Thursday, 23 December 2010

Φιλοσοφία της αρχαίας Αιγύπτου ...

Συνδέονται με την φιλοσοφική σκέψη με τους αρχαίους Αιγυπτίους ήταν στενά συνδεδεμένο με τις θρησκευτικές τους πεποιθήσεις. Η αιγυπτιακή κοινωνία ιδρύθηκε στην έννοια της «Maat," που σημαίνει ισορροπία και την τάξη. Η τυπική συμπεριφορά των αρχαίων Αιγυπτίων, πρακτικές και θρησκευτικές την ίδια στιγμή. Είναι κείμενα, όπως το Βιβλίο των Νεκρών, σχετικά με τις αρετές της φιλανθρωπίας και της κάνει καλό, τη σοφία, την κοινωνική δικαιοσύνη, τη συμπόνια και την αγάπη του την επιδίωξη της γνώσης. Οι προθέσεις και τις επιθυμίες των καλών και τη δικαιοσύνη εξίσου σημαντική με τις καλές πράξεις.

Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι πίστευαν ότι ο άνθρωπος αποτελείται από τρία μέρη: το σώμα, το πνεύμα και την ψυχή. Η τύχη της ψυχής καθορίζεται από τη συμπεριφορά του εαυτού σε αυτή τη ζωή? αν καλά ή κακά. Οι προσφορές, οι κλήσεις και οι προσευχές και τα φυλαχτά, τα οποία ορισμένα δικαιώματα στους θεούς.

 Έχουμε καθιερώσει την πόλη της Αλεξάνδρειας, μετά την έναρξη του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Αίγυπτο, ως εμπορικό κέντρο? έγινε επίσης ένας χώρος συνάντησης της Ελληνικής σκέψης και τα ανατολικά. Η φιλοσοφία ήταν λιγότερο δημοφιλής μετά τον θάνατο του Αριστοτέλη? αλλά οι φιλόσοφοι στην Αλεξάνδρεια, βρήκαν ένα μόνιμο πλήθος στο προσοχής γειά σου. Και που καλλιεργούνται σε αυτή την πόλη πολλές φιλοσοφικές τάσεις, που περιλαμβάνουν: Alwithagorothyp νέων, και τη φιλοσοφία του Αλεξανδρινού Ιουδαϊσμού, Νεοπλατωνισμός και παλαιοχριστιανικά

Η Alwithagorothyp νέος συνδυασμός του μονοθεϊσμού και τον περιορισμό πίστης (μοιρολατρική) προς τους θεούς? στη λατρεία του θεού, που είναι ένα καθαρό πνεύμα, λατρευόταν με τις προσευχές και τις προσφορές της σοφίας και όχι εικονική.

Και επιστρέφει τα δόγματα του Αλεξανδρινού εβραϊκής φιλοσοφίας με το "Φίλωνα", ένας Εβραίος γεννημένος στην Αλεξάνδρεια πριν από τη γέννηση του Χριστού σε λίγα χρόνια. Προσπάθησε να συνδυάσει εβραϊκή παράδοση της ελληνικής παράδοσης? ερμηνεία της Παλαιάς Διαθήκης με τρόπο συμβολικό μεταφορές. Γνωστός ως μια πνευματική εμπειρία είναι πολύ διαφορετική από φυσικούς αισθητήρια εμπειρία? στο ότι ο πρώτος που πετούν πάνω από το επίπεδο της καθημερινότητας.

 Και ιδρύθηκε «τα όρια της Σακάς" Νεοπλατωνισμό, και επεκτάθηκε από τον μαθητή Blutinos του (Oflatinos). Και εισήγαγε τη φιλοσοφία της σκέψης "ανωτέρω λόγο", και πέρα από τα όρια της λογικής και της πραγματικότητας. Νεοπλατωνισμός και υπέθεσα ότι, υπό το φως της αποτυχίας του αντίληψη ή η λογική σκέψη να εξηγήσουν ή να αιτιολογήσουν θρησκευτική ηθική? σφαίρα της γνώσης επάνω "ανωτέρω λόγους», πρέπει να βασίζεται σε θεία αποκάλυψη.

Και έκανε ειρήνη με την πρώιμη χριστιανική φιλοσοφία με τη θεολογία? και έγινε αποδεκτή η έννοια της ελληνιστικής που βλέπει ότι ο φυσικός κόσμος είναι ένας κόσμος του κακού, το χαμηλότερο από τον κόσμο της εξαιρετικής φυσικής, το οποίο μπορεί να εξηγηθεί από το πνεύμα της (αυτο) μέσω του καθαρισμού και της αυταπάρνησης. Η "Clement και ο Ωριγένης" από τις κορυφαίες φιλοσόφων των πρώτων χριστιανικών.

 Η έρευνα στη φιλοσοφική φύση του Χριστού έχει οδηγήσει σε έντονες διαφορές στις αρχές της δεκαετίας του χριστιανισμού της Κοπτικής. Πίστευαν ότι ο Χριστός είναι ο αιώνιος πλημμύρες, όπως το Θεό. Όμως, η ερμηνεία του αιώνιου διέφεραν μεταξύ της Εκκλησίας της Αλεξανδρείας και της Εκκλησίας της Αντιοχείας? ". Διαφορά Iryani", η οποία οδήγησε στη λεγόμενη Εκκλησία της Αντιοχείας πίστευαν ότι ο Θεός υπήρχε πριν από αυτήν υπάρχει ο Χριστός? Χριστός ήρθε από τον Θεό. Οι Αλεξανδρινοί, ισχυρίστηκαν ότι δεν υπάρχει "πριν και μετά" στην αιωνιότητα. Στη γραμμή αργότερα, Αλεξάνδρειο ασφαλούς ένταξης του ανθρώπινου γένους και της θείας παρουσίας στο πρόσωπο του Χριστού - όπως είναι η φύση ενός? Ενώ διεξάγονται στη σχολική μονάδα Αντιόχεια της σκέψης ότι ο Χριστός είχε ενωθεί με τον ίδιο δύο άτομα, δύο ανθρώπινα δικαιώματα και το Άγιο Πνεύμα

Λαμβάνοντας την επέκταση των μουσουλμάνων στην αυτοκρατορία, που συναντήθηκε με τη φιλοσοφική παράδοση που βασίζεται στην Αίγυπτο. Σε συνδυασμό με τη φιλοσοφία στα πρώιμα στάδια του Ισλάμ για να αποδεχθούν ή να απορρίψουν το μήνυμα, το οποίο παρουσιάστηκε από τον Προφήτη. Οι νεοεισερχόμενοι καθώς και ερωτήματα σχετικά με το Ισλάμ στην ελευθερία της βούλησης και τη φύση του Θεού. Και υποτίθεται ότι ενθάρρυνε απομονωτιστές σχολείο για να ακολουθήσει με τη λογική σκέψη ανεξάρτητων? ότι η κατανόηση της ύπαρξης του Θεού και τη φύση επιτυγχάνεται μόνο μέσα από το μυαλό. Είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθεί το μυαλό για να κατευθύνουν τις δράσεις και να θέσει στον εντοπισμό και τον ορισμό της ηθικής (αρετές). Και η άποψη πολλών μουσουλμάνων στη σκέψη του μια πρόκληση για την απομονωτιστές κατεβάσετε Κοράνιο? επειδή δεν πιστεύουν στην απόλυτη ανάγκη της προφητείας και downloads. Ήταν η φιλοσοφικές απόψεις των φιλοσόφων της πρώιμης μουσουλμάνων - όπως η χρήση των κειμένων αναφοράς για την προώθηση της σκέψης, καθώς και την ανάπτυξη της έρευνας και το ανοικτό ζήτημα - τις επιπτώσεις της (προφανώς) στη σύγχρονη φιλοσοφία

     
 

No comments:

Post a Comment