Thursday, 23 December 2010

Κλήρος και ο έλεγχος της κυβέρνησης στην αρχαία Αίγυπτο

Από την αρχή της εποχής του Φαραώ, την Αίγυπτο, που διευθύνεται από θρησκευτικό κανόνα (θεοκρατία). Και θεοκρατικό κράτος είναι ένα είδος κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι τον έλεγχο για λογαριασμό του Κυρίου, ή θεός. Και να ενισχύσει την ισχυρή βασιλιά, επιρροή, ανακοινώνοντας ότι έχει την υποστήριξη των αρχόντων? γι 'αυτό μην προσπαθείτε να φορέσετε ένα - μήπως αυτό το θυμό των θεών. Εξ ου και μεγάλωσε την ιδέα της ιδιοκτησίας ή της Ιεράς βασιλιά Idol? σημαίνει ότι ο βασιλιάς είναι ιερή και αντιπροσωπεύει τους θεούς της γης.

 Υπάρχουν δύο θεωρίες για την προέλευση του ιερού ακινήτου. Λέει ένας από αυτούς που ο βασιλιάς και η εκπομπή διάδοσης και εξάπλωσης ότι είχε δει στον ύπνο του τους θεούς να του πω ότι ο εκπρόσωπός τους στο έδαφος. Σύμφωνα με άλλη θεωρία, ότι ο βασιλιάς, όταν επέστρεφε στο σπίτι μετά από μια μακρά απουσία? και να βρει τη γυναίκα του έγκυο? πιθανότατα του είπε ότι ο Κύριος είναι ο πατέρας, έχει τον έφερε στο αγέννητο παιδί της: Ibakaoua την κάθοδο του θείου (ιερό) στην ιδιότητα.

Κατά τη στέψη του Φαραώ, πίστευαν ότι το πνεύμα του θεού Horus ήταν η παρέμβαση για να την καθοδηγήσουν. Ήταν, επίσης, λαμβάνει το «Ka» της ιδιοκτησίας? ένα πνεύμα που καθιστά ιερό, και ο θάνατος του Φαραώ, το πνεύμα για να συγχωνεύσει με Osiris? ακόμα και καθοδηγεί τον διάδοχό του. Ως ένας από τους θεούς, ο βασιλιάς γίνεται ένας γιος του θεού Ρα? ή "Αμμωνα Ρα», αργότερα. Οι εορτασμοί πραγματοποιούνται για την υποστήριξη των διαφόρων θεοτήτων του βασιλιά. Αυτές περιλαμβάνουν Holiday "Opet"? που ανανεώνει την ένωση με το βασιλιά "Ka"ιδιοκτησίας. Και, επίσης, την γιορτή "γέφυρα αγάπης"? που θα πραγματοποιηθεί με την ευκαιρία της τριακοστής επετείου του βασιλιά στην εξουσία, προκειμένου να αποκατασταθεί το κύρος της ιδιοκτησίας: και η έμφαση σε ένωση με την «Ka» ιδιοκτησίας.

Το σκήπτρο του Φαραώ σύμβολα με τα οποία τους θεούς του? όσον αφορά την αμοιβή τους αθώους, ενώ ο κόπανος για την τιμωρία των ενόχων. Το διπλό σύμβολο στέμμα του Φαραώ να επεκτείνει την εξουσία του δύο οικόπεδα (Άνω και Κάτω Αιγύπτου), ήταν μια κόμπρα ή ένα ακίνητο κόμπρα ορίζονται ως ο θεός Ρα, η οποία παρακολουθεί όλες τις πράξεις του Φαραώ. Ο βασιλιάς ήταν υπεύθυνος για την επίλυση των δικαστικών διαφορών, και υπό την ηγεσία της θρησκευτικές τελετές. Κράτησε το υπόλοιπο των "Almat» στην οποία το σύστημα τείνει στο χάος. Όσο Φαραώ υπάκουσε των θεών, την τιμή και τους νόμους δέσμευση? παραμένει στο χρηματοκιβώτιο.

 Σύμφωνα με την αγωνία του, τη λατρεία των Φαραώ? στη ζωή του και μετά το θάνατό του. Η παράδοση αυτή έχει επικρατήσει και έγιναν πιο εμφανή κατά την εποχή του σύγχρονου κράτους. Η λατρεία τελετουργικό του βασιλιά είναι πολύ παρόμοια με αυτά που καθημερινά ναούς τελετουργίες. Τα αγάλματα ήταν σε θέση να λάβουν προσφορές? συμπεριλαμβανομένης αγάλματα του βασιλιά κάνει προσφορές με την ίδια αποθεώθηκε. Η ιδιοκτησία της λατρείας εξυπηρετούν και πολιτικούς στόχους. Και κατά τη διάρκεια της από κοινού, όταν ήταν κληρονόμος στέφθηκε βασιλιάς πριν από το θάνατο του διαθέτη? ο παλιός βασιλιάς ήταν συχνά παρούσα σε όλο το Άγιον (θεοποιημένου). Από την ηλικία του σύγχρονου κράτους, άρχισαν να λατρεύουν το βασιλιά επικεντρώθηκε στην γεννήτρια ιερό (θεία)? και ότι ο βασιλιάς δεν θα δημιουργούσε τους απογόνους του πατέρα του, αλλά απόγονοι των Amon τον εαυτό του. Οι βασιλιάδες που χρησιμοποιείται αυτό το επιχείρημα για να νομιμοποιήσει το δικαίωμα στον θρόνο

 Κατά τη διάρκεια της πτολεμαϊκής εποχής, η οποία εγκρίθηκε το πτολεμαϊκό σύστημα των αρχαίων Αιγυπτίων στη θεοκρατία, να ενισχύσουν το δικαίωμα να κυβερνάει. Με τη βασιλεία του Πτολεμαίου Β ', ο βασιλιάς και η βασίλισσα Kdsithma (Olohithma). Έτσι προέκυψε η ιδέα της «Αγίας Οικογένειας»? και ότι οι αναλογίες των Πτολεμαίων επεκτείνεται ο Μέγας Αλέξανδρος με τον Δία, ένα ιερό πρόγονο των κυβερνητών και των Ελλήνων επίσης προσφορές τελετουργικό, όπως ήταν και για τους κυβερνήτες των Αιγυπτίων πριν από αυτούς. Ήρθε η εμφάνιση του γάμου αδελφή αδελφός του τύπου αυτού αγαθών ελληνιστικής θεία? το όνομά του από το προηγούμενο της γάμο της αδελφής του, της Ήρας, του Δία. Και αυτός ο γάμος ήταν επίσης τους στόχους της διαδικασίας? είναι να κρατήσει τον πλούτο μέσα στην οικογένεια, και να εμποδίσει τους ανταγωνιστές από την πρόσβαση στην εξουσία μέσω του γάμου.

  

No comments:

Post a Comment