Επειδή ο Νείλος ποταμός είναι ένα μήκος της χώρας, τις βάρκες και τα πλοία ήταν το σημαντικότερο μέσο μεταφοράς στην Αίγυπτο από τα αρχαία χρόνια και ακόμη και τις εποχές του κανόνα των μουσουλμανικών αρχών. Τα πλοία εμφανίζονται στις επιγραφές τοιχογραφία από την ηλικία του πολιτισμού Naqada (περίπου 4000 - 3100 π.Χ.); Δεδομένου του Παλαιού Βασιλείου έγινε ένα μικρό ξύλινο μοντέλα των πλοίων μεταξύ των ταφικών έπιπλα σε πολλούς από τους τάφους. Τα μοντέλα αυτά αντιπροσωπεύουν τους πολλούς τύπους πλοίων από τους αρχαίους Αιγυπτίους σχεδιασμένα για διαφορετικούς σκοπούς. Valqguarb κατασκευασμένα από πάπυρο ήταν για χρήση σε κρουαζιέρα Δέλτα Bmstnqat; Στις καθημερινές δραστηριότητες και ήταν μια τεράστια ξύλινη σκάφη που χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά βαρέων φορτίων και θρησκευτικές γιορτές, και για στρατιωτικούς σκοπούς. Κατά τη διάρκεια της πτολεμαϊκής εποχής, οι Πτολεμαίοι έχτισαν ένα τεράστιο ναυτική δύναμη
Τα πλοία Πτολεμαίων έγιναν γνωστοί με διάφορους τρόπους σε ολόκληρο τον ελληνιστικό κόσμο. Συγκροτήθηκε η «Albaredat« αρκετά σημαντικό πολεμικά πλοία. Πλοία και χρησιμοποιείται "Alkercurus" για εμπορικούς σκοπούς και θάλασσα μαζί; ". Embos», όπως ονομαζόταν το είδος των μικρών πολεμικών πλοίων όνομα Αυτό ήταν πιο κοντά στο σκάφος, και χρησιμοποιήθηκε για τους σκοπούς της έναρξης μια αιφνιδιαστική επίθεση. Οι κύριοι τύποι εμπορικών πλοίων, οι βαπτιστεί "Corbeta"; Έχει πλέουν στη Μεσόγειο Θάλασσα κατά τη διάρκεια του πρώτου και του δεύτερου αιώνα π.Χ., για να γίνει πλοία του τύπου "Kaibia" είναι η πιο συχνά χρησιμοποιούμενη
Η ναυπηγική βιομηχανία είναι επίσης σημαντική κατά τη διάρκεια των εποχών του κανόνα των αρχών μουσουλμάνων? κατασκευάστηκε στην οποία διάφορα κέντρα για την κατασκευή των πλοίων, κατά μήκος του Νείλου ποταμού. Μεταξύ αυτών των κέντρων: Τηλ. Qulzum Fustat, Αλεξάνδρεια, και Tanis. Αλεξάνδρεια ήταν ένα μεγάλο λιμάνι να μεταφέρει εμπορεύματα προέρχονταν από την Αιθιοπία, την Ινδία και την Κίνα? και όλα τα λιμάνια της Μεσογείου. Αίγυπτος έχει γίνει, κατά τη διάρκεια της βασιλείας των Φατιμιδών, ένα από τα μεγαλύτερα ναυτική δύναμη.
Για τις αποστάσεις που είναι πάρα πολύ μικρή, δεν είναι ανάλογη με την κίνηση των πλοίων, τα φορεία (Πραγματοποιήθηκε στους ώμους) είναι η μέθοδος επιλογής για το ανώτερο στρώμα της μεταφοράς κατά τη διάρκεια του Αρχαίου Βασιλείου. Φαίνεται ότι η φορεία εξαφανίστηκε μετά από μια σύντομη περίοδο της εποχής εκείνης. Ο επιβάτης, από τους ανώτερους υπαλλήλους, κάθεται σε ένα φορείο με τα γόνατα λυγισμένα του στο στήθος του και κρατώντας έναν ανεμιστήρα. Τα φορεία ήταν, στην πράξη, με ένα μαξιλάρι και προσκέφαλο? Για την άνεση των επιβατών. Οι υπόλοιποι δίσκοι στους πάγκους Qaimin? Erfhma Khademan ή περισσότερο για την εκπλήρωση φορείο
Τα εξημερωμένα ζώα, όπως τα μουλάρια και τα γαϊδούρια, οι πιο συχνά χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά βαρέων φορτίων στην αρχαία Αίγυπτο? Όπως ήταν, επίσης, που χρησιμοποιούνται στη γεωργία. Τα γαϊδούρια Astwnst στην τέταρτη χιλιετία π.Χ., και χρησιμοποιείται σχεδόν αποκλειστικά για τους σκοπούς της ναυσιπλοΐας στην ξηρά? Μέχρι την εποχή του κανόνα Περσικό. Και πληκτρολογήστε τους εισβολείς Υκσώς άλογα στην Αίγυπτο, στην εποχή της δεύτερης μετάβασης. Με το Νέο Βασίλειο, οι Αιγύπτιοι άρχισαν αναπαραγωγής αλόγων, η οποία ήταν περιορισμένη κυριότητα των ελίτ και η άρχουσα τάξη και ήταν γενικά χρησιμοποιούνται για την κατάρτιση ελαφρών οχημάτων, αντί της ιππασίας
Η αναφορά μιας καμήλας μία καμπούρα (ή δρομάδων) από τώρα μέχρι τότε? που συνδέονται με τις διαθήκες των αρχών της δεκαετίας Dynastic Περίοδο. Αλλά η ομορφιά δεν τίθεται σε Αίγυπτο σε μεγάλους αριθμούς μόνο με την εισβολή των Ασσυρίων, περσικά, και στη συνέχεια, κατά τη βασιλεία του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Ομορφιά και χρησιμοποιούνται στη συνέχεια, κατά την πτολεμαϊκή περίοδο, ως ένα σημαντικό μέσο μεταφοράς στις περιοχές της ερήμου.
No comments:
Post a Comment