Wednesday, 22 December 2010

Η μορφή των τάφων στην αρχαία Αίγυπτο




Οι νεκροί, στην προ-δυναστική εποχή, τυλιγμένο σε ψάθες ή κατσίκας και τοποθετείται σε ένα ρηχό λάκκο βάθους άμμο οβάλ. Ήταν αριστερά στην τρύπα, με τον θανόντα, κεραμικής σκάφη από το φαγητό και το ποτό? για το ταξίδι στη μετά θάνατον ζωή. Οι ποσότητες άμμου ή μπάζα, στοιβαγμένοι πάνω από τον τάφο για να σχηματίσουν ένα μικρό ανάχωμα. Αργότερα, οι τάφοι των ελίτ αποτελείται από τις διαρθρωτικές τμήματα ορθογώνια υπόγεια? απλών ή πολλαπλών. Αυτά τα τμήματα μερικές φορές με επένδυση από τούβλα, στην ενδυνάμωση της πτυχής? όπως ήταν καλυμμένα με σωρούς ερειπίων. Και μερικά από τα οποία ήταν εξοπλισμένα με διαφορετικές κλίμακες? τόσο εύκολο να κατεβείτε αυτό, στους χώρους κάτω από το έδαφος.

 Και έγινε μια βεράντα, ένα τεράστιο ορθογώνιο κτίσμα πάνω από μια υπόγεια αίθουσα, την κατασκευή της επιλογής για τον ενταφιασμό των ευγενών στην εποχή της δεύτερης δυναστείας. Οι εξωτερικοί τοίχοι επίπεδες, αλλά με μια τάση προς το φως στο εσωτερικό. Ήταν για τα πεζούλια, συχνά προσφέρει δωμάτια για να σώσει τα τείχη φέρουν επιγραφές χαραγμένες βαθιά ή οφειλόμενα τέλη ή περιέχει το κείμενο. Εκείνη την εποχή περίπου, Αιγύπτιοι άρχισαν βάζοντας τους νεκρούς σε πέτρα ή ξύλινα φέρετρα.

 Στην εποχή της τρίτης Δυναστείας, άρχισε αρχιτεκτονικό Imhotep ιδιοφυΐα? επανάσταση στην ταφική αρχιτεκτονική: όταν ένα νεκροτομείο συγκρότημα χτίστηκε για τον βασιλιά Djoser της πέτρας ως υποκατάστατο για τούβλα και ξύλο. Αναπτύχθηκε βεράντα με επίπεδη κορυφή? με την πυραμίδα των έξι ορθογώνια μεγεθών ταράτσες μειώνεται σταδιακά προς την κορυφή, χτίστηκε πάνω στο άλλο. Η κατασκευή της πυραμίδας του βασιλιά Senefru σε Meidum? εξέλιξη της πυραμίδας βήμα για την πραγματική πυραμίδα? πτυχές της επίπεδη και ευθεία γωνίες τείνουν να είναι υψηλότερα. Και έχτισε Χέοπα, ο γιος του Bent, το μεγαλύτερο πυραμίδα στην Γκίζα. Και χτίστηκε η Μεγάλη Πυραμίδα της Khafre λιγότερο από αυτό, δίπλα στο άγαλμα της Σφίγγας? και το γιο του έκτισαν μικρότερο πυραμίδα Menkaure στη Γκίζα III. Μέχρι το τέλος του Παλαιού Βασιλείου, η πόλη της Γκίζας για τους νεκρούς, καθώς και δρόμοι είναι γεμάτοι με μικρές πυραμίδες της βασίλισσες και πριγκίπισσες, καθώς και οι τάφοι των ευγενών κοντά.

Το Al-Ahram να αποτελεί μέρος ενός ομίλου με ταφικό ναό της κοιλάδας και ο δρόμος οδηγεί προς τα πάνω στο ταφικός ναός και προσχώρησε Al-Ahram συστήματα γίνονται όλο και πιο περίπλοκες, καθώς και τα μέσα και εργαλεία για να κλείσει, προκειμένου να αποτρέψει την κλοπή του τι θα μπορούσε να είναι το εσωτερικό της προσωπικής θησαυρούς της βασιλιάδες και βασίλισσες.

 Κατά το Μέσο Βασίλειο, ταφική αρχιτεκτονική άλλαξε? όπου η δεύτερη Montuhotep έχτισε ένα τεράστιο ναό στο βουνό της Δυτικής Θήβα. Και άνοιξε το δρόμο προς τα πάνω από το κάτω μέρος της αρένας στο νεκροταφείο κρυμμένα στο πίσω μέρος κάτω από την κοιλιά της γης. Έχω θαμμένος ένας μεγάλος αριθμός των ανωτέρων υπαλλήλων στο βουνό μαζί Θήβα. Στο βορρά, θαμμένο στις πυραμίδες των βασιλέων? ενώ ήταν θαμμένη στους τάφους των μελών της πλακιδίων γύρω.

 Από την ηλικία του σύγχρονου κράτους, βασιλιάδες προσπάθησε να κρύψει τους τάφους των κλεφτών. Η διάτρηση του βασιλιά Thutmose Ι, μια τεράστια υπόγεια σπηλιά Κοιλάδα των Βασιλέων Δυτικής Θήβα. Μετά το θάνατό του, κοντά στην είσοδο? ενώ Ορκίζομαι από εκείνους που συμμετείχαν στις εργασίες της δέσμευσης για την εμπιστευτικότητα. Και ότι οι διαδοχικές γενεές των νεκρών ήταν επίσης θαμμένος σε αυτό που είναι τώρα Κοιλάδα των Βασιλέων? μπορεί να αποκαλύψει τον κωδικό, και να χτυπήσει το μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου των τάφων - με την εξαίρεση του τάφου του Τουταγχαμών - την κλοπή.

 Κατά τη διάρκεια της πτολεμαϊκής εποχής, ενσωμάτωσε ορισμένα από τα ταφικά έθιμα των Ελλήνων και Ρωμαίων, η αιγυπτιακή παράδοση. Elite θάφτηκε στο μικρά παρεκκλήσια? ενώ η γενική θάφτηκε μαζί. Οι τάφοι χαρακτηρίστηκαν από αποδείξεις? μερικά από τα οποία φέρουν ένα συνδυασμό των τελών και τον αιγυπτιακό και ελληνική γλώσσα. Αριστερά κοινά και μουμιοποίηση, καθώς και εργαλεία της καθημερινής χρήσης έχουν τοποθετηθεί στους τάφους. Και τοποθετήθηκαν εικόνες ζωγραφισμένες ελληνική αρχιτεκτονική, για να αντιμετωπίσει τη μούμια του νεκρού? αντί της αρχαίας αιγυπτιακής μούμιας μάσκα. Η πιο διάσημη από αυτές τις εικόνες προέρχονται από την περιοχή Φαγιούμ.

 Κατά τη διάρκεια των εποχών του κανόνα των αρχών μουσουλμάνων, οι διοικητές και οι ελίτ θαμμένα μέσα σε τζαμιά ή ιερά ή ταφικό μεγάλες ομάδες. Κατά τη διάρκεια της βασιλείας του al-Nasir Μωάμεθ άρχισε πρίγκιπες στην κατασκευή των θρησκευτικών κτιρίων και μια κηδεία στο νεκροταφείο έχουν ανακαλύψει την περιοχή που είναι γνωστή ως Βόρεια, στα σύνορα της ανατολικής ερήμου στην αρχαία πόλη του Καΐρου. Η ομάδα πραγματοποίησε Σουλτάνος Barsbai σε αυτή την περιοχή? και περιλαμβάνει ένα σχολείο και Khanqah και ξενώνα: εκτός από τους τρεις τάφους, συμπεριλαμβανομένου και του τάφου είναι.

 

No comments:

Post a Comment