν μόνο το ναυάγιο του βασιλικού Nawosh αποκατασταθεί και μεταφέρθηκε στο Μουσείο του Καΐρου. Η μούμια βρέθηκε ότι υπάρχει κανείς δεν γνωρίζει τι συνέβη σε αυτούς. Μπορεί να πληγεί από αυτό που συνέβη να Okhitt Ατέν (Αμάρνα) της καταστροφής στα χέρια του αρχηγού Horemheb, ο οποίος ήταν στην πρώτη γραμμή της δράσης να λήξει η περίοδος Αμάρνα και την ανατροπή του Ακενατόν

Βρέθηκε στην Κοιλάδα των Βασιλέων στην μούμια μούμια πιστεύεται ότι είναι, αλλά δεν υπάρχουν πειστικές αποδείξεις γι 'αυτό. Μετά τη συνεργασία Kreet που κυβέρνησε για λίγο ανέβηκε στο θρόνο του Τουτ Ανκ Ατέν, ο οποίος αναγκάστηκε να αλλάξει το όνομά του σε Τουταγχαμών, που σηματοδοτεί την επιστροφή του σεβασμού για το καλό ιερείς του Αμμωνα και των ισχυρών. Έτσι, κατέρρευσε στις αρχές του τρέχοντος απόπειρα ανατροπής της παραδοσιακής θρησκευτικής συνείδησης στην αρχαία Αίγυπτο και να επιφέρει την ενότητα του Θεού, ο τόπος της πολυφωνίας

    

No comments:

Post a Comment