Το ιστορικό ρεκόρ που το πρώτο κράτος άνοιξε το τεχνητό κανάλι μέσα από το έδαφός της, να συνδέσει το κόκκινο της Μεσογείου από τον Νείλο και τα κλαδιά του, και ο πρώτος που δημιούργησε μία από Senusret ΙΙΙ και οι βασιλείς της Αιγύπτου άνοιξε το 1874 π.Χ. Μ, στη συνέχεια, παραμελημένη και επαναλαμβάνεται αρκετές φορές.:
- Βασιλιάς Channel ΙΙΙ Senusret το 1874 π.Χ. Μ.
- Θα ήθελα να City Κανάλι το 1310 π.Χ. Μ.
- Channel Necho στο 610 π.Χ. Μ.
- Δάρα το πρώτο κανάλι το 510 π.Χ. Μ.
- II Πτολεμαίος Channel στο 285 π.Χ. Μ.
- Ρωμαίοι κανάλι (Rajan) σε 117 π.Χ. Μ.
- Κανάλι των πιστών το 640 μ.Χ..
- Suez Canal είναι το πρώτο κανάλι που συνδέει την Ερυθρά Θάλασσα και στη Μεσόγειο άμεσα και άνοιξε για τη διεθνή ναυσιπλοΐα στις 17 Νοεμβρίου 1869.
- Αίγυπτος εθνικοποίησε τη Διώρυγα του Σουέζ στις 26 Ιουλίου, 1956.
- Channel 5 έκλεισαν και πιο επικίνδυνη φορές, πιο πρόσφατα, λόγω των περιστάσεων του Ιουνίου 1967 "και συνέχισε κλειστές για χρονικό διάστημα 8 ετών."
- Η επαναλειτουργία του καναλιού για την πλοήγηση στις 5 Ιουνίου, 1975.
- Βασιλιάς Channel ΙΙΙ Senusret το 1874 π.Χ. Μ.
- Θα ήθελα να City Κανάλι το 1310 π.Χ. Μ.
- Channel Necho στο 610 π.Χ. Μ.
- Δάρα το πρώτο κανάλι το 510 π.Χ. Μ.
- II Πτολεμαίος Channel στο 285 π.Χ. Μ.
- Ρωμαίοι κανάλι (Rajan) σε 117 π.Χ. Μ.
- Κανάλι των πιστών το 640 μ.Χ..
- Suez Canal είναι το πρώτο κανάλι που συνδέει την Ερυθρά Θάλασσα και στη Μεσόγειο άμεσα και άνοιξε για τη διεθνή ναυσιπλοΐα στις 17 Νοεμβρίου 1869.
- Αίγυπτος εθνικοποίησε τη Διώρυγα του Σουέζ στις 26 Ιουλίου, 1956.
- Channel 5 έκλεισαν και πιο επικίνδυνη φορές, πιο πρόσφατα, λόγω των περιστάσεων του Ιουνίου 1967 "και συνέχισε κλειστές για χρονικό διάστημα 8 ετών."
- Η επαναλειτουργία του καναλιού για την πλοήγηση στις 5 Ιουνίου, 1975.
Οι ιδιότητες του διαύλου ναυσιπλοΐας
Μήκη:
- Συνολικό μήκος 190,250 χιλιόμετρα
- των φωτεινών σημαντήρα φάρο Port Said 19,500 χιλιόμετρα
- Από τη νότια είσοδο να περιμένει 8,500 χιλιόμετρα
- Από το Port Said σε Ismailia 78,500 χιλιόμετρα
- Από Ismailia να Tawfik Λιμάνι 83,750 χιλιόμετρα
- Διπλό το μήκος των τμημάτων των 78 χιλιομέτρων
- Προβολή σελίδας νερού (από βορρά προς νότο) 280/345 m
- Το πλάτος μεταξύ των σημαντήρων (από βορρά προς νότο) 195/215 m
- 22,5 m βάθος του καναλιού
- Βάθος της παράνομης διέλευσης των πλοίων των 62 ποδιών
- Ένας χώρος στον τομέα των υδάτων 4800/4350 m
- τόνους νεκρού Μέγιστη 210,000
- Το όριο ταχύτητας για τα δεξαμενόπλοια φορτωμένα με 13 χλμ/ώρα
- Το όριο ταχύτητας των 14 χιλιομέτρων των κενών φορέας / h
Μήκη:
- Συνολικό μήκος 190,250 χιλιόμετρα
- των φωτεινών σημαντήρα φάρο Port Said 19,500 χιλιόμετρα
- Από τη νότια είσοδο να περιμένει 8,500 χιλιόμετρα
- Από το Port Said σε Ismailia 78,500 χιλιόμετρα
- Από Ismailia να Tawfik Λιμάνι 83,750 χιλιόμετρα
- Διπλό το μήκος των τμημάτων των 78 χιλιομέτρων
- Προβολή σελίδας νερού (από βορρά προς νότο) 280/345 m
- Το πλάτος μεταξύ των σημαντήρων (από βορρά προς νότο) 195/215 m
- 22,5 m βάθος του καναλιού
- Βάθος της παράνομης διέλευσης των πλοίων των 62 ποδιών
- Ένας χώρος στον τομέα των υδάτων 4800/4350 m
- τόνους νεκρού Μέγιστη 210,000
- Το όριο ταχύτητας για τα δεξαμενόπλοια φορτωμένα με 13 χλμ/ώρα
- Το όριο ταχύτητας των 14 χιλιομέτρων των κενών φορέας / h
Συνολικό μήκος 190,250 χιλιόμετρα - από τη φωτεινή σημαδούρα για να φάρο του Port Said 19,500 χιλιόμετρα - από τη νότια είσοδο περιμένουμε 8,500 χιλιομέτρων - από το Port Said σε Ismailia 78,500 χιλιόμετρα - από Ismailia προς Πορτ Tawfik 83,750 χιλιόμετρα - το μήκος των 78 χιλιομέτρων διπλής μέρη - σελίδα νερού οθόνη (στη Βόρεια και Νότια ) 280/345 m - πλάτος μεταξύ των σημαντήρων (από βορρά προς νότο) 195/215 m - 22,5 βάθος κανάλι m - Βάθος της παράνομης διέλευσης των πλοίων των 62 ποδιών - μια περιοχή του τομέα των υδάτων 4800/4350 m - Μέγιστη νεκρού βάρους 210,000 τόνων - το όριο ταχύτητας για τα δεξαμενόπλοια που φορτώνονται με 13 km / h - το όριο ταχύτητας των 14 χιλιομέτρων των κενών φορέας / h
Πλοήγηση χαρακτηριστικά στο κανάλι
Longest κανάλι στον κόσμο χωρίς κλειδαριές.
- Πλοήγηση με τη μέρα και τη νύχτα.
- Το ποσοστό των περιστατικών των οποίων οι πολύ μικρές, όταν μετράται σε σχέση με άλλα κανάλια.
- Θα μπορούσε να διευρυνθεί και να εμβαθυνθεί, ανά πάσα στιγμή ανάλογα με την εξέλιξη των μεγεθών των πλοίων.
- Η εισαγωγή της ηλεκτρονικής παρακολούθησης της ναυσιπλοΐας, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων ραντάρ μέχρι σήμερα.
- Έχει γίνει το κανάλι για το πέρασμα supertankers, ένα κενό
Longest κανάλι στον κόσμο χωρίς κλειδαριές.
- Πλοήγηση με τη μέρα και τη νύχτα.
- Το ποσοστό των περιστατικών των οποίων οι πολύ μικρές, όταν μετράται σε σχέση με άλλα κανάλια.
- Θα μπορούσε να διευρυνθεί και να εμβαθυνθεί, ανά πάσα στιγμή ανάλογα με την εξέλιξη των μεγεθών των πλοίων.
- Η εισαγωγή της ηλεκτρονικής παρακολούθησης της ναυσιπλοΐας, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων ραντάρ μέχρι σήμερα.
- Έχει γίνει το κανάλι για το πέρασμα supertankers, ένα κενό
Επίδραση του καναλιού στο World Trade
- Η απόσταση μεταξύ του λιμένα της Τζέντα (Σαουδική Αραβία) και το λιμάνι της Κωνστάντζας (Μαύρη Θάλασσα) 11 771 μίλια από το ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας, ενώ είναι αυτή η απόσταση σε 1698 μίλια σε όλη τη διάρκεια της διώρυγας του Σουέζ, και έτσι το κανάλι και η εξοικονόμηση σε απόσταση είναι περίπου 86%.
- Το ποσοστό των αποταμιεύσεων στην απόσταση μεταξύ του Τόκιο, Ιαπωνία, και το λιμάνι του Ρότερνταμ στην Ολλανδία το 23% σε σύγκριση με το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας.
- Χρησιμοποιήστε τη Διώρυγα του Σουέζ στη μεταφορά του 7% του παγκόσμιου θαλάσσιου εμπορίου και το 35% μεταφέρεται από και προς τα λιμάνια της Ερυθράς Θάλασσας και τον Περσικό Κόλπο, ενώ το 20% των λιμένων για την Ινδία και τη Νοτιοανατολική Ασία, και το 39% μεταφέρεται προς και από την Άπω Ανατολή
- Η απόσταση μεταξύ του λιμένα της Τζέντα (Σαουδική Αραβία) και το λιμάνι της Κωνστάντζας (Μαύρη Θάλασσα) 11 771 μίλια από το ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας, ενώ είναι αυτή η απόσταση σε 1698 μίλια σε όλη τη διάρκεια της διώρυγας του Σουέζ, και έτσι το κανάλι και η εξοικονόμηση σε απόσταση είναι περίπου 86%.
- Το ποσοστό των αποταμιεύσεων στην απόσταση μεταξύ του Τόκιο, Ιαπωνία, και το λιμάνι του Ρότερνταμ στην Ολλανδία το 23% σε σύγκριση με το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας.
- Χρησιμοποιήστε τη Διώρυγα του Σουέζ στη μεταφορά του 7% του παγκόσμιου θαλάσσιου εμπορίου και το 35% μεταφέρεται από και προς τα λιμάνια της Ερυθράς Θάλασσας και τον Περσικό Κόλπο, ενώ το 20% των λιμένων για την Ινδία και τη Νοτιοανατολική Ασία, και το 39% μεταφέρεται προς και από την Άπω Ανατολή
Σύστημα πλοήγησης στο κανάλι
- Πρώτον: ξεκινά από τη στιγμή Port Said διαμετακόμισης 100.
- Δεύτερον: ξεκινά από τη στιγμή Port Said διαμετακόμισης 700.
- Τρίτον: Ξεκινά από το χρόνο διέλευσης του Σουέζ 600.
- Η πλοήγηση είναι υποχρεωτική σε όλα τα πλοία που διέρχονται από το κανάλι, και οι δύο τετραετείς συμβούλους επαγγελματικού προσανατολισμού, για κάθε σκάφος.
- Το όριο ταχύτητας των πλοίων που διέρχονται από 13 έως και 14 χιλιόμετρα ανά ώρα, ανάλογα με τον τύπο και την ποσότητα, εκτός από το νότιο τομέα Η ταχύτητα μεταξύ 11 και 14 χιλιόμετρα υπό τις οδηγίες των παλιρροϊκών ρευμάτων και της ταχύτητας
- Πρώτον: ξεκινά από τη στιγμή Port Said διαμετακόμισης 100.
- Δεύτερον: ξεκινά από τη στιγμή Port Said διαμετακόμισης 700.
- Τρίτον: Ξεκινά από το χρόνο διέλευσης του Σουέζ 600.
- Η πλοήγηση είναι υποχρεωτική σε όλα τα πλοία που διέρχονται από το κανάλι, και οι δύο τετραετείς συμβούλους επαγγελματικού προσανατολισμού, για κάθε σκάφος.
- Το όριο ταχύτητας των πλοίων που διέρχονται από 13 έως και 14 χιλιόμετρα ανά ώρα, ανάλογα με τον τύπο και την ποσότητα, εκτός από το νότιο τομέα Η ταχύτητα μεταξύ 11 και 14 χιλιόμετρα υπό τις οδηγίες των παλιρροϊκών ρευμάτων και της ταχύτητας
No comments:
Post a Comment