Hello to you with the son of the Nile

Tourism, history, archeology, Karnak Temple, Egyptian tourism, tourists historical, global tourism, Luxor Temple, the Temple of Abu Simbel, beach tourism, Tourism Islands, Ramses II, Nefertiti, Cleopatra, the Tower of Pisa, the Eiffel Tower, the pyramid, the Sphinx, Tourismwinter,

الخميس، 26 مايو، 2011

Suez Canal / Αίγυπτος

Το ιστορικό ρεκόρ που το πρώτο κράτος άνοιξε το τεχνητό κανάλι μέσα από το έδαφός της, να συνδέσει το κόκκινο της Μεσογείου από τον Νείλο και τα κλαδιά του, και ο πρώτος που δημιούργησε μία από Senusret ΙΙΙ και οι βασιλείς της Αιγύπτου άνοιξε το 1874 π.Χ. Μ, στη συνέχεια, παραμελημένη και επαναλαμβάνεται αρκετές φορές.:
- Βασιλιάς Channel ΙΙΙ Senusret το 1874 π.Χ. Μ.
- Θα ήθελα να City Κανάλι το 1310 π.Χ. Μ.
- Channel Necho στο 610 π.Χ. Μ.
- Δάρα το πρώτο κανάλι το 510 π.Χ. Μ.
- II Πτολεμαίος Channel στο 285 π.Χ. Μ.
- Ρωμαίοι κανάλι (Rajan) σε 117 π.Χ. Μ.
- Κανάλι των πιστών το 640 μ.Χ..
- Suez Canal είναι το πρώτο κανάλι που συνδέει την Ερυθρά Θάλασσα και στη Μεσόγειο άμεσα και άνοιξε για τη διεθνή ναυσιπλοΐα στις 17 Νοεμβρίου 1869.
- Αίγυπτος εθνικοποίησε τη Διώρυγα του Σουέζ στις 26 Ιουλίου, 1956.
- Channel 5 έκλεισαν και πιο επικίνδυνη φορές, πιο πρόσφατα, λόγω των περιστάσεων του Ιουνίου 1967 "και συνέχισε κλειστές για χρονικό διάστημα 8 ετών."
- Η επαναλειτουργία του καναλιού για την πλοήγηση στις 5 Ιουνίου, 1975.

 Οι ιδιότητες του διαύλου ναυσιπλοΐας
Μήκη:
- Συνολικό μήκος 190,250 χιλιόμετρα
- των φωτεινών σημαντήρα φάρο Port Said 19,500 χιλιόμετρα
- Από τη νότια είσοδο να περιμένει 8,500 χιλιόμετρα
- Από το Port Said σε Ismailia 78,500 χιλιόμετρα
- Από Ismailia να Tawfik Λιμάνι 83,750 χιλιόμετρα
- Διπλό το μήκος των τμημάτων των 78 χιλιομέτρων
- Προβολή σελίδας νερού (από βορρά προς νότο) 280/345 m
- Το πλάτος μεταξύ των σημαντήρων (από βορρά προς νότο) 195/215 m
- 22,5 m βάθος του καναλιού
- Βάθος της παράνομης διέλευσης των πλοίων των 62 ποδιών
- Ένας χώρος στον τομέα των υδάτων 4800/4350 m
- τόνους νεκρού Μέγιστη 210,000
- Το όριο ταχύτητας για τα δεξαμενόπλοια φορτωμένα με 13 χλμ/ώρα
- Το όριο ταχύτητας των 14 χιλιομέτρων των κενών φορέας / h

 Συνολικό μήκος 190,250 χιλιόμετρα - από τη φωτεινή σημαδούρα για να φάρο του Port Said 19,500 χιλιόμετρα - από τη νότια είσοδο περιμένουμε 8,500 χιλιομέτρων - από το Port Said σε Ismailia 78,500 χιλιόμετρα - από Ismailia προς Πορτ Tawfik 83,750 χιλιόμετρα - το μήκος των 78 χιλιομέτρων διπλής μέρη - σελίδα νερού οθόνη (στη Βόρεια και Νότια ) 280/345 m - πλάτος μεταξύ των σημαντήρων (από βορρά προς νότο) 195/215 m - 22,5 βάθος κανάλι m - Βάθος της παράνομης διέλευσης των πλοίων των 62 ποδιών - μια περιοχή του τομέα των υδάτων 4800/4350 m - Μέγιστη νεκρού βάρους 210,000 τόνων - το όριο ταχύτητας για τα δεξαμενόπλοια που φορτώνονται με 13 km / h - το όριο ταχύτητας των 14 χιλιομέτρων των κενών φορέας / h

Πλοήγηση χαρακτηριστικά στο κανάλι

Longest κανάλι στον κόσμο χωρίς κλειδαριές.
- Πλοήγηση με τη μέρα και τη νύχτα.
- Το ποσοστό των περιστατικών των οποίων οι πολύ μικρές, όταν μετράται σε σχέση με άλλα κανάλια.
- Θα μπορούσε να διευρυνθεί και να εμβαθυνθεί, ανά πάσα στιγμή ανάλογα με την εξέλιξη των μεγεθών των πλοίων.
- Η εισαγωγή της ηλεκτρονικής παρακολούθησης της ναυσιπλοΐας, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων ραντάρ μέχρι σήμερα.
- Έχει γίνει το κανάλι για το πέρασμα supertankers, ένα κενό

 Επίδραση του καναλιού στο World Trade
- Η απόσταση μεταξύ του λιμένα της Τζέντα (Σαουδική Αραβία) και το λιμάνι της Κωνστάντζας (Μαύρη Θάλασσα) 11 771 μίλια από το ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας, ενώ είναι αυτή η απόσταση σε 1698 μίλια σε όλη τη διάρκεια της διώρυγας του Σουέζ, και έτσι το κανάλι και η εξοικονόμηση σε απόσταση είναι περίπου 86%.
- Το ποσοστό των αποταμιεύσεων στην απόσταση μεταξύ του Τόκιο, Ιαπωνία, και το λιμάνι του Ρότερνταμ στην Ολλανδία το 23% σε σύγκριση με το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας.
- Χρησιμοποιήστε τη Διώρυγα του Σουέζ στη μεταφορά του 7% του παγκόσμιου θαλάσσιου εμπορίου και το 35% μεταφέρεται από και προς τα λιμάνια της Ερυθράς Θάλασσας και τον Περσικό Κόλπο, ενώ το 20% των λιμένων για την Ινδία και τη Νοτιοανατολική Ασία, και το 39% μεταφέρεται προς και από την Άπω Ανατολή

Σύστημα πλοήγησης στο κανάλι
- Πρώτον: ξεκινά από τη στιγμή Port Said διαμετακόμισης 100.
- Δεύτερον: ξεκινά από τη στιγμή Port Said διαμετακόμισης 700.
- Τρίτον: Ξεκινά από το χρόνο διέλευσης του Σουέζ 600.
- Η πλοήγηση είναι υποχρεωτική σε όλα τα πλοία που διέρχονται από το κανάλι, και οι δύο τετραετείς συμβούλους επαγγελματικού προσανατολισμού, για κάθε σκάφος.
- Το όριο ταχύτητας των πλοίων που διέρχονται από 13 έως και 14 χιλιόμετρα ανά ώρα, ανάλογα με τον τύπο και την ποσότητα, εκτός από το νότιο τομέα Η ταχύτητα μεταξύ 11 και 14 χιλιόμετρα υπό τις οδηγίες των παλιρροϊκών ρευμάτων και της ταχύτητας