Wednesday, 22 December 2010

Αιγυπτιακού πολιτισμού

Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι πίστευαν από τους προϊστορικούς χρόνους ότι υπάρχουν δυνάμεις σούπερ ελέγχουν όλες τις πτυχές της ζωής. Η δημιουργία του κόσμου και μια από τις πιο σημαντικές θρησκευτικές αντιλήψεις, έχει το αρχαίο Αιγύπτιοι πίστευαν ότι η διαδικασία δημιουργίας έγινε από γενιά σε γενιά, όπως η ετήσια πλημμύρα του Νείλου, και ότι κάθε μέρα είναι μια επανάληψη αυτής της διαδικασίας της δημιουργίας. Καθώς ο ήλιος εκπροσωπήθηκε από τον Ατούμ αντανακλά τον ουρανό από ανατολή προς δύση, όπου εξαφανίζονται για να ξεκινήσει ένα νέο κύκλο της ζωής και πάλι, κρίθηκε ότι το αιγυπτιακό καθεστώς της δημιουργίας είναι ένα σύστημα που εκφράστηκε γεννήθηκε για να συνεχίσετε.

Έχουμε επικεντρωθεί στην αρχαία αιγυπτιακή θρησκεία του συσχετισμού ανάμεσα στον άνθρωπο και τους θεούς, που είναι και το σύστημα που διέπει τη σχέση του ανθρώπου με τους άλλους και πώς να εκτελέσει τα καθήκοντά πνευματικό. Σύμφωνα με αυτή την πίστη, τον κόσμο οργανώθηκε σύμφωνα με το σύστημα κάνει μια αυστηρή, και αυτό το σύστημα, το οποίο καλείται Maat, που σημαίνει το δικαίωμα ή το υπόλοιπο, και αυτό σημαίνει επίσης εξελίσσονται τα πράγματα σε τακτική και συνεπή και δεοντολογικό πλαίσιο ανταμείβονται δικαιοσύνη και να τιμωρηθούν το κακό και πρέπει να είναι ένα πρόσωπο που υπόκειται στις επιθυμίες και τις δράσεις αυτού του συστήματος να ζήσουν μια καλή ζωή και, επομένως, ισιώσετε κοινωνία.

 Έχουμε μερικά από τα θεών λατρεύονταν σε όλα τα μέρη της Αιγύπτου, ενώ άλλοι περιορίζονται στη λατρεία συγκεκριμένων περιοχών. Ήταν η πολλαπλότητα των θεών διακριτικό σημείο της αρχαίας αιγυπτιακής θρησκείας μέχρι την βασιλεία του Ακενατόν, ο οποίος έχει την τυποποίηση αυτών των θεών, με τη μορφή ενός θεού που ονομάζεται Ατόν, ή θεός ήλιος, και σαν τον Οδυσσέα ως δίσκος του ήλιου, η οποία λήγει ακτίνες που προέρχονται από τα χέρια της ανθρωπότητας κολλήσει σημάδι ζωής. Μετά το θάνατο του Ακενατόν, οι Αιγύπτιοι επέστρεψαν επίσης στην πληθώρα των θεών.

Στην ελληνική εποχή του Πτολεμαίου του πρώτου εισήγαγε τη λατρεία του Σέραπι στην Αίγυπτο, έτσι ώστε κάθε ένα από τους Αιγυπτίους και το Ελληνικό θεό και σημαντικό. Σέραπις ήταν η ενοποιητική δύναμη για πολλές από τις αιγυπτιακές θεούς Όσιρι και Alheilinstip ιδιωτικό και το Apis ταύρος. Μπορεί να Ithot επίσημη Πτολεμαϊκή εποχή της Σέραπις, Isis, και Harpocrates. Έχει συσταθεί ένα ναό σε αυτό το θεό στον τομέα της Κομ Ελ-Αλεξάνδρεια παρέμεινε απαραβίαστη μέχρι τη Ρωμαϊκή εποχή, η οποία έτεινε θρησκευτική πολιτική του ρουμανικού αυτοκρατορίας να αναμειγνύεται με μια άλλη θρησκεία, Viises Για παράδειγμα μπορείτε να λατρεύονται σε όλη την ελληνική αυτοκρατορία.

 Αυτό ξεκινά με την ιστορία του Χριστιανισμού στην Αίγυπτο, στις αρχές του Χριστιανισμού η ίδια, και θεωρείται από πολλούς Χριστιανούς ότι ο Χριστιανισμός είχε φθάσει στην Αίγυπτο από τον Άγιο Μάρκο τον Απόστολο στις αρχές του πρώτου αιώνα μ.Χ.. Το παλαιότερο ήρθε σε μας από τα έγγραφα για αυτή την περίοδο λόγω του δεύτερου αιώνα μ.Χ., όπου βρήκε τη χριστιανική χειρόγραφα, καθώς και έγγραφα από το Ευαγγέλιο του Αγίου Ιωάννη και το Ευαγγέλιο του άλλου Χριστιανός. Οι πρώτοι Χριστιανοί υποβλήθηκε σε βασανιστήρια υπό την κυριαρχία των Ρωμαίων αυτοκρατόρων και μέχρι τη βασιλεία του αυτοκράτορα Γαληνού, ωστόσο, οι Χριστιανοί συνέχισαν να λατρεύουν στα κρυφά και είχαν ανεπίσημες σχολεία μέχρι την ηλικία του αυτοκράτορα Κωνσταντίνου είδε την πραγματική γέννηση του Χριστιανισμού, οι οποίες έχουν αναγνωριστεί από την επίσημη θρησκεία της αυτοκρατορίας της Ρουμανίας.

 Η εξάπλωση του Ισλάμ ήταν διαφορετικό από αυτό που ήταν στην περίπτωση του Χριστιανισμού, όπου το Ισλάμ ήρθε στην Αίγυπτο για να εξαπλωθεί σε όλα τα μέρη της Αραβικής Χερσονήσου. Μετά την ολοκλήρωση όλων των θεμελιώδεις πεποιθήσεις και οι μουσουλμάνοι πιστεύουν ότι το Κοράνι είναι το τελευταίο βιβλίο θεία, μια βασική πηγή αναφοράς για τις διδασκαλίες τους. Έχει αποκαλύφθηκε στον προφήτη Μωάμεθ, που είναι το τελευταίο των Αποστόλων, κατά τρόπο άμεσα. Ο Σούφι Κίνημα είναι η μεγαλύτερη συνεισφορά που διαδραματίζει η Αίγυπτος στην ισλαμική θρησκευτική σκέψη, όταν το κίνημα αυτό προήλθε από την Αίγυπτο στο τέλος της δεύτερης AH αιώνα (όγδοο αιώνα). Η λέξη Sufi άνθρωπος που πνίγηκαν στην πνευματικότητα και τη λατρεία του Θεού με διαφορετικό τρόπο από ό, τι συνηθίζουν να τον απλό άνθρωπο.

  

No comments:

Post a Comment